eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Ocieplenie ścian nadziemia wraz z remontem piwnic i zagospodarowaniem terenu wokół budynku przy ul. Dworcowej 7 w Morągu na dz. Nr 57 i 58.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Morąg: Ocieplenie ścian nadziemia wraz z remontem piwnic i zagospodarowaniem terenu wokół budynku przy ul. Dworcowej 7 w Morągu na dz. Nr 57 i 58.
Numer ogłoszenia: 97264 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9/30, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie ścian nadziemia wraz z remontem piwnic i zagospodarowaniem terenu wokół budynku przy ul. Dworcowej 7 w Morągu na dz. Nr 57 i 58..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu dróg wewnętrznych na terenie działki Nr 57 przy ul. Dworcowej 7 w Morągu wraz z wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej oraz docieplenie ścian budynku biurowego i wykonanie okładziny schodów zewnętrznych. Ponadto prace obejmują wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach piwnic budynku biurowego przy ul. Dworcowej 7 po byłej kotłowni c.o. BRANŻA DROGOWA Powierzchnia projektowanej nawierzchni wynosi 504m2. Wjazd na działkę pozostaje bez zmian . Przy szczytach budynków zaprojektowano jezdnie szerokości 6,0-9,0m. Między budynkami szerokość jezdni wynosi 6,0m . Projektowane spadki poprzeczne 1- 4% , podłużne 0-1,7% , kierujące wody opadowe od budynków do korytka liniowego , a następnie do wpustu kanalizacji deszczowej (odrębne opracowanie). Projektowana nawierzchnia jezdni: - kostka betonowa grubości 8cm na 4cm podsypce cementowo-piaskowej (1:4) - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie grubości 23cm , ułożone dwuwarstwowo : górna grubości 8cm o uziarnieniu 0-31,5mm, dolna grubości 15cm o uziarnieniu 0-63mm. - warstwa odcinająca z piasku gr.15cm Nawierzchnię należy ograniczyć krawężnikiem betonowym o wymiarach 30x15cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 wystającym nad poziom jezdni o 12cm. Na połączeniu nawierzchni z kostki z nawierzchnią bitumiczną należy ułożyć krawężnik wtopiony do poziomu nawierzchni na ławie betonowej zwykłej o wymiarach 15x25cm. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano na ruch pojazdów KR1 i nośność podłoża G2. Opaska przy budynku. Od frontu budynku biurowego zaprojektowano opaskę szerokości 1,0m o nawierzchni: - kostka betonowa gr. 6cm na 4cm podsypce cementowo-piaskowej - wymiana gruntu wysadzinowego na piasek gr.10cm - obrzeże betonowe o wymiarach 8x30cm Powierzchnia projektowanej nawierzchni wynosi 18,5m2 Roboty ziemne. Niwelacja terenu nie występuje. Roboty ziemne ograniczają się do wykopu koryta pod nawierzchnie i odwiezienie gruntu w miejsce wskazane przez Inwestora. Roboty rozbiórkowe. Przewiduje się rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt sześciokątnych i odwiezienie w miejsce wskazane przez Inwestora (opisane we wzorze umowy). KANALIZACJA DESZCZOWA Przewody zaprojektowano z rur kanalizacyjnych dn200 kielichowych PVC klasy N z uszczelkami. Przejście pod ulicą Dworcową zaprojektowano przeciskiem rurami PE PN 6.3 dn200 łączonymi przez zgrzewanie w rurach stalowych osłonowych dn323 z zastosowaniem płóz ślizgowych. Studzienki rewizyjne wykonać wg KB z kręgów betonowych dn1200 z płytą nadstudzienną dn1400 z włazami żeliwno-betonowymi klasy D400 : - Połączeniowe wg KB4-4.12.1/6/ - Przelotowe wg KB4-4.12.1/7/ Dla odprowadzenia wód opadowych zaprojektowano odwodnienie liniowe dn200 długości 33.0 metrów w zestawieniu: - koryto 240 x 1000 - ruszt ocynkowany kratowy 1000 - ścianka czołowa 240 - studzienka wielofunkcyjna Studnię rewizyjną połączeniową D2 wykonać z osadnikiem h=0.5m. Przejścia rur PVC i PE przez ścianki studzienek wykonać jako tulejowe szczelne. Do regulacji wysokości studni stosować betonowe pierścienie dystansowe. Zewnętrzne powierzchnie studni rewizyjnych oraz studzienek ściekowych zaizolować. Po zmontowaniu sieć oraz przyłącza należy poddać próbie szczelności. Roboty ziemne w miejscach włączeń oraz kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonywać ręcznie. Wykopy Wykopy rozpoczynać od najniższego punktu, aby zapewnić grawitacyjny odpływ wód z wykopu . Wykopy wykonywać mechanicznie koparką samojezdną o poj. łyżki 0,25 m3 o ścianach pionowych i szerokości dna od 0,8 do 1,2 metra pod remontowanymi drogami wewnętrznymi. W miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i w pobliżu drzew wykopy należy wykonywać ręcznie. Urobek z wykopów należy wywieźć samochodami-wywrotkami na składowisko na terenie wskazanym przez kompetentne służby Urzędu Miasta. Podsypki. Przewody kanalizacyjne montować na warstwie podsypki piaskowej o maksymalnej granulacji 20 mm i grubości 10 cm. Podsypkę zagęścić do uzyskania stopnia zagęszczenia 95% przez ubicie ubijakami ręcznymi. Rurociągi obsypać piaskiem jak do podsypki na wysokość 30 cm nad wierzch rur z wyłączeniem miejsc połączeń. Zasypanie wykopów. Zasypanie wykopów pospółką warstwami o grubości 25 cm, zagęszczając grunt ubijakami ręcznymi i mechanicznymi do stopnia zagęszczenia 97% w ciągach ulic i pieszo-jezdnych oraz 85% w terenie pozostałym. Na kablach energetycznych i telekomunikacyjnych w miejscach ewentualnych kolizji zamontować rury osłonowe dwudzielne o dn160 mm. ROBOTY BUDOWLANE - Pomieszczenia po byłej kotłowni C.O., elewacja i schody zewnętrzne - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - wykonanie nowej wykładziny z płytek na schodach zew. do budynku wraz z malowaniem krat i balustrad oraz wykonanie cokolika z płytek kamionkowych - wykonanie elewacji budynku metodą lekką mokrą - demontaż rurociągów znajdujących się w piwnicy, kotła, zlewu kuchennego oraz likwidacja zsypów - po osuszeniu ścian i posadzki zagłębienie po byłej kotłowni należy zlikwidować wypełniając pospółką. oraz wykonać posadzkę w nawiązaniu do poziomu pozostałej części istniejących piwnic - wykonanie podłoża oraz (przetarcie) tynków i malowanie w piwnicy - wykonanie obłożenia schodów wew. żelbetowej klatki schodowej piwnicy płytkami gresowymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 9 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub równoważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 150 000,00zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://morag-um.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.