eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Dostawa testów, odczynników, krążków, surowic do aglutynacji szkiełkowej, podłoży do hodowli bakterii, drobnego sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Mrągowo: Dostawa testów, odczynników, krążków, surowic do aglutynacji szkiełkowej, podłoży do hodowli bakterii, drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 97216 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. M. Kajki, ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412127, fax 089 7412127.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów, odczynników, krążków, surowic do aglutynacji szkiełkowej, podłoży do hodowli bakterii, drobnego sprzętu laboratoryjnego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów, odczynników, krążków, surowic do aglutynacji szkiełkowej, podłoży do hodowli bakterii, drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do badań laboratoryjnych w Laboratorium Bakteriologicznym, określonego przez Pakiety Nr 1 - 7 w ilościach wskazanych w Formularzu Cenowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określone w art. 24 ust.1 pkt 1 - 10, ust.2 pkt 1 - 4 ustawy PZP, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy PZP jak również spełniają wymogi określone w SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1/ Ofertę, której wzór formularza stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2/ Formularz Cenowy w formie pisemnej i elektronicznej, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ i który po wypełnieniu i podpisaniu przez Wykonawcę stanowić będzie Załącznik Nr 1 do Oferty, 3/ oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 10, ust.2 pkt 1 - 4 PZP oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 PZP na formularzu Oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ i który po wypełnieniu i podpisaniu przez Wykonawcę stanowić będzie Załącznik Nr 2 do Oferty, 4/ odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający), - Oferenci zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Oferenci zagraniczni zamiast dokumentów określonych w pkt 5 i 6, składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Oferenci zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający , że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 8/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Oferenci zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym u art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 9/ Świadectwo (dokumenty) potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu na terenie RP (wpis lub zgłoszenie do rejestru) oraz ewentualnie inne świadectwa, atesty i certyfikaty jakościowe (np. ISO, CE itp.) 10/ parafowany przez Wykonawcę wzór Umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.mragowo.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. M. Kajki w Mrągowie ul. Wolności 12 11-700 Mrągowo.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Szpital Powiatowy im. M. Kajki w Mrągowie ul. Wolności 12 11-700 Mrągowo Sekretariat (pokój 212).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i odczynniki do identyfikacji drobnoustrojów dostosowane do czytnika Crystal Panel Viewer i oprogramowania Crystal MIND. Pakiet zawiera 13 pozycji asortymentowych..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowice do aglutynacji szkiełkowej i krążki do wstępnej identyfikacji. Pakiet zawiera 9 pozycji asortymentowych..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testydo wykrywania wirusów i podłoża chromogenne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża do hodowli bakterii. Pakiet zawiera łącznie 20 pozycji asortymentowych..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki do manualnych badań lekowrażliwości. Pakiet zawiera 46 pozycji asortymentowych..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt laboratoryjny. Pakiet zawiera 17 pozycji asortymentowych..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inne. Pakiet zawiera 9 pozycji asortymentowych..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.