eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę wyposażenia do organizacji spotkań promocyjnych projektu Razem dla ekologii w Gminie Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Szadek: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę wyposażenia do organizacji spotkań promocyjnych projektu Razem dla ekologii w Gminie Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin
Numer ogłoszenia: 217722 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174466 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek, ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę wyposażenia do organizacji spotkań promocyjnych projektu Razem dla ekologii w Gminie Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia niezbędnego do organizacji 10 spotkań promocyjnych dla 150 osób oraz 50 spotkań promocyjnych dla 20 osób. 2.Dostawca dla każdego z 10 spotkań (dla 150 osób) zapewnia: Sprzęt nagłaśniający składający się z dwóch mikrofonów bezprzewodowych, oraz dwóch głośników o mocy minimalnej 400W każdy oraz wzmacniacza wraz z instalacją oraz demontażem w dniu imprezy (10h) Namioty o minimalnych wymiarach 2 x 2 m. 10 sztuk wraz z montażem i demontażem w miejscu imprezy Stoły drewniane o wymiarach minimalnych 1 x 1 m. wysokość min. 70 cm. 10 sztuk, oraz krzesła drewniane - 50 sztuk Scenę mobilną z zadaszeniem o wymiarach minimalnych 6 x 5m. o wysokości podestu min. 90 cm, wysokość sceny min. 4 m. wraz z oświetleniem i usługą montażu i demontażu Zapewnienie 5 toalet mobilnych wraz z usługą dostawy i odbioru oraz odbioru nieczystości. Zapewnienie 10 pojemników na śmieci o pojemności min. 120 l każdy oraz kontenera o pojemności min. 7m3 wraz z usługa dostarczenia i odbioru pojemników i śmieci 3.Dostawca dla każdego z 50 spotkań (dla 20 osób) zapewnia: Sprzęt nagłaśniający składający się z dwóch mikrofonów bezprzewodowych, oraz dwóch głośników o mocy minimalnej 80W każdy oraz wzmacniacza wraz z instalacją oraz demontażem w dniu imprezy (3h) Namioty o minimalnych wymiarach 4 x 9 m. wraz z montażem i demontażem w miejscu imprezy Stoły drewniane o wymiarach minimalnych 1 x 1 m. wysokość min. 70 cm. 2 sztuki, oraz krzesła drewniane - 25 sztuk Zapewnienie 2 pojemników na śmieci o pojemności min. 120 l każdy wraz z usługa dostarczenia i odbioru pojemników i śmieci 4.Spotkania promocyjne odbywać się będą na terenie 5 Gmin: Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin- po 2 spotkania dla 150 osób oraz po 10 spotkań dla 20 osób. Poszczególne Gminy wskażą miejsce i termin organizacji spotkań promocyjnych najpóźniej na 2 tygodnie przed planowanym spotkaniem. Spotkania odbywać się będą do grudnia 2014.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 51.82.00.00 - Usługi instalowania rezerwuarów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.14.20.00 - Meble ogrodowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup w ramach projektu Razem dla Ekologii dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • X. Art. T. Matysiak, J. Korpalski sp. j., ul. Puławska 34 budynek 2, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 287205,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.