eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum oraz wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 9806 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Lublin: Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum oraz wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344815-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 352269-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 28871600000, ul. Al. Racławickie  1, 20059   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 814 485 200, faks 814 485 201, e-mail u.czuja@umlub.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umlub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum oraz wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UM-ZP-262-53/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Zadanie nr 1 - Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Jaczewskiego 8B, Lublin) polegających na wykonaniu pomostów i barierek zabezpieczających na dachu budynku, b) Zadanie nr 2 - Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Jaczewskiego 8B, Lublin) polegających na wykonanie systemu monitoringu BMS instalacji wentylacji wraz z wizualizacją prac układów, c) Zadanie nr 3 - Wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Radziwiłłowska 11, Lublin) polegających na wbudowaniu instalacji gazów technicznych oraz wentylacji mechanicznej wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniu nr 438, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) dla zadania nr 1 - zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ, b) dla zadania nr 2 - zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, c) dla zadania nr 3 - zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ, 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Zadanie nr 1: 45000000-7 Roboty budowlane 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Zadanie nr 2: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne Zadanie nr 3: 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45331210-1 Instalacja wentylacji 45214610-9 Roboty budowlane w zakresie budowy laboratoriów 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych). 7. W wyniku niniejszego postępowania przewiduje się zawarcie 3 odrębnych umów, każda obejmująca odrębne zadanie (część). 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający przewiduje dla każdego zadania oddzielnie możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na warunkach podobnych do zamówienia podstawowego, w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (-om), i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. 13. Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 14. Obowiązek zatrudniania osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcy, a także podwykonawców i dalszych podwykonawców: wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. Dane osób wykonujących te czynności zostaną przedłożone Zamawiającemu zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45310000-3, 45333000-0, 45331210-1, 45214610-9, 45312100-8, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Jaczewskiego 8B, Lublin) polegających na wykonaniu pomostów i barierek zabezpieczających na dachu budynku
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT54200.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Piotr Saniawa INVEMA,  invema.lublin@hotmail.com,  ul. Piotra Krajewskiego 4,  20-738,  Lublin,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44710,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44710,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44710,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 24501.60
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Jaczewskiego 8B, Lublin) polegających na wykonanie systemu monitoringu BMS instalacji wentylacji wraz z wizualizacją prac układów
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 2, została złożona następująca oferta: Nr oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena Termin wykonania zamówienia Okres gwarancji 2 INVEMA Piotr Saniawa ul. Krajewskiego 4 20-738 Lublin 101 265,90 zł 30 dni 60 miesięcy Po dokonaniu oceny oferty, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ, ww. ofercie przyznana została następująca punktacja: nr oferty Wykonawcy, którzy złożyli oferty Ilość przyznanych punktów w kryterium Łączna punktacja Cena 60% Termin realizacji 20% Gwarancja 20% 2 INVEMA Piotr Saniawa ul. Krajewskiego 4 20-738 Lublin 60,00 pkt. 20,00 pkt. 20,00 pkt. 100,00 pkt. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 2, wynosi 30 663,00 zł, zaś cena oferty najkorzystniejszej, złożonej przez Wykonawcę INVEMA Piotr Saniawa z siedzibą w Lublinie, przewyższa tę kwotę o 70 602,09 zł. W przedmiotowym zadaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia do kwoty zaproponowanej przez Wykonawcę. W związku z powyższym postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostaje unieważnione, jak na wstępie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT25200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101265.90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101265.90
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Radziwiłłowska 11, Lublin) polegających na wbudowaniu instalacji gazów technicznych oraz wentylacji mechanicznej wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniu nr 438
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 3, zostały złożone następujące oferty: Nr oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena Termin wykonania zamówienia Okres gwarancji 1 Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe WAMACO p. z o. o. ul. K. Olszewskiego 8 20-471 Lublin 177 120,00 zł 120 dni 36 miesięcy 2 INVEMA Piotr Saniawa ul. Krajewskiego 4 20-738 Lublin 211 596,90 zł 80 dni 60 miesięcy Po dokonaniu oceny oferty, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ, ww. ofertom przyznana została następująca punktacja: nr oferty Wykonawcy, którzy złożyli oferty Ilość przyznanych punktów w kryterium Łączna punktacja Cena 60% Termin realizacji 30% Gwarancja 10% 2 INVEMA Piotr Saniawa ul. Krajewskiego 4 20-738 Lublin 50,22 pkt. 30,00 pkt. 10,00 pkt. 90,22 pkt. 2 Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe WAMACO p. z o. o. ul. K. Olszewskiego 8 20-471 Lublin 60,00 pkt. 20,00 pkt. 6,00 pkt. 86,00 pkt. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 2, wynosi 136 597,40 zł, zaś cena oferty najkorzystniejszej, złożonej przez Wykonawcę INVEMA Piotr Saniawa z siedzibą w Lublinie, przewyższa tę kwotę o 74 999,50 zł. W przedmiotowym zadaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia do kwoty zaproponowanej przez Wykonawcę. W związku z powyższym postępowanie w zakresie zadania nr 3 zostaje unieważnione, jak na wstępie.a
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT111054.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17120.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211596.90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.