To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-24
Warszawa: Zakup wraz z dostawą sprzętu biurowego dla Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej [ znak sprawy: 14/09]
Numer ogłoszenia: 138973 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99905 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu biurowego dla Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej [ znak sprawy: 14/09].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 5.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla Kancelarii Prezydenta RP o parametrach nie gorszych niż podane w Załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg dwóch poniżej opisanych części: część I - Niszczarki i bindownice; część II - Telefaksy laserowe i telefoniczne aparaty sznurowe;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 71290 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Niszczarki i bindownice
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., Zbigniew Dymus, ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 60910
- Oferta z najniższą ceną: 60910 oferta z najwyższą ceną: 60910
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Telefaksy laserowe i telefoniczne aparaty sznurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMTEL IMPORT-EKSPORT WITOLD CYLNY
jakie przetargi wygrała firma
COMTEL IMPORT-EKSPORT WITOLD CYLNY
- Comtel Import-Eksport, ul. Zamoyskiego 49, 03-801 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10380
- Oferta z najniższą ceną: 10380 oferta z najwyższą ceną: 10380
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont jadalni.
- Dostawa sprzętu techniki specjalnej
- Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego
- Dostawa spektrometru wielkości cząstek (APS)
- Dostawa jednorazowych adapterów do podciśnieniowych systemów pobierania krwi.
- Zabudowa brzegów potoku Radoń w formie narzutu kamiennego ciężkiego w miejscu wystąpienia wyrw brzegowych - odcinkowo w km 1+000-1+850, wraz z usunięciem wyrw dennych i brzegowych w m. Godziszów ...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz sprzętu elektronicznego
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę sprzętu techniki biurowej (niszczarek) dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu
- Zakup i dostawa pakietów dla wychowanków opuszczających Ośrodek Opiekuńczo - Wychowawczy w Płocku w ramach realizacji projektu pn.: "Gotowi na samodzielność"
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.