Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Szadek: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę wyposażenia do organizacji spotkań promocyjnych projektu Razem dla ekologii w Gminie Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin.
Numer ogłoszenia: 174466 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę wyposażenia do organizacji spotkań promocyjnych projektu Razem dla ekologii w Gminie Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia niezbędnego do organizacji 10 spotkań promocyjnych dla 150 osób oraz 50 spotkań promocyjnych dla 20 osób. 2.Dostawca dla każdego z 10 spotkań (dla 150 osób) zapewnia: Sprzęt nagłaśniający składający się z dwóch mikrofonów bezprzewodowych, oraz dwóch głośników o mocy minimalnej 400W każdy oraz wzmacniacza wraz z instalacją oraz demontażem w dniu imprezy (10h) Namioty o minimalnych wymiarach 2 x 2 m. 10 sztuk wraz z montażem i demontażem w miejscu imprezy Stoły drewniane o wymiarach minimalnych 1 x 1 m. wysokość min. 70 cm. 10 sztuk, oraz krzesła drewniane - 50 sztuk Scenę mobilną z zadaszeniem o wymiarach minimalnych 6 x 5m. o wysokości podestu min. 90 cm, wysokość sceny min. 4 m. wraz z oświetleniem i usługą montażu i demontażu Zapewnienie 5 toalet mobilnych wraz z usługą dostawy i odbioru oraz odbioru nieczystości. Zapewnienie 10 pojemników na śmieci o pojemności min. 120 l każdy oraz kontenera o pojemności min. 7m3 wraz z usługa dostarczenia i odbioru pojemników i śmieci 3.Dostawca dla każdego z 50 spotkań (dla 20 osób) zapewnia: Sprzęt nagłaśniający składający się z dwóch mikrofonów bezprzewodowych, oraz dwóch głośników o mocy minimalnej 80W każdy oraz wzmacniacza wraz z instalacją oraz demontażem w dniu imprezy (3h) Namioty o minimalnych wymiarach 4 x 9 m. wraz z montażem i demontażem w miejscu imprezy Stoły drewniane o wymiarach minimalnych 1 x 1 m. wysokość min. 70 cm. 2 sztuki, oraz krzesła drewniane - 25 sztuk Zapewnienie 2 pojemników na śmieci o pojemności min. 120 l każdy wraz z usługa dostarczenia i odbioru pojemników i śmieci 4.Spotkania promocyjne odbywać się będą na terenie 5 Gmin: Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin- po 2 spotkania dla 150 osób oraz po 10 spotkań dla 20 osób. Poszczególne Gminy wskażą miejsce i termin organizacji spotkań promocyjnych najpóźniej na 2 tygodnie przed planowanym spotkaniem. Spotkania odbywać się będą do grudnia 2014 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 51.82.00.00 - Usługi instalowania rezerwuarów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.14.20.00 - Meble ogrodowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie załączonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Szadek
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Szadek ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup w ramach projektu Razem dla Ekologii dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZADEK
więcej: przetargi SZADEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego II
- Rozbiórka istniejących mostów i budowa przepustów wraz z utwardzeniem części drogi publicznej Nr 112010N oraz renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach
- ZP/20/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych III
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.