Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-17
Ogłoszenie nr 344815 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.
Lublin: Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum
oraz wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Medicum
Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
28871600000, ul.
Al. Racławickie
1,
20059
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
814 485 200, e-mail
, faks
814 485 201.
Adres strony internetowej (URL): www.umub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.umlub.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Doręczenie do siedziby Zamawiającego: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Adres:
Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, pokój nr 8
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum
oraz wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Medicum
Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Numer referencyjny: UM-ZP-262-48/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Zadanie nr 1 - Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Jaczewskiego 8B, Lublin) polegających na wykonaniu pomostów i barierek zabezpieczających na dachu budynku, b) Zadanie nr 2 - Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Jaczewskiego 8B, Lublin) polegających na wykonanie systemu monitoringu BMS instalacji wentylacji wraz z wizualizacją prac układów, c) Zadanie nr 3 - Wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Radziwiłłowska 11, Lublin) polegających na wbudowaniu instalacji gazów technicznych oraz wentylacji mechanicznej wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniu nr 438, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) dla zadania nr 1 - zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ, b) dla zadania nr 2 - zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, c) dla zadania nr 3 - zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ, 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Zadanie nr 1: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Roboty budowlane 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Zadanie nr 2: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne Zadanie nr 3: 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45331210-1 Instalacja wentylacji 45214610-9 Roboty budowlane w zakresie budowy laboratoriów 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych). 7. W wyniku niniejszego postępowania przewiduje się zawarcie 3 odrębnych umów, każda obejmująca odrębne zadanie (część). 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający przewiduje dla każdego zadania oddzielnie możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na warunkach podobnych do zamówienia podstawowego, w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (-om), i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. 13. Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 14. Obowiązek zatrudniania osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcy, a także podwykonawców i dalszych podwykonawców: wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. Dane osób wykonujących te czynności zostaną przedłożone Zamawiającemu zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:45450000-6, 45310000-3, 45333000-0, 45331210-1, 45214610-9, 45312100-8, 45317000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje dla każdego zadania oddzielnie możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na warunkach podobnych do zamówienia podstawowego, w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 60
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis kryteriów zawarty jest w rozdziale XIII SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające następujące kwalifikacje:
dla zadania nr 1:
- jedna osoba - kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie w nadzorze nie mniejsze niż 3 lata,
dla zadania nr 2:
- jedna osoba - kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne oraz doświadczenie w nadzorze nie mniejsze niż 3 lata,
dla zadania nr 3:
- jedna osoba - kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacje sanitarne i doświadczenie w nadzorze nie mniejsze niż 3 lata,
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku funkcji przez jedną osobę pomimo posiadania przez nią kilku wymaganych uprawnień budowlanych.
Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą
z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r.
w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jednolity Dz. U
z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA, ORAZ INNE A) Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W zakresie polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, określonych w rozdziale V pkt 5.1 SIWZ, wykonawca złoży: - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokument (dokumenty), z którego (których) wynikać będzie, że osoba (osoby) podpisująca (podpisujące) ofertę jest (są) upoważniona (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (na zewnątrz) i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza również w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 1 informacje dotyczące tych podmiotów. B) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. C) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego: 8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z rozporządzeniem MR w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia): 8.1. W zakresie warunku określonego w pkt 1.2.3. a) wykonawca złoży: - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ); 8.2. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w rozdz. Va SIWZ, wykonawca złoży: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, 8.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 8.2., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu składania ofert. 8.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 8.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert. 8.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w umowie, b) wystąpienia dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, c) wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót. We wszystkich przypadkach określonych w punkcie 1), termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2) w zakresie zmiany kierownika robót przedstawionego w ofercie - jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego kierownika robót, w przypadku, gdy: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika robót w następujących przypadkach: - choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących, kierownika budowy, - nie wywiązywania się kierownika robót z obowiązków wynikających z niniejszej umowy, - jeżeli zmiana kierownika robót stanie się konieczną z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika robót, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku zmiany kierownika robót - nowy kierownik robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla powyższej osoby. 3) w zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy - zmiana przewidziana w art.149 ust.1 ustawy Pzp. 4) w zakresie zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 5) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 6) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 7) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 8) zmiany, o których mowa w §6 ust. 3 umowy; 9) w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy lub dalszych podwykonawców - zasady zmiany określono w §3 umowy; 10) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/12/2016, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Jaczewskiego 8B, Lublin) polegających na wykonaniu pomostów i barierek zabezpieczających na dachu budynku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych w budynku Collegium Pathologicum przy ul. Jaczewskiego 8b w Lublinie.
2. Zakres robót obejmuje:
Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ul. Jaczewskiego 8b - Wykonanie pomostów i barierek zabezpieczających na dachu budynku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty (wspólnie zwane dalej "dokumentacją"), będące załącznikami niniejszego załącznika:
3.1 Projekt Budowlany,
3.2 STWiOR,
3.3 Przedmiar robót,
4. Charakterystyka stanu istniejącego obiektów:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest budynek Collegium Pathologicum położony w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 8B. W latach 2013 - 2015 został przeprowadzony remont generalny. Bryła budynku wykonana jest jako czworobok z wewnętrznym patio mającym w zamyśle projektantów stanowić ogród-zieleniec. Część od strony południowej, trzykondygnacyjna, jest zajęty przez Zakład Medycyny Sądowej oraz Zakład Farmakologii, część od strony północnej również trzykondygnacyjna w przeważającej części zajmuje Zakład Patomorfologii. W części od strony wschodniej zlokalizowano pomieszczenia dydaktyczne wspólne dla wszystkich Zakładów - sala wykładowa, sala demonstracyjna, hall główny i szatnię. W tej części budynek jest 4-kondygnacyjny, na kondygnacji tej znajdują się dodatkowe sale seminaryjne. W części zachodniej w przyziemiu zlokalizowano pomieszczenia chłodni zwłok, a na parterze pomieszczenia przygotowania zwłok oraz salę przedpogrzebową. Wszystkie części połączone są ze sobą w jeden układ funkcjonalny. W części przyziemia są sale seminaryjne, dydaktyczne z funkcją laboratorium w których ze względu na technologię i procesy pracy z urządzeniami nie wskazane jest światło dzienne.
Powierzchnia zabudowy łącznie - 2943m2
Powierzchnia zabudowy części rozbudowywanej - 200m2
Powierzchnia wewnętrzna netto - 7772,33 m2
Wysokość budynku - 16,95m
Ilość kondygnacji budynku - część auli 4, pozostała 3
Kubatura łącznie - 38332 m3
Kubatura części rozbudowanej - 3400m3
Kubatura części nadbudowanej - 2250m3
Długość/ Szerokość po rozbudowie - 73,18m/70,95m.
5. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynku.
6. Przekazanie obszaru przeznaczonego do wykonania prac będzie wykonywane zgodnie z ustaleniem z Użytkownikiem Obiektu.
7. Z uwagi na fakt, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
8. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- dbanie o czystość,
- przestrzeganie przepisów BHP.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
9. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (w szczególności normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznej, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
9.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
9.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one równoważne, Wykonawca musi wykazać że proponowane zmiany materiałowe są opłacalne dla Zamawiającego.
10. Dodatkowe informacje dla wykonawców:
10.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów i jego otoczenia w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty.
10.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność.
10.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty
oraz wszelkich dokumentów z tym związanych.
10.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej.
10.5. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w dokumentacji. Podstawowym elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt przebudowy jest dokumentacja. Przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną podstawą
do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Termin realizacji | 20 |
| Okres gwarancji | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Jaczewskiego 8B, Lublin) polegających na wykonanie systemu monitoringu BMS instalacji wentylacji wraz z wizualizacją prac układów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlano sanitarnych w budynku Collegium Pathologicum przy ul. Jaczewskiego 8b w Lublinie.
2. Zakres robót obejmuje:
Rozbudowa systemu bezpieczeństwa w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ul. Jaczewskiego 8b - Wykonanie systemu monitoringu BMS instalacji wentylacji wraz z wizualizacją prac układów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty (wspólnie zwane dalej "dokumentacją"), będące załącznikami do niniejszej SIWZ:
3.1 Projekt Budowlany,
3.2 STWiOR,
3.3 Przedmiar robót,
4. Charakterystyka stanu istniejącego obiektów:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest budynek Collegium Pathologicum położony w Lublinie przy
ul. Jaczewskiego 8B. W latach 2013 - 2015 został przeprowadzony remont generalny. Bryła budynku wykonana jest jako czworobok z wewnętrznym patio mającym w zamyśle projektantów stanowić ogród-zieleniec. Część od strony południowej, trzykondygnacyjna, jest zajęty przez Zakład Medycyny Sądowej oraz Zakład Farmakologii, część od strony północnej również trzykondygnacyjna w przeważającej części zajmuje Zakład Patomorfologii. W części od strony wschodniej zlokalizowano pomieszczenia dydaktyczne wspólne dla wszystkich Zakładów - sala wykładowa, sala demonstracyjna, hall główny i szatnię. W tej części budynek jest 4-kondygnacyjny, na kondygnacji tej znajdują się dodatkowe sale seminaryjne. W części zachodniej w przyziemiu zlokalizowano pomieszczenia chłodni zwłok, a na parterze pomieszczenia przygotowania zwłok oraz salę przedpogrzebową. Wszystkie części połączone są ze sobą w jeden układ funkcjonalny. W części przyziemia są sale seminaryjne, dydaktyczne z funkcją laboratorium w których ze względu na technologię i procesy pracy z urządzeniami nie wskazane jest światło dzienne.
Powierzchnia zabudowy łącznie - 2943m2
- Powierzchnia zabudowy części rozbudowywanej - 200m2
- Powierzchnia wewnętrzna netto - 7772,33 m2
- Wysokość budynku - 16,95m
- Ilość kondygnacji budynku - część auli 4, pozostała 3
- Kubatura łącznie - 38332 m3
- Kubatura części rozbudowanej - 3400m3
- Kubatura części nadbudowanej - 2250m3
- Długość/ Szerokość po rozbudowie - 73,18m/70,95m.
5. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynku.
6. Przekazanie pomieszczenia wewnętrznego przeznaczonego do wykonania prac będzie wykonywane zgodnie z ustaleniem z Użytkownikiem Obiektu.
7. Z uwagi na fakt, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
8. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- dbanie o czystość,
- przestrzeganie przepisów BHP.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ.
9. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (w szczególności normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznej, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
9.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
9.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one równoważne, Wykonawca musi wykazać że proponowane zmiany materiałowe są opłacalne dla Zamawiającego.
10. Dodatkowe informacje dla wykonawców:
10.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów i jego otoczenia w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty.
10.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność.
10.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty
oraz wszelkich dokumentów z tym związanych.
10.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej.
10.5. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w dokumentacji. Podstawowym elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt przebudowy jest dokumentacja.
Przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną podstawą
do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Termin realizacji | 20 |
| Okres gwarancji | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Radziwiłłowska 11, Lublin) polegających na wbudowaniu instalacji gazów technicznych oraz wentylacji mechanicznej wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniu nr 438
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlano sanitarnych w budynku Collegium Medicum przy ul. Radziwiłłowskiej 11 w Lublinie.
2. Zakres robót obejmuje:
wbudowanie instalacji gazów technicznych oraz wentylacji mechanicznej wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniu nr 438
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty (wspólnie zwane dalej "dokumentacją"), będące załącznikami do niniejszej SIWZ:
3.1 Projekt Budowlany,
3.2 STWiOR,
3.3 Przedmiar robót,
4. Charakterystyka stanu istniejącego obiektów :
Budynek Collegium Medium U.M. usytuowany jest przy ulicy Radziwiłłowskiej 11, i graniczy od zachodu
z zespołem szpitalnym oraz od północy z zabudowa mieszkalna w ulicy Niecałej.
Obiekt wybudowany w końcu lat sześćdziesiątych XX wieku, z częścią główna średniowysoką o zwartej zryzalitowanej bryle, z 4 kondygnacjami nadziemnymi i użytkowa suterenę, częściowo podpiwniczony. Od strony północnej dobudowane jest skrzydło, z jednokondygnacyjna sala audytoryjna, całkowicie podpiwniczone.
Ściany piwnic i strop - żelbetowe i murowane z cegły pełnej.
Ściany nadziemia gr. 54cm i 40cm z cegły pełnej i kratówki.
Stropy gęstożebrowe Ackermana.
Ściany działowe z cegły dziurawki i cegły pełnej.
Schody żelbetowe wylewane.
Dachy jedno i dwuspadowe o konstrukcji żelbetowej, kryte papa termozgrzewalna.
Rynny i rury z PCV w kolorze brązowym.
Okna rozwieralno-uchylne, dwudzielne, nowe o konstrukcji PCV.
Drzwi zewnętrzne PCV i drewniane - do wymiany.
Drzwi wewnętrzne drewniane i płytowe - do wymiany.
Budynek wyposażony jest w instalacje: wody zimnej, wody ciepłej z zasobnika w kotłowni, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji technologicznej, c.o., c.t. z własnej kotłowni gazowej, wentylacji mechanicznej, elektryczne ogólne, siły, odgromowa, telefoniczna. Budynek znajduje się, w odniesieniu do konstrukcji
w dobrym stanie technicznym. Nie zaobserwowano ugięć, ani spękań konstrukcji.
5. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynku.
6. Przekazanie pomieszczenia wewnętrznego przeznaczonego do wykonania prac będzie wykonywane zgodnie z ustaleniem z Użytkownikiem Obiektu.
7. Z uwagi na fakt, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
8. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- dbanie o czystość,
- przestrzeganie przepisów BHP.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
9. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (w szczególności normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznej, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
9.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
9.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one równoważne, Wykonawca musi wykazać że proponowane zmiany materiałowe są opłacalne dla Zamawiającego.
10. Dodatkowe informacje dla wykonawców:
10.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów i jego otoczenia w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty.
10.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność.
10.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty
oraz wszelkich dokumentów z tym związanych.
10.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej.
10.5. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w dokumentacji. Podstawowym elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt przebudowy jest dokumentacja,
Przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną podstawą
do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45333000-0, 45331210-1,
45214610-9,
45312100-8,
45317000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Termin realizacji | 30 |
| Okres gwarancji | 10 |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wznowienie wsparcia technicznego oraz licencji dla urządzeń i systemów Fortinet na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie.
- Usługa utrzymania oraz rozwoju bazy wiedzy funkcjonującej z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
- Dostawa urządzeń sieciowych klasy UTM na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczna Administracja Rządowa Województwa Lubelskiego"
- Świadczenie usług pocztowych - LUB.WO.260.7.2025
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej Gminy Rudnik
- Adaptacja części pomieszczeń pałacu w Owińskach na cele związane z usługami kultury i turystyki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





