To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Kraków: Wdrożenie założeń strategii promocyjno-informacyjnej dla projektu Budowa linii tramwajowej łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru, współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych
Numer ogłoszenia: 96522 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 444494 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie założeń strategii promocyjno-informacyjnej dla projektu Budowa linii tramwajowej łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru, współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie założeń strategii promocyjno-informacyjnej dla projektu Budowa linii tramwajowej łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru, współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych. Projekt jest elementem działań zmierzających do poprawy komunikacji zbiorowej na terenie Miasta Krakowa. Wpisuje się on w program ochrony środowiska dla Miasta Krakowa, którego elementem jest budowa nowej linii tramwajowej. b) Zamówienie zostało podzielone na trzy części: część 1: SEGMENT A: Projekt layoutu wraz z przekazaniem praw majątkowych; część 2: SEGMENT B: Medialna kampania promocyjno-informacyjna; część 3: SEGMENT C: Internetowa kampania promocyjno-informacyjna. c) Szczegółowy zakres zamówienia jest opisany w załączniku nr 5 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. d) Szczegółowe warunki realizacji określa załącznik nr 2 do SIWZ (istotne postanowienia umowy). e) Na przedmiotowe roboty Wykonawca zobowiązany jest udzielić: 12 miesięcy gwarancji, a w przypadku tablic pamiątkowych 5-letniej gwarancji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: SEGMENT A: Projekt layoutu wraz z przekazaniem praw majątkowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Formind s.c. W. Domanik, M. Leśnik, ul. Kościuszki 6/5, Katowice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3075,00
Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19926,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: SEGMENT B: Medialna kampania promocyjno-informacyjna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MARKETING PLUS" - Dariusz Selak
jakie przetargi wygrała firma
"MARKETING PLUS" - Dariusz Selak
- Agencja Reklamy i Marketingu Marketing Plus, ul. Senatorska 15, 30-106 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104796,00
Oferta z najniższą ceną: 104796,00 / Oferta z najwyższą ceną: 161309,58
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: SEGMENT C: Internetowa kampania promocyjno-informacyjna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Violi-Net Katarzyna Rachwał, Al. Jana Pawła II 41L, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19926,00
Oferta z najniższą ceną: 19926,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od 10 stycznia do 30 lipca 2026 roku"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwera plików wraz ze wsparciem producenta dla Działu Infrastruktury Systemów Informatycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego
- DOSTARCZENIE KALORYMETRU POWIETRZNEGO
- DOSTARCZANIE STETOSKOPÓW INTERNISTYCZNYCH
- Zakup i dostawa kruszyw łamanych na potrzeby Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa kompresów z gazy jałowej i niejałowej na potrzeby RCKiK w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Zakup gadżetów reklamowych na potrzeby Zespołu ds. współpracy z zagranicą
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Wielunia
- Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A. w ramach projektu "Flash Flood Prediction and Prevention System" (FLOPRES)
- Przygotowanie i realizacja kampanii internetowej promującej otwartość danych, w ramach projektu unijnego pn. "Dane 3.0 - wymiana, wartość"
- Działania informacyjno-promocyjne w projekcie nr FENX.06.01-IP.03-0003/25
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





