eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostki Wojskowej Nr 6021- umowa ramowa.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostki Wojskowej Nr 6021– umowa ramowa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/ozgs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostki Wojskowej Nr 6021– umowa ramowa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d8bf90-cf94-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/2023/TP/ŁĄCZ./SZKOL i KO.

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 559879,65

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mające na celu zawarcie umowy ramowej. Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 2022r., poz. 1710 z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej z jednym WYKONAWCĄ , stosownie do treści art. 313 ust. 1 ustawy Pzp.
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących z podziałem na 2 (dwie) części:
Część I zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących,
Część II zamówienia - dostawa tuszy do urządzeń drukujących.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30125000-1 – Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
30125100-2 – Wkłady barwiące.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.2.
oraz nr 5.1 – 5.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych
w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym
w załączniku nr 1.1. – 1.2. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

4.5.5.) Wartość części: 418487,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podstępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mające na celu zawarcie umowy ramowej. Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 2022r., poz. 1710 z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej z jednym WYKONAWCĄ , stosownie do treści art. 313 ust. 1 ustawy Pzp.
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących z podziałem na 2 (dwie) części:
Część I zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących,
Część II zamówienia - dostawa tuszy do urządzeń drukujących.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30125000-1 – Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
30125100-2 – Wkłady barwiące.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.2.
oraz nr 5.1 – 5.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych
w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym
w załączniku nr 1.1. – 1.2. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące

4.5.5.) Wartość części: 141392,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399780,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446758,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399780,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa KOMAX 9 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391573151

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-418

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399780,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-07-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.