eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia w ramach uruchomienia linii technologicznej histopatologicznej dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Kielce: Zakup sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia w ramach uruchomienia linii technologicznej histopatologicznej dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Numer ogłoszenia: 99156 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia w ramach uruchomienia linii technologicznej histopatologicznej dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia w ramach uruchomienia linii technologicznej histopatologicznej dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach - zgodnie z załączonym do niniejszej SIWZ opisem parametrów technicznych zamówienia a w tym: - Załącznik Nr 1 - Barwiarka i nakrywarka preparatów histopatologicznych i cytologicznych. - Załącznik Nr 2 - Procesor tkankowy - Załącznik Nr 3 - Fotele obrotowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.11.10.00 - Siedziska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Załącznik Nr 1 - 5.500,00 zł Załącznik Nr 2 - 2.500,00 zł Załącznik Nr 3 - 300,00 zł. Łączna kwota wadium - 8.300,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty : 1) druk Oferta 2) formularz cenowy oferty ( dla załącznika Nr 1) 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. . Wspólnicy spółek osobowych w rozumieniu Kodeksu Spółek Handlowych składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i podatku od towarów i usług przez spółkę. 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane należycie - min 1 dostawa zbliżona kwotą i zakresem do przedmiotu zamówienia. 7) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawionej na kwotę stanowiącą równowartość oferty ( dla załącznika Nr 1 i Nr 2). 8) dowód wniesienia wadium 9) w przypadku wyrobów medycznych - dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896)./ CE ( dla załącznika Nr 1 i Nr 2). 10) katalogi, foldery, materiały źródłowe producenta - dla oferowanego sprzętu dokumenty zgodne z opisem producenta, opisy oferowanego sprzętu uwzględniające wymagane parametry 11) zestawienie wymaganych parametrów technicznych 12) warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego 13) parafowany projekt umowy 14) zaświadczenie niezależnego podmiotu potwierdzającego, że dostarczane produkty wytworzono zgodnie z wymogami jakościowymi normy ISO 9001.2000 ( załączyć kopie certyfikatu) dla załącznika Nr 1 i Nr 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. Dz. U . nr 87, poz. 605 z późn. zm.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Dokumenty, o których mowa mogą zostać złożone w formie oryginałów, lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych. Zaświadczenia i informacje, których żąda Zamawiający muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (dotyczy ZUS ,US lub KRUS ), lub też określony okres ich ważności obejmować musi termin otwarcia ofert. W razie podpisania oferty przez inne osoby, niż uprawnione, należy dołączyć właściwie podpisane pełnomocnictwo, treść pełnomocnictwa powinna określać zakres umocowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.onkol.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL ARTWIŃSKIEGO 3C Budynek Administracyjny 25-734 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL. ARTWIŃSKIEGO 3 C Budynek Administracyjny p.212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik Nr 1 - Barwiarka i nakrywarka preparatów histopatologicznych i cytologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barwiarka i nakrywarka preparatów histopatologicznych i cytologicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik Nr 2 - Procesor tkankowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 2 - Procesor tkankowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załącznik Nr 3 - Fotele obrotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele obrotowe szt.8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.