eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZakup materiałów zużywalnych do sprzętu znajdującego się na wyposażeniu szpitala oraz odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań dla SU nr 1



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup materiałów zużywalnych do sprzętu znajdującego się na wyposażeniu szpitala oraz odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań dla SU nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: M.ZDZIEBLOWSKA@JURASZA.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów zużywalnych do sprzętu znajdującego się na wyposażeniu szpitala oraz odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań dla SU nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cc00594-693a-4631-bdd2-aef86208bd8e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00176603/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.25 Dzierżawa analizatów i aparatów wraz z zakupem materiałów zużywalnych dla m.in. Zakł. Mikrobiologii, Zakł. Diagnostyki Lab., Zakł. Patomorfologii Klinicznej oraz innych jednostek SU nr 1

2.2.41 Odczynniki dla m.in. Zakładu Mikrobiologii, Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Zakładu Patomorfologii Klinicznej oraz innych jednostek SU nr 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jurasza.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/496275/zakup-materialow-zuzywalnych-do-sprzetu-znajdujacego-sie-na-wyposazeniu-szpitala-oraz-odczynnikow-laboratoryjnych-do-wykonywania-badan-dla-su-nr-1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja odbywa się w języku polskim, przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: Platformy zakupowej , dostępnej pod adresem: https://jurasza.eb2b.com.pl/open-auctions.html, jak również poprzez stronę internetową Zamawiającego pod adresem www.jurasza.umk.pl.
W zakładce „Ogłoszenia”, z rozwijanego menu należy wybrać „Zamówienia publiczne”, „Nowa platforma przetargowa od lutego 2025 r.”; użytkownik zostanie przekierowany na Platformę Zakupową Zamawiającego.
Bezpośredni link do postępowania: https://jurasza.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/496275/ .
Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, jakim musi
odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać
z Platformy przetargowej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
b) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4
GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy
nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania),
c) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę Przetargową Zamawiającego,
dostępną pod adresem https://jurasza.eb2b.com.pl/open-auctions.html .
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na Platformie
Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej dostępny pod
adresem internetowym https://jurasza.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions lub https://tt.eb2b.com.pl/user/terms.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej: Wymagania techniczne oraz szczegółowe instrukcje dotyczące korzystania z Platformy przetargowej dostępne są pod adresem: https://jurasza.eb2b.com.pl/cms-directory.html/regulations.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach
złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza z siedzibą w Bydgoszczy
przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 9. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: ul. Marii Skłodowskiej – Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, telefonicznie pod numerem telefonu: 52 585 48 80 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@jurasza.pl.
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych lub jego zastępcą, w następujący sposób - listownie na adres administratora z dopiskiem „IOD” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@jurasza.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164) został przygotowany w porozumieniu z Dyrektorem Archiwum Państwowego w Bydgoszczy.
Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 4 lat, dla zamówień publicznych unijnych
jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim
zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty
zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NLZ.2025.271.84

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odczynników i materiałów zużywalnych do sprzętu będącego na stanie Zamawiającego .
Część 1 - Szczepy wzorcowe (1)
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały wskazane w Rozdziale V SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (formularz cenowy) oraz projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2788,16 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Jakość (KJ) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert:
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) - waga 60%:
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:
cena brutto najtańszej oferty *
C = (---------------------------------------- x 60%) x 100,
cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,
gdzie: C – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium cena.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium poza cenowym: Jakość dostaw (KJ) – waga 40%:
Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametry podlegające ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium jakości, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
suma punktów w kryterium KJ oferty badanej
KJ = (-------------------------------------------------------------x 40%) x 100,
max ilość punktów w kryterium KJ
gdzie:
KJ – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium poza cenowym „jakość dostaw”.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "jakość dostaw" będą parametry pożądane, określone w tabeli nr 1 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Tabela nr 1
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru /w stanie nie noszącego śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy/ na koszt wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 20 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający uzna, że wykonawca „NIE OFERUJE” możliwości zwrotu bądź wymiany towaru i przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 20 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Zastosowanie opakowań ekologicznych – oznaczonych minimum jednym z poniższych znaków:
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + KJ => ostateczna ocena badanej oferty,
C => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „cena”,
KJ => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „jakość dostaw”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odczynników i materiałów zużywalnych do sprzętu będącego na stanie Zamawiającego .
Część 2 - Zestaw do oceny fluorymetrycznej
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały wskazane w Rozdziale V SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (formularz cenowy) oraz projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 4248,42 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Jakość (KJ) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert:
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) - waga 60%:
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:
cena brutto najtańszej oferty *
C = (---------------------------------------- x 60%) x 100,
cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,
gdzie: C – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium cena.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium poza cenowym: Jakość dostaw (KJ) – waga 40%:
Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametry podlegające ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium jakości, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
suma punktów w kryterium KJ oferty badanej
KJ = (-------------------------------------------------------------x 40%) x 100,
max ilość punktów w kryterium KJ
gdzie:
KJ – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium poza cenowym „jakość dostaw”.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "jakość dostaw" będą parametry pożądane, określone w tabeli nr 1 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Tabela nr 1
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru /w stanie nie noszącego śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy/ na koszt wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 20 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający uzna, że wykonawca „NIE OFERUJE” możliwości zwrotu bądź wymiany towaru i przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 20 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Zastosowanie opakowań ekologicznych – oznaczonych minimum jednym z poniższych znaków:
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + KJ => ostateczna ocena badanej oferty,
C => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „cena”,
KJ => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „jakość dostaw”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odczynników i materiałów zużywalnych do sprzętu będącego na stanie Zamawiającego .
Część 3 - Odczynniki do biologii molekularnej LPT.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały wskazane w Rozdziale V SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (formularz cenowy) oraz projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 3582,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Jakość (KJ) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert:
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) - waga 60%:
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:
cena brutto najtańszej oferty *
C = (---------------------------------------- x 60%) x 100,
cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,
gdzie: C – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium cena.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium poza cenowym: Jakość dostaw (KJ) – waga 40%:
Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametry podlegające ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium jakości, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
suma punktów w kryterium KJ oferty badanej
KJ = (-------------------------------------------------------------x 40%) x 100,
max ilość punktów w kryterium KJ
gdzie:
KJ – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium poza cenowym „jakość dostaw”.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "jakość dostaw" będą parametry pożądane, określone w tabeli nr 1 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Tabela nr 1
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru /w stanie nie noszącego śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy/ na koszt wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 20 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający uzna, że wykonawca „NIE OFERUJE” możliwości zwrotu bądź wymiany towaru i przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 20 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Zastosowanie opakowań ekologicznych – oznaczonych minimum jednym z poniższych znaków:
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + KJ => ostateczna ocena badanej oferty,
C => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „cena”,
KJ => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „jakość dostaw”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odczynników i materiałów zużywalnych do sprzętu będącego na stanie Zamawiającego .
Część 4 - Testy do wykrywania określonych mutacji
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały wskazane w Rozdziale V SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (formularz cenowy) oraz projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 70502,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Jakość (KJ) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert:
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) - waga 60%:
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:
cena brutto najtańszej oferty *
C = (---------------------------------------- x 60%) x 100,
cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,
gdzie: C – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium cena.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium poza cenowym: Jakość dostaw (KJ) – waga 40%:
Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametry podlegające ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium jakości, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
suma punktów w kryterium KJ oferty badanej
KJ = (-------------------------------------------------------------x 40%) x 100,
max ilość punktów w kryterium KJ
gdzie:
KJ – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium poza cenowym „jakość dostaw”.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "jakość dostaw" będą parametry pożądane, określone w tabeli nr 1 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Tabela nr 1
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru /w stanie nie noszącego śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy/ na koszt wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 20 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający uzna, że wykonawca „NIE OFERUJE” możliwości zwrotu bądź wymiany towaru i przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 20 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Zastosowanie opakowań ekologicznych – oznaczonych minimum jednym z poniższych znaków:
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + KJ => ostateczna ocena badanej oferty,
C => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „cena”,
KJ => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „jakość dostaw”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odczynników i materiałów zużywalnych do sprzętu będącego na stanie Zamawiającego .
Część 5 - Akcesoria do cytowirówki*
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały wskazane w Rozdziale V SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (formularz cenowy) oraz projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 11664,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Jakość (KJ) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert:
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) - waga 60%:
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:
cena brutto najtańszej oferty *
C = (---------------------------------------- x 60%) x 100,
cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,
gdzie: C – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium cena.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium poza cenowym: Jakość dostaw (KJ) – waga 40%:
Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametry podlegające ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium jakości, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
suma punktów w kryterium KJ oferty badanej
KJ = (-------------------------------------------------------------x 40%) x 100,
max ilość punktów w kryterium KJ
gdzie:
KJ – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium poza cenowym „jakość dostaw”.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "jakość dostaw" będą parametry pożądane, określone w tabeli nr 1 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Tabela nr 1
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru /w stanie nie noszącego śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy/ na koszt wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 20 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający uzna, że wykonawca „NIE OFERUJE” możliwości zwrotu bądź wymiany towaru i przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 20 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Zastosowanie opakowań ekologicznych – oznaczonych minimum jednym z poniższych znaków:
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + KJ => ostateczna ocena badanej oferty,
C => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „cena”,
KJ => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „jakość dostaw”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odczynników i materiałów zużywalnych do sprzętu będącego na stanie Zamawiającego .
Część 6 - Materiały zużywalne do analizatorów * służące do oznaczania glukozy.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały wskazane w Rozdziale V SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (formularz cenowy) oraz projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 76293,18 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Jakość (KJ) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert:
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) - waga 60%:
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:
cena brutto najtańszej oferty *
C = (---------------------------------------- x 60%) x 100,
cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,
gdzie: C – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium cena.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium poza cenowym: Jakość dostaw (KJ) – waga 40%:
Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametry podlegające ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium jakości, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
suma punktów w kryterium KJ oferty badanej
KJ = (-------------------------------------------------------------x 40%) x 100,
max ilość punktów w kryterium KJ
gdzie:
KJ – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium poza cenowym „jakość dostaw”.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "jakość dostaw" będą parametry pożądane, określone w tabeli nr 1 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Tabela nr 1
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru /w stanie nie noszącego śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy/ na koszt wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 20 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający uzna, że wykonawca „NIE OFERUJE” możliwości zwrotu bądź wymiany towaru i przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 20 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Zastosowanie opakowań ekologicznych – oznaczonych minimum jednym z poniższych znaków:
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + KJ => ostateczna ocena badanej oferty,
C => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „cena”,
KJ => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „jakość dostaw”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odczynników i materiałów zużywalnych do sprzętu będącego na stanie Zamawiającego .
Część 7 - Emolienty.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały wskazane w Rozdziale V SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (formularz cenowy) oraz projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2056,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Jakość (KJ) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert:
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) - waga 60%:
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:
cena brutto najtańszej oferty *
C = (---------------------------------------- x 60%) x 100,
cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,
gdzie: C – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium cena.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium poza cenowym: Jakość dostaw (KJ) – waga 40%:
Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametry podlegające ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium jakości, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
suma punktów w kryterium KJ oferty badanej
KJ = (-------------------------------------------------------------x 40%) x 100,
max ilość punktów w kryterium KJ
gdzie:
KJ – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium poza cenowym „jakość dostaw”.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "jakość dostaw" będą parametry pożądane, określone w tabeli nr 1 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Tabela nr 1
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru /w stanie nie noszącego śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy/ na koszt wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 20 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający uzna, że wykonawca „NIE OFERUJE” możliwości zwrotu bądź wymiany towaru i przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 20 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Zastosowanie opakowań ekologicznych – oznaczonych minimum jednym z poniższych znaków:
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + KJ => ostateczna ocena badanej oferty,
C => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „cena”,
KJ => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „jakość dostaw”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odczynników i materiałów zużywalnych do sprzętu będącego na stanie Zamawiającego .
Część 8 - Testy narkotykowe.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały wskazane w Rozdziale V SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (formularz cenowy) oraz projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 81356,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Jakość (KJ) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert:
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) - waga 60%:
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:
cena brutto najtańszej oferty *
C = (---------------------------------------- x 60%) x 100,
cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,
gdzie: C – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium cena.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zasady oceny ofert w kryterium poza cenowym: Jakość dostaw (KJ) – waga 40%:
Oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych za parametry podlegające ocenie otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium jakości, a pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów zgodnie ze wzorem:
suma punktów w kryterium KJ oferty badanej
KJ = (-------------------------------------------------------------x 40%) x 100,
max ilość punktów w kryterium KJ
gdzie:
KJ – to wartość punktowa badanej oferty w kryterium poza cenowym „jakość dostaw”.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "jakość dostaw" będą parametry pożądane, określone w tabeli nr 1 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Tabela nr 1
L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru /w stanie nie noszącego śladów użytkowania w okresie do 30 dni od daty dostawy/ na koszt wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 20 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający uzna, że wykonawca „NIE OFERUJE” możliwości zwrotu bądź wymiany towaru i przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 20 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Zastosowanie opakowań ekologicznych – oznaczonych minimum jednym z poniższych znaków:
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 10 pkt.
W przypadku nie uzupełnienia informacji Zamawiający przyzna 0 pkt. TAK („oferujemy”) - 10 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + KJ => ostateczna ocena badanej oferty,
C => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „cena”,
KJ => wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium „jakość dostaw”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (załącznik nr 4 do SWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw wykluczenia ma potwierdzić każdy z nich.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający, na podstawie art. 106 ust. 1 uPzp, żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
 aktualnych kart charakterystyki dla substancji niebezpiecznych, spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Komisji (UE) 2020/878 z dnia 18 czerwca 2020 r., zmieniające załącznik II (dot. wymogu sporządzania kart charakterystyki) do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1907/2006 w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH). (Zamawiający wyraża zgodę złożenie oświadczenia autoryzowanego dystrybutora z podaniem produktów, które nie mają wymogu posiadania kart charakterystyki substancji niebezpiecznych w przypadku, gdy niektóre z wymaganych produktów stanowiących przedmiot zamówienia nie są substancjami bądź nie są wyrobami medycznymi w związku z tym nie wymagają posiadania kart charakterystyki substancji niebezpiecznych),
 instrukcji użycia produktu/wykonania oznaczenia oraz ulotek sporządzonych w języku polskim.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku, gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zgodnie z art. 107 ust. 2 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych (innych niż przedkładane na potwierdzenie zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert), na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Uzupełnieniu podlegają wszystkie wymagane przedmiotowe środki dowodowe, tj. zarówno karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, jak i instrukcje.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

(SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
§ 10
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, zgodnie z ust. 3, w następujących przypadkach i w następujący sposób:
a) po wykazaniu przez Wykonawcę zajścia szczególnych okoliczności dotyczących towaru (np. wstrzymanie lub zakończenie produkcji, niedostępności rynkowej) lub dotrzymania terminu ustalonego w § 2 ust. 6,
umowa może zostać zmieniona według decyzji Zamawiającego, poprzez zamianę towaru, którego dotyczą szczególne okoliczności, jego odpowiednikami, o parametrach nie gorszych niż ten towar, w cenach rynkowych, nie wyższych jednak niż ustalone
w wyniku postępowania przetargowego po zakończeniu którego została zawarta niniejsza umowa,
b) w przypadku, gdy:
nie zostały przez Zamawiającego złożone zamówienia dotyczące przedmiotu umowy
do pełnej wartości umowy w okresie, na który została zawarta umowa,
ceny przewidziane w umowie nie odbiegają na niekorzyść Zamawiającego od cen możliwych do uzyskania w ramach kolejnego zamówienia publicznego.
Zamawiający przewiduje zmianę okresu obowiązywania umowy (§10 ust. 1), w ten sposób, że okres obowiązywania umowy zostanie przedłużony, z tym zastrzeżeniem, iż nie więcej niż o 1/4 pierwotnie określonego okresu obowiązywania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: jurasza.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/496275/zakup-materialow-zuzywalnych-do-sprzetu-znajdujacego-sie-na-wyposazeniu-szpitala-oraz-odczynnikow-laboratoryjnych-do-wykonywania-badan-dla-su-nr-1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:
1.1 art. 108 ust. 1 uPzp,
1.2 art. 109 ust. 1 uPzp pkt. 2, 4, 5, 7-10 uPzp,
1.3 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514).
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w pkt. 1) powyżej.
2. Wykluczenie wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 uPzp w zakresie pkt. 1.1. i 1.2 powyżej oraz zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) w zakresie pkt. 1.3 powyżej oraz zgodnie z art. 5k rozporządzenia (UE) 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576.
3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 uPzp lub art. 109 ust. 1 pkt. 2, 4-5, 7-10 uPzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wskazane w art. 110 ust. 2 uPzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.