Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Warszawa: Zakup wraz z dostawą sprzętu biurowego dla Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Numer ogłoszenia: 99905 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu biurowego dla Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg dwóch poniżej opisanych części: część I - Niszczarki i bindownice; część II - Telefaksy laserowe i telefoniczne aparaty sznurowe; Zakres dostaw: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. Część II Wykonawca dostarczy telefaksy wraz z kompletem pełnowartościowych materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne ze względu na postanowienia wynikające z karty gwarancyjnej, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne zostaną dostarczone wraz z urządzeniami. Wymagania przedmiotowe: Wykonawca wraz z ofertą przedstawi: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE oraz wymagane atesty i spełnia normy przewidziane prawem. 2. Charakterystykę proponowanego sprzętu - według załącznika nr 5 do SIWZ Warunki gwarancji: Termin gwarancji biegnie od dnia protokolarnego odbioru sprzętu będącego przedmiotem umowy. W przypadku sporządzenia dodatkowego protokołu odbioru, termin gwarancji biegnie od dnia podpisania tego protokołu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust 2.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp.tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dla: części I - co najmniej dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł brutto ; dla części II - co najmniej dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 14.000 zł brutto; oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w VIII części SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1 lit. a). 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1 lit. a). 4. Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1 lit. b): a. dla części I - co najmniej dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł brutto; b. dla części II - co najmniej dwie dostawy sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 14.000 zł brutto; Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (załącznik nr 4). Inne dokumenty: 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VIII pkt 2 i 3 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 8. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w punkcie VIII ppkt 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 10. Dokument, o którym mowa w pkt VIII ppkt 9 lit. a musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt VIII ppkt 9 lit. b muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 12. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prezydent.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, Kancelaria Główna, parter wejście D.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Niszczarki i bindownice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zakres dostaw: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Niszczarki do dokumentów - 5 szt. ul. Wiejska 10, Warszawa; 14 szt. ul. Krakowskie Przedmieście 48/50; Warszawa, 1 szt. Kraków Bindownica grzbietowa - 1 szt. ul. Krakowskie Przedmieście 48/50, Warszawa Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. Wymagania przedmiotowe: Wykonawca wraz z ofertą przedstawi: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE oraz wymagane atesty i spełnia normy przewidziane prawem. 2. Charakterystykę proponowanego sprzętu - według załącznika nr 5 do SIWZ Warunki gwarancji: Termin gwarancji biegnie od dnia protokolarnego odbioru sprzętu będącego przedmiotem umowy. W przypadku sporządzenia dodatkowego protokołu odbioru, termin gwarancji biegnie od dnia podpisania tego protokołu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.19.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Telefaksy laserowe i telefoniczne aparaty sznurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zakres dostaw: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Telefaks laserowy - 4 szt. ul. Wiejska 10, Warszawa; 2 szt. ul. Augustówka 4/6, Warszawa Telefoniczny aparat sznurowy - 20 szt. ul. Wiejska 10, Warszawa Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001, znak bezpieczeństwa CE), określonym przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy telefaksy wraz z kompletem pełnowartościowych materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne ze względu na postanowienia wynikające z karty gwarancyjnej, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych. Dodatkowe materiały eksploatacyjne zostaną dostarczone wraz z urządzeniami. Wymagania przedmiotowe: Wykonawca wraz z ofertą przedstawi: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE oraz wymagane atesty i spełnia normy przewidziane prawem. 2. Charakterystykę proponowanego sprzętu - według załącznika nr 5 do SIWZ Warunki gwarancji: Termin gwarancji biegnie od dnia protokolarnego odbioru sprzętu będącego przedmiotem umowy. W przypadku sporządzenia dodatkowego protokołu odbioru, termin gwarancji biegnie od dnia podpisania tego protokołu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.12.00-1, 32.55.00.00-3, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup depozytorów kluczy
- Rozbudowa środowiska VMware o moduł Avi Load Balancer
- Rzeka Lubsza - remont ubezpieczeń i udrożnienie cieku w km 29+900-30+500 m. Lubsko
- Rozbudowa macierzy
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w 9 budynkach mieszkalnych
- Kompleksowa naprawa dachu nad lokalami usługowymi przy ul. Złotej 64/66 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. "Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu"
- Dostawa pierwszego wyposażenia żłobka w Woźnikach w celu utworzenia nowych miejsc opieki żłobkowej w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Tusze, tonery i bębny do drukarek komputerowych i urządzeń kopiujących
- ZAKUP URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH I PERYFERYJNYCH NA POTRZEBY SZKÓŁ ŚREDNICH POWIATU KOLSKIEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM
- Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.