eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dzierżawa sprzętu medycznego - dwóch myjni automatycznych do endoskopów wraz z kompletem odczynników chemicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Kraków: Dzierżawa sprzętu medycznego - dwóch myjni automatycznych do endoskopów wraz z kompletem odczynników chemicznych
Numer ogłoszenia: 96024 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45594 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa sprzętu medycznego - dwóch myjni automatycznych do endoskopów wraz z kompletem odczynników chemicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch sztuk myjni automatycznych do endoskopów wraz z dostawą odczynników chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 i 1.2 oraz tabela 2 we wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do do SIWZ - Zestawienie parametrów technicznych. 2. Sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2015/2016), kompletny i po uruchomieniu gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo personelu medycznego, a także zapewniający wymagany poziom świadczonych usług medycznych. 3. Dostawa instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, (potwierdzone protokołem przekazania do użytkowania przez Zamawiającego i Wykonawcę). 4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest dostarczyć i uruchomić sprzęt medyczny, maksymalnie w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy oraz przeszkolić personel Zamawiającego ( min. 5 osób) w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu medycznego w dniu uruchomienia sprzętu medycznego. 5. Wraz z pierwszą dostawą sprzętu medycznego Wykonawca dostarczy komplet zestawów koniecznych do uruchomienia sprzętu, które muszą być kompatybilne z oferowanym sprzętem. 6. Minimalny okres przydatności do użycia oferowanych zestawów powinien wynosić min. 6 miesięcy od daty dostawy. 7. Zaoferowany sprzęt medyczny i zestawy muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy : a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 8. Zamówienie realizowane będzie przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, że dostawy zestawów dokonywane będą w/g bieżących potrzeb Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLYMPUS Polska Sp. z o.o.,, ul. Suwak 3,, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 261362,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 304734,10

  • Oferta z najniższą ceną: 304734,10 / Oferta z najwyższą ceną: 304734,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.