To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-21
Ogłoszenie nr 99321 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.
Marki: Dokończenie zadania "Remont i przebudowa elewacji w budynkach mieszkalnych Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 76,78,80"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 82521-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
14123709800000, ul.
ul. Lisa Kuli
3,
05270
Marki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 813 373, faks
227 811 101, e-mail
komunalny@marki.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.marki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dokończenie zadania "Remont i przebudowa elewacji w budynkach mieszkalnych Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 76,78,80"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZP.WR.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wykonanie prac niezrealizowanych przez dotychczasowego wykonawcę w szczególności: - zatopienie siatki zbrojącej na ścianach i słupkach, - gruntowanie podłoża, - dwukrotne malowanie elewacji farbą silikonową z teflonem, - ułożenie tynków renowacyjnych ręcznie, - montaż opraw oświetleniowych, - montaż tablic i szyldów, - montaż daszków nad schodami, - montaż rur spustowych, - wykonanie brakujących obróbek blacharskich, - obsadzanie kratek wentylacyjnych, - wykonanie wentylacji: obsadzenie rur wentylacyjnych, obudowa wentylacji, malowanie płyt kartonowo - gipsowych, obróbki wywiewek, montaż obrotowych nasad kominowych, uzupełnienie tynków, malowanie ubytków, obsadzenie kratek wentylacyjnych, - wymontowanie części okien i ponowne ich zamontowanie, - demontaż starych i montaż nowych drzwi zewnętrznych, - wypełnienie spoin oraz ułożenie tynków po demontażu stolarki, - zasypanie wykopów i odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej, - ułożenie opaski z płyt betonowych, - wyrównanie terenu budowy i zasianie trawy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45421130-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT286216.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 293000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 oraz art. 67 ust.1 pkt 1 lit a) ustawy Pzp
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z powołanym przepisem, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki - w przypadku gdy usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz nie istnieje rozsądne rozwiązane zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia, oraz ze względu na wyjątkową sytuacje niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. W związku z odstąpieniem od umowy z wykonawcą realizującym remont przedmiotowych budynków zostały przerwane prace tynkarskie elewacji, nie zostało dokończone wykonanie przewodów wentylacyjnych w niektórych lokalach, brak parapetów wewnętrznych, nieprawidłowo wykonane część parapetów zewnętrznych, brak około 50 klamek okiennych, brak wykończenia otworów okiennych (glifów), część okien została obsadzona w sposób utrudniający ich otwieranie niezbędne jest natychmiastowe wykonanie przedmiotowego zamówienia w celu zabezpieczenia niszczejących budynków oraz mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców budynków na których nie zostały zakończone prace remontowe. W związku z powyższym zasadnym jest udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki wykonawcy, który wykonywał prace jako podwykonawca i jest w stanie udzielić gwarancji zarówno na roboty już wykonywane przez siebie w ramach podwykonawstwa jaki i te będące przedmiotem obecnego zmówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





