Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-08
Sierpc: Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu.
Numer ogłoszenia: 95154 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu , ul. Witosa 2, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2754212, faks 024 2754212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla 40 bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sierpcu, ul. Witosa 2 finansowane ze środków Funduszu Pracy w tym: - szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG, - szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie Kwalifikacja wstępna przyspieszona, - szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie Obsługa kasy fiskalnej, - szkolenie grupowe dla 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie Pracownik biurowy z elementami kadr i płac..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późń. zm.). Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca: 1) złoży oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych aktualnego na 2013 rok, 2) wykaże, że spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy - dotyczy części 1 zamówienia, 3) jeżeli instytucja szkoleniowa posiada ważny atest/certyfikat do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy, uzyskany na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu - dotyczy części 1 zamówienia, 4) jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń w zakresie Kwalifikacji wstępnej przyspieszonej - dotyczy części 2 zamówienia, 5) jeżeli instytucja szkoleniowa złoży oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia - dotyczy części 2 zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 szkolenia zgodne z częścią przedmiotu zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wykazu wykonanych szkoleń w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie, sprzęt, stanowiska do zajęć praktycznych) dostosowanym do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą dydaktyczną posiadającą wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie zawodowe w ostatnich 3 latach w przeprowadzaniu zajęć dydaktycznych (wykłady, zajęcia praktyczne) w zakresie objętym częścią przedmiotu zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta instytucji szkoleniowej , 2) pełnomocnictwo, jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 3) pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy), 4) harmonogram szkolenia obejmujący pełną realizację programu w rozbiciu na poszczególne dni, uwzględniający tematykę zajęć, liczbę godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw w danym dniu oraz godzin, w jakich zajęcia będą się odbywały, nr sali wykładowej, imię i nazwisko wykładowcy, 5) wzór ankiety opracowanej przez Wykonawcę dla uczestnika szkolenia służącej do oceny szkolenia, 6) wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, 7) program szkolenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość oferowanego programu szkolenia, - 15
- 3 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług, - 15
- 4 - sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu
ul. Witosa 2
09-200 Sierpc.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu ul. Witosa 2 09-200 Sierpc.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy. Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Powinien zawierać minimum 150 godzin szkolenia. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie jego uczestników do wykonywania pracy na stanowisku spawacza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość oferowanego programu szkolenia - 15
- 3. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 15
- 4. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy. Program szkolenia musi być zgodny z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010r. Nr 53, poz. 314) - minimum 140 godzin zajęć. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku testu kwalifikacyjnego przeprowadzanego przez właściwą komisję egzaminacyjną, powołaną przez wojewodę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość oferowanego programu szkolenia - 15
- 3. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 15
- 4. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy. Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu zapisów prawnych regulujących zastosowanie kas fiskalnych w placówkach handlowych, budowy i wyposażenia kas rejestracyjnych, funkcji umożliwiających programowanie kasy, rejestracji i sprzedaży przez kasę, raportów kasowych, kodów kreskowych oraz urządzeń współpracujących z kasami - minimum 35 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy teoretycznej i praktycznej związanej z obsługą kasy fiskalnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość oferowanego programu szkolenia - 15
- 3. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 15
- 4. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik biurowy z elementami kadr i płac.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 bezrobotnych i poszukujących pracy. Program szkolenia musi zawierać zagadnienia z zakresu: organizacji i funkcjonowania komórki spraw osobowych; prowadzenia ewidencji pracowników, doboru pracowników, prawa pracy i bhp, płac, podatków, ZUS-u, programu PŁATNIK - minimum 150 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie jego uczestników do wykonywania pracy na stanowisku pracownika biurowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość oferowanego programu szkolenia - 15
- 3. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 15
- 4. sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 20
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczniów z ZSP w Mszanie Dolnej, ZSTI w Mszanie Dolnej oraz ZS nr 1 w Limanowej".
- ,, Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach."
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- Prowadzenie szkoleń organizowanych w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w Wodzisławiu Śląskim w Dziedzinie Robotyki
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy oraz kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli z Zespołu Szkół Technicznych w Olecku z projektu pn. "Staż, wiedza i umiejętności - drogą do kariery zawodowej"
- Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawacza
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.