eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczWykonywanie usług Koordynatora Projektu dla zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu wałeckiego współfinansowana z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Wałcz: Wykonywanie usług Koordynatora Projektu dla zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu wałeckiego współfinansowana z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 9944 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407432 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2582401, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług Koordynatora Projektu dla zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu wałeckiego współfinansowana z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Powiat wałecki oraz Gminy Miasto Wałcz, Gmina Wałcz, Gmina Człopa, Gmina Mirosławiec, działając na podstawie zawartego porozumienia oraz art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postanowiły wyznaczyć spośród siebie Zamawiającego - Lidera Projektu, którego upoważniły do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i pośrednio na ich rzecz. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie koordynowania Projektem pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu wałeckiego współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 zgodnie z postanowieniami umowy zawartej z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a Liderem Projektu Powiatem wałeckim. Koordynator Projektu (dalej KP ) działa w imieniu i na rzecz Lidera Projektu oraz na rzecz Partnerów Porozumienia ( Gminy ). 2.Do zadań Koordynatora Projektu będzie należało w szczególności wykonywanie czynności zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083.2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiające przepisy ogólne dotyczące EFRR, EFS oraz FS i uchylające Rozp. Nr 1260.1999 (Dz. Urz. UE L 210 z 31.07.2006), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1080.2006 z 5 lipca 2006 r. w sprawie EFRR i uchylające Rozp. (WE) nr 1783.1999 (Dz. Urz. UE L 210 z 31.07.2006), Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1084.2006 11 lipca 2006 r. ustanawiające FS i uchylające Rozp. (WE) nr 1164.94 (Dz. Urz. UE L 210 z 31.07.2006r.), Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828.2006 z 8 grudnia 2006 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenie Rady (WE) nr 1083.2006 ustanawiającego przepisy ogólne. I. SPRAWOZDAWCZOŚĆ I ROZLICZANIE 1)opracowanie wniosków o zaliczkę, 2)opracowywanie wniosków o płatność co najmniej raz na 3 miesiące, 3)opracowanie wniosku o płatność końcową w terminie do 30 dni przed upływem okresu kwalifikowania wydatków, 4)rozliczanie zaliczki, 5)przekazywanie Instytucji Wdrażającej, wraz z wnioskiem o płatność końcową dokumentów otrzymanych od Lidera i jednostek uczestniczących w projekcie, potwierdzających wykonanie rzeczowe Projektu, rozumiane jako realizacja Harmonogramu Projektu, zgodnie z zasadami określonymi w Wytycznych w zakresie sprawozdawczości PO IiŚ wydanych przez Ministra Rozwoju Regionalnego, 6)dalsze opracowywanie sprawozdań do Instytucji Wdrażającej (Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) z realizacji Projektu trwającego od 01.01.2007 r. - 31.12. 2011 r., a także w okresie monitorowania efektów projektu tj. do 5 lat od zakończenia realizacji inwestycji, 7)opracowanie dla Partnerów Porozumienia wytycznych dla ustalania kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz sposobu opisywania faktur wystawianych za wykonanie robót, 8)przygotowywanie wniosków o aneksy do umowy o dofinansowanie podpisanej przez Lidera projektu z Instytucją Wdrażającą, 9)opracowywanie raportów do Instytucji Wdrażającej z osiągniętych efektów, w tym efektów finansowych generowanych przez Projekt w okresie realizacji projektu, a także do 5 lat po zakończeniu realizacji inwestycji, II. KONTROLA 10)weryfikowanie dokumentów rozliczeniowych pod względem formalnym, finansowym i merytorycznym, 11)sprawdzanie prawidłowości opisu wszystkich dokumentów: czy dokument załączony do dokumentacji rozliczeniowej nie został w tym samym zakresie przedstawiony do refundacji w ramach PO IiŚ lub innego programu pomocowego, sprawdzenie postępu rzeczowego i finansowego w realizacji projektu (zgodności deklarowanego zaawansowania z dokumentami rozliczeniowymi), sprawdzenie załączonych dokumentów rozliczeniowych pod kątem zgodności z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikacji wydatków w ramach PO IiŚ, 12)dbałość o to czy projekt realizowany jest zgodnie z zasadą polityk wspólnotowych, w tym przepisów dotyczących konkurencji, pomocy publicznej, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska oraz polityki równych szans, 13)dbałość o to czy projekt realizowany jest zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego wydanych na podstawie art. 35 ust. 3 ustawy, 14)prowadzenie kontroli przeprowadzonych przez Lidera i Partnerów Porozumienia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawców robót budowlanych w okresie realizacji projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r, - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm,) 15)kontrola procedur zawierania umów dla zadań objętych projektem, w tym: kontrola zmian w umowach, kontrola poprawności zawierania umów w trybie z wolnej ręki, 16)przekazanie Instytucji treści ogłoszenia albo treści ogłoszenia o zamówieniu publicznym lub zaproszenia do negocjacji, a także specyfikacji istotnych warunków zamówienia; informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub o unieważnieniu tego postępowania przed zawarciem umowy z wykonawcą wraz z kopiami protokołu z postępowań wraz z załącznikami; projektów umów i projektów aneksów do umów z wykonawcą; poświadczonych za zgodność kopii z oryginałem podpisanych z wykonawcą, w terminach wskazanych przez Instytucję Wdrażającą, III. INNE OBOWIĄZKI 17)asystowanie przy kontrolach Instytucji Wdrażającej - kontroli planowej, doraźnej, ex-ante, ex-post (merytorycznej, finansowej, Lidera i Partnerów Projektu przeprowadzanych przez Instytucję Wdrażającą (NFOŚiGW)), 18)opracowywanie informacji i wyjaśnień na temat realizacji Projektu, których zażąda Instytucja Wdrażająca POIiŚ, 19)opracowywanie do dnia 30 czerwca oraz 31 grudnia każdego roku kalendarzowego potwierdzenia aktualności Harmonogramu Projektu nie zmieniającej całkowitej wartości i okresu realizacji Projektu, 20)opracowywanie zmian do Harmonogramu Projektu w następujących przypadkach: po decyzji Instytucji Wdrażającej zmieniającej wartość lub czas trwania Projektu, po podpisaniu z wykonawcą umowy dla zadani objętego Projektem, po zmianie umowy o dofinansowanie, w zakresie rzeczowym lub finansowym, w innych niż wymienione przypadkach i po uzyskaniu akceptacji Instytucji Wdrażającej wyrażonej w formie pisemnej, 21)konsultacje telefoniczne i elektroniczne przez 6 dni w tygodniu, 22)dyżur telefoniczny w dniach pon.-pt. w godzinach od 8:00 do 16:00 (co najmniej jedna osoba musi znajdować się na terenie biura i udzielać informacji dot. projektu) 23)udział we wszystkich szkolenia i spotkaniach organizowanych przez Instytucję Wdrażającą, 24)dbanie o prawidłową promocję projektu zgodnie z wytycznymi programu POiŚ, 25)w trakcie realizacji projektu oraz w okresie 3 lat od zamknięcia PO IiŚ, Koordynator zobowiązany jest do przekazywania informacji dot. projektu oraz uczestnictwo w wywiadach i ankietach oraz badaniach ewaluacyjnych przeprowadzanych innymi metodami badawczymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 790527 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 zgodnie z postanowieniami umowy Nr POiiS.09.03.00-00-046/09-00 zawartej w dniu 23.10.2009r z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a Liderem Projektu Powiatem wałeckim..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Doradztwa Europejskiego Inowacja s.c, Ul. Olszańska 18/1, 31-517 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 350000
  • Oferta z najniższą ceną: 350000 oferta z najwyższą ceną: 351000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.