Ogłoszenie z dnia 2006-02-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Piotrków Trybunalski: usługi przewozu publicznego (Pakiet 2) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, do kontaktów: Krzysztof Błachut, ul. Krakowskie Przedmieście 73 lok. 4, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7320324, fax 044 7320308, e-mail: mzdik@piotrkow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Inwestorskie Janusz Rybka, Krzysztof Błachut, ul. Karmelkowa 29 Budynek A (WARR), 52-437 Wrocław, woj. Dolnośląskie, tel. +48607275146, fax +48717220308, e-mail: biuro.inwestorskie@neostrada.pl, http://www.zamowienia.com/. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Inwestorskie Janusz Rybka, Krzysztof Błachut, ul. Karmelkowa 29 Budynek A (WARR), 52-437 Wrocław, woj. Dolnośląskie, tel. +48607275146, fax +48717220308, e-mail: biuro.inwestorskie@neostrada.pl, http://www.zamowienia.com/. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, Krzysztof Błachut, ul. Belzacka 176/178 (dawniej ul. Krakowskie Przedmieście 73/4), 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. Łódzkie, tel. 044 73-39-253, fax 044 73-39-252. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 2. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi przewozu publicznego (Pakiet 2). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi przewozu publicznego w zakresie przewozu osób liniami komunikacji miejskiej na obszarze działania Zamawiającego w Piotrkowie Trybunalskim. Pakiet 2. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Piotrków Trybunalski. Kod NUTS: PL112. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 71211, 71213. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres usługi obejmuje średniorocznie ok. 280000 wozokilometrów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 2000PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania usług przewozu publicznego. Wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Licencja lub wypis z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego wydany zgodnie z wzorami określonymi w przepisach prawa z terminem ważności co najmniej na dzień składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. przedsiębiorca, który osobiście będzie wykonywał przewozy i zatrudnieni przez przedsiębiorcę kierowcy, a także inne osoby nie zatrudnione przez przedsiębiorcę, lecz przewidziane do wykonywania osobiście przewozów na jego rzecz, spełniają wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz w innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; spółką jawną - wspólnika; spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; spółką komandytową - komplementariusza; spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 1. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej 2 osoby tj. przedsiębiorca, który osobiście będzie wykonywał przewozy, zatrudnieni przez przedsiębiorcę kierowcy, a także inne osoby niezatrudnione przez przedsiębiorcę, lecz przewidziane do wykonywania osobiście przewozów na jego rzecz, spełniają wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz w innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawca wykonywał co najmniej w jednym z ostatnich 3 lat tj. w roku 2003, 2004 lub 2005 usługi przewozu publicznego w ilości łącznej co najmniej 280.000 wozokilometrów w jednym roku. Potwierdzeniem należytego wykonania usług jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres wykonywania usługi, ilość wozokilometrów oraz wartość usługi. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z 6.09.2001 r. o transporcie drogowym Ustawa z 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 9 - 10038 z dnia 14.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - waga 72% Wpływ sposobu wykonania zamówienia na rynek pracy w miejscu wykonywania zamówienia - waga: 28% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.04.2006, cena - 244 PLN. Warunki i sposób płatności: Sposób zapłaty za SIWZ - pobranie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.04.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.04.2006, godzina 12:15, Siedziba Zamawiającego; Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji; ul. Belzacka 176/178 (dawniej ul. Krakowskie Przedmieście 73); 97-300 Piotrków Trybunalski.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.02.2006.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na okres 12 miesięcy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz zapewnienie opieki podczas tego dowozu do jednostek oświatowych położonych na terenie miasta Kołobrzeg i poza jego granicami w roku 2026.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Moskorzewie i Zespołu Placówek Oświatowych w Chlewicach oraz odwóz uczniów ..."
- Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego relacji Wąsosz - Rawicz
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w 2026 r. o charakterze użyteczności publicznej w powiatowych autobusowych przewozach pasażerskich
- Realizacja przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi w zakresie transportu publicznego w ramach przewozów regularnych na linii komunikacyjnej o charakterze użyteczności publicznej na trasie Kamień Pomorski - Dziwnów -Wolin
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





