Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160959/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00186516/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00195670/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00297281/01 - Wynik z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostki Wojskowej Nr 6021– umowa ramowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ozgs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Jednostki Wojskowej Nr 6021– umowa ramowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d8bf90-cf94-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/2023/TP/ŁĄCZ./SZKOL i KO.
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 559879,65
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mające na celu zawarcie umowy ramowej. Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 2022r., poz. 1710 z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej z jednym WYKONAWCĄ , stosownie do treści art. 313 ust. 1 ustawy Pzp.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących z podziałem na 2 (dwie) części:
Część I zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących,
Część II zamówienia - dostawa tuszy do urządzeń drukujących.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30125000-1 – Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
30125100-2 – Wkłady barwiące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.2.
oraz nr 5.1 – 5.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych
w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym
w załączniku nr 1.1. – 1.2. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących
4.5.5.) Wartość części: 418487,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mające na celu zawarcie umowy ramowej. Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 2022r., poz. 1710 z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej z jednym WYKONAWCĄ , stosownie do treści art. 313 ust. 1 ustawy Pzp.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących z podziałem na 2 (dwie) części:
Część I zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących,
Część II zamówienia - dostawa tuszy do urządzeń drukujących.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30125000-1 – Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
30125100-2 – Wkłady barwiące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.2.
oraz nr 5.1 – 5.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych
w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym
w załączniku nr 1.1. – 1.2. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.5.) Wartość części: 141392,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert. Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty ”.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.