Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Poznań: Wykonanie usługi w zakresie :
a)opracowania i wdrożenia Programu ochrony przed szkodnikami
b) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynsekcji obiektów
c)) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynfekcji obiektów,
d) wykonywania usług deratyzacji,
e) prowadzenia monitoringu aktywności szkodników,
na terenach Jednostek Wojskowych będących siedliskami szkodników w kompleksach wojskowych
Numer ogłoszenia: 99125 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, fax 061 8572727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Ministerstwa Obrony Narodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie : a)opracowania i wdrożenia Programu ochrony przed szkodnikami b) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynsekcji obiektów c)) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynfekcji obiektów, d) wykonywania usług deratyzacji, e) prowadzenia monitoringu aktywności szkodników, na terenach Jednostek Wojskowych będących siedliskami szkodników w kompleksach wojskowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie : a)opracowania i wdrożenia Programu ochrony przed szkodnikami b) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynsekcji obiektów c)) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynfekcji obiektów, d) wykonywania usług deratyzacji, e) prowadzenia monitoringu aktywności szkodników, na terenach Jednostek Wojskowych będących siedliskami szkodników w kompleksach wojskowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi : Część I : 1 780,00 zł ( tysiąc siedemset osiemdziesiąt złotych ) Część II : 840,00 zł ( osiemset czterdzieści złotych ) Część III : 3 230,00 zł ( trzy tysiące dwieście trzydzieści złotych ) Część IV : 830,00 zł ( osiemset trzydzieści złotych ) Część V : 1 300,00 zł ( tysiąc trzysta złotych ) Część VI : 840,00 zł ( osiemset czterdzieści złotych ) Część VII: 630,00 zł ( sześćset trzydzieści złotych ) Termin wniesienia wadium : do dnia 19. 05. 2008 r..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Dysponują osobami uprawnionymi do realizacji zamówienia. W przypadku nie spełnienia warunku oferta nie będzie dalej rozpatrywana a Wykonawca zostanie wykluczony. W celu potwierdzenia spełniania opisanych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI.pkt.1 Kryteria i sposób oceny spełnienia wymaganych warunków: 1.warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem. 2.brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść któregokolwiek dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności z oryginałem lub nie przedstawienie, na żądanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy. 3.Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4.przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków przedstawionych w Rozdziale V Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3)Wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z uprawnieniami do realizacji zamówienia tj: certyfikatem ukończenia kursu z zakresu dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji 4)Oświadczenie Wykonawcy, ze pracownicy wyznaczeni do realizacji zamówienia posiadają zaświadczenia o niekaralności z KRK. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Oświadczenie, że pracownicy wyznaczeni do realizacji zamówienia posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie. 2.Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 5.Ponadto wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: a) formularz wyceny dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji b) wykaz części zamówienia, które zamawiający zamierza powierzyć podwykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, pokój 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Wosjowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, pokój 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych 60-628 Poznań, ul. Wojska Polskiego 86 Wojskowa Administracja Koszar nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie : a)opracowania i wdrożenia Programu ochrony przed szkodnikami b) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynsekcji obiektów c)) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynfekcji obiektów, d) wykonywania usług deratyzacji, e) prowadzenia monitoringu aktywności szkodników, na terenach Jednostek Wojskowych w budynkach służby żywnościowej , służby mundurowej, służby zdrowia oraz w obiektach będących siedliskami szkodników w kompleksach wojskowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Jednostka Wojskowa nr 3477 Leszno 64-100 Leszno, ul. Sienkiewicza 2 Wojskowa Administracja Koszar.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie : a)opracowania i wdrożenia Programu ochrony przed szkodnikami b) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynsekcji obiektów c)) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynfekcji obiektów, d) wykonywania usług deratyzacji, e) prowadzenia monitoringu aktywności szkodników, na terenach Jednostek Wojskowych w budynkach służby żywnościowej , służby mundurowej, służby zdrowia oraz w obiektach będących siedliskami szkodników w kompleksach wojskowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Jednostka Wojskowa nr 1156 61-325 Poznań - Krzesiny, ul. Silniki 1 Wojskowa Administracja Koszar nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie : a)opracowania i wdrożenia Programu ochrony przed szkodnikami b) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynsekcji obiektów c)) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynfekcji obiektów, d) wykonywania usług deratyzacji, e) prowadzenia monitoringu aktywności szkodników, na terenach Jednostek Wojskowych w budynkach służby żywnościowej , służby mundurowej, służby zdrowia oraz w obiektach będących siedliskami szkodników w kompleksach wojskowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Jednostka Wojskowa nr 2094 60-421 Poznań - Lawica, ul. Lotnicza 5 Wojskowa Administracja Koszar nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie : a)opracowania i wdrożenia Programu ochrony przed szkodnikami b) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynsekcji obiektów c)) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynfekcji obiektów, d) wykonywania usług deratyzacji, e) prowadzenia monitoringu aktywności szkodników, na terenach Jednostek Wojskowych w budynkach służby żywnościowej , służby mundurowej, służby zdrowia oraz w obiektach będących siedliskami szkodników w kompleksach wojskowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V Jednostka Wojskowa nr 3293 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8 Wojskowa Administracja Koszar.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie : a)opracowania i wdrożenia Programu ochrony przed szkodnikami b) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynsekcji obiektów c)) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynfekcji obiektów, d) wykonywania usług deratyzacji, e) prowadzenia monitoringu aktywności szkodników, na terenach Jednostek Wojskowych w budynkach służby żywnościowej , służby mundurowej, służby zdrowia oraz w obiektach będących siedliskami szkodników w kompleksach wojskowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Cześć VI Jednostka Wojskowa nr 3918 63-200 Jarocin, ul. Wojska Polskiego 71 Wojskowa Administracja Koszar.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie : a)opracowania i wdrożenia Programu ochrony przed szkodnikami b) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynsekcji obiektów c)) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynfekcji obiektów, d) wykonywania usług deratyzacji, e) prowadzenia monitoringu aktywności szkodników, na terenach Jednostek Wojskowych w budynkach służby żywnościowej , służby mundurowej, służby zdrowia oraz w obiektach będących siedliskami szkodników w kompleksach wojskowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII Jednostka Wojskowa nr 4430 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2 Wojskowa Administracja Koszar.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie : a)opracowania i wdrożenia Programu ochrony przed szkodnikami b) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynsekcji obiektów c)) przeprowadzenia w miarę potrzeby zabiegów dezynfekcji obiektów, d) wykonywania usług deratyzacji, e) prowadzenia monitoringu aktywności szkodników, na terenach Jednostek Wojskowych w budynkach służby żywnościowej , służby mundurowej, służby zdrowia oraz w obiektach będących siedliskami szkodników w kompleksach wojskowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków oraz warzyw obranych pakowanych vacum
- AN/ZP/98/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- AN/ZP/97/25 Zakup i montaż książkomatu z oprogramowaniem do obsługi i integracji systemowej urządzenia, przeznaczonego do użytku w Bibliotece PP znajdującej się przy ul. Piotrowo 2, 61-138 Poznań
- przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrachunkowy 2025, 2026 i 2027 dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- ZP3/5340/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.155.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- usługi sprzątania i usługi dezynfekcyjne szpitala.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i obsługi poza medycznej w obiektach PZZOZ w Będzinie - Szpital w Będzinie.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.