eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MarkiDokończenie zadania "Remont i przebudowa elewacji w budynkach mieszkalnych Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 76,78,80"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 99321 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Marki: Dokończenie zadania "Remont i przebudowa elewacji w budynkach mieszkalnych Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 76,78,80"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 82521-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 14123709800000, ul. ul. Lisa Kuli 3, 05270 Marki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 813 373, faks 227 811 101, e-mail komunalny@marki.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.marki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie zadania "Remont i przebudowa elewacji w budynkach mieszkalnych Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 76,78,80"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.WR.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje wykonanie prac niezrealizowanych przez dotychczasowego wykonawcę w szczególności: - zatopienie siatki zbrojącej na ścianach i słupkach, - gruntowanie podłoża, - dwukrotne malowanie elewacji farbą silikonową z teflonem, - ułożenie tynków renowacyjnych ręcznie, - montaż opraw oświetleniowych, - montaż tablic i szyldów, - montaż daszków nad schodami, - montaż rur spustowych, - wykonanie brakujących obróbek blacharskich, - obsadzanie kratek wentylacyjnych, - wykonanie wentylacji: obsadzenie rur wentylacyjnych, obudowa wentylacji, malowanie płyt kartonowo - gipsowych, obróbki wywiewek, montaż obrotowych nasad kominowych, uzupełnienie tynków, malowanie ubytków, obsadzenie kratek wentylacyjnych, - wymontowanie części okien i ponowne ich zamontowanie, - demontaż starych i montaż nowych drzwi zewnętrznych, - wypełnienie spoin oraz ułożenie tynków po demontażu stolarki, - zasypanie wykopów i odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej, - ułożenie opaski z płyt betonowych, - wyrównanie terenu budowy i zasianie trawy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421130-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT286216.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. Adam Groszek, , ul. Protazego 14, 05-270, Marki, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 oraz art. 67 ust.1 pkt 1 lit a) ustawy Pzp ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z powołanym przepisem, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki - w przypadku gdy usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz nie istnieje rozsądne rozwiązane zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia, oraz ze względu na wyjątkową sytuacje niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. W związku z odstąpieniem od umowy z wykonawcą realizującym remont przedmiotowych budynków zostały przerwane prace tynkarskie elewacji, nie zostało dokończone wykonanie przewodów wentylacyjnych w niektórych lokalach, brak parapetów wewnętrznych, nieprawidłowo wykonane część parapetów zewnętrznych, brak około 50 klamek okiennych, brak wykończenia otworów okiennych (glifów), część okien została obsadzona w sposób utrudniający ich otwieranie niezbędne jest natychmiastowe wykonanie przedmiotowego zamówienia w celu zabezpieczenia niszczejących budynków oraz mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców budynków na których nie zostały zakończone prace remontowe. W związku z powyższym zasadnym jest udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki wykonawcy, który wykonywał prace jako podwykonawca i jest w stanie udzielić gwarancji zarówno na roboty już wykonywane przez siebie w ramach podwykonawstwa jaki i te będące przedmiotem obecnego zmówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.