eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówZorganizowanie kolonii-wypoczynku skierowanego na kształcenie umiejętności przydatnych w życiu społecznym dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Pruszków: Zorganizowanie kolonii-wypoczynku skierowanego na kształcenie umiejętności przydatnych w życiu społecznym dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 95454 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Helenowska 3A, 05-804 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 728-11-81, fax 0-22 728-11-81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie kolonii-wypoczynku skierowanego na kształcenie umiejętności przydatnych w życiu społecznym dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie kolonii - wypoczynku skierowanego na kształcenie umiejętności przydatnych w życiu społecznym dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych, Liczba dzieci 120 - grupa dzieci w wieku 9-15 lat, miejsce pobytu - miejscowość turystyczno-wypoczynkowa położona na Pojezierzu Pomorskim

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.24.10.00 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 55.24.10.00 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznej, zwanej dalej Ustawą (Dz. U. 2007 r Nr 223 poz.1655): 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Pzp. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, metodą spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta przetargowa według wzoru sporządzonego przez Zamawiającego -zał. nr 1 SIWZ 2.Oświadczenie wykonawcy - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1,2 ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (zgodnie z treścią zał. nr 2 SIWZ), 3.Wykaz podwykonawców sporządzony według wzoru druku jeżeli zostaną uwzględnieni w realizacji zamówienia- zał. nr 3 SIWZ 4.Parafowany wzór umowy- zał. nr. 4 SIWZ 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Zleceniobiorca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zezwolenie upoważniające do wykonywania usług w zakresie organizowania imprez turystycznych w kraju, wydane przez właściwego Wojewodę 8.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z treścią zał. nr 5 SIWZ oraz opisem przedmiotu zamówienia) 10.Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru wraz załączeniem dokumentów (np. referencje, listy rekomendacyjne, protokoły odbioru prac itp.), że usługi te zostały wykonane należycie. (zgodnie z treścią zał. Nr.6 SIWZ) 11.Program dwóch wycieczek całodniowych do ciekawych turystycznie miejsc na czas pobytu dzieci oraz Program rekreacyjno - edukacyjny z elementami profilaktyki uzależnień adresowany do dzieci z rodzin dysfunkcyjnych z zapewnieniem wykwalifikowanej, specjalistycznie przeszkolonej w tym zakresie kadry. 12.Dokument stanowiący tytuł prawny do dysponowania obiektem przeznaczony na zorganizowanie kolonii. 13.Opis: obiektu wypoczynkowego i okolicy, umiejscowienia Ośrodka kolonijnego- odległości od jeziora-kąpieliska strzeżonego, warunków zakwaterowania (wyposażenia pokoi, umiejscowienia stołówki i świetlicy, bazy rekreacyjno - sportowej) - w odniesieniu do przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.pruszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Helenowska 3a 05-804 Pruszków pokój numer 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Helenowska 3a 05 - 804 Pruszków pokój Nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.