Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246392/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawacza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Zawodowego w radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273033000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kraszewskiego 1/7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osz-radom.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oszradom
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawacza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e486852-5a42-4ddb-ac3c-5edaef4e8785
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e486852-5a42-4ddb-ac3c-5edaef4e87853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Komunikacja w postepowaniu o udzielnie zamówienia, odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego za pośrednictwem platformy e- Zamówienia
(ezamowienia.gov.pl) Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej
na adres podany przez niego w złożonej ofercie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postepowanie prowadzone jest w
języku polskim.
2. Postępowanie prowadzone jest formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Korzystanie z platformy jest
bezpłatne.
3. Komunikacja w postepowaniu o udzielnie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów
lub oświadczeń miedzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp, odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego za pośrednictwem platformy e- Zamówienia (Formularz
do komunikacji).
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawca posługuje się numerem
referencyjnym lub identyfikatorem postepowania lun numerem ogłoszenia.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej na adres podany
przez niego w złożonej ofercie.
6. Oświadczenia i dokumenty niestanowiące oferty i towarzyszących jej dokumentów, w tym zadawania pytań, składane są przez
Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji, dostępnego w zakładce „Formularze” jako załącznik. Zamawiający
dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych z pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail
Zmawiającego.
7. Wykonawca przed złożeniem oferty oraz możliwości korzystania w postepowaniu z zakładki „Formularz do komunikacji” w pełnym
zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie e- Zamówienia.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłany za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacji dotyczących specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanej z funkcjonowaniem Platformy e- Zmaówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej Portal Dostępowy | (ezamowienia.gov.pl) w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca ochrony danych osobowych znajduje się w dokumentach zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca ochrony danych osobowych znajduje się w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/05/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
części I – Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawalniczej metodą TIG-141 w miejscowości Kalisz
a) Realizacja szkolenia teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 103 w tym 77 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
b) Liczba uczestników 8 osób,
c) Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Kalisz województwo Wielkopolskie,
d) Zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczególnym wskazaniem zalecanej bibliografii, odzieży roboczej, sprzętu,
e) Wykonawca zobowiązany jest w cenie zapewnić badania lekarskie, egzamin kwalifikacyjny i certyfikat,
f) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników, zaświadczeń materiałów szkoleniowych,
g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie,
h) Organizacja i przeprowadzenie egzaminu przez komisję z Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytucji Spawalnictwa,
i) Termin realizacji zamówienia 1 lipiec – 30 wrzesień 2025 r.
j) Termin realizacji będzie ustalony z Wykonawcą w dogodnym dla obydwu stron terminie
k) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom serwisu kawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawalniczej metodą TIG-141 oraz MAG-135 w miejscowości Koło
a) Realizacja szkolenia TIG-141 teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 103 w tym 77 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
b) Realizacja szkolenia MAG-135 teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 145 w tym 109 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
c) Liczba uczestników dla szkolenia TIG-141 - 5 osób,
d) Liczba uczestników dla szkolenia MAG-135 - 5 osób,
e) Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Koło województwo Wielkopolskie,
f) Zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczególnym wskazaniem zalecanej bibliografii, odzieży roboczej, sprzętu,
g) Wykonawca zobowiązany jest w cenie zapewnić badania lekarskie, egzamin kwalifikacyjny i certyfikat,
h) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników, zaświadczeń materiałów szkoleniowych,
i) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie,
j) Organizacja i przeprowadzenie egzaminu przez komisję z Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytucji Spawalnictwa,
k) Termin realizacji zamówienia 1 lipiec – 30 listopada 2025 r.
l) Termin realizacji będzie ustalony z Wykonawcą w dogodnym dla obydwu stron terminie
m) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom serwisu kawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawalniczej metodą TIG-141 w miejscowości Turek
a) Realizacja szkolenia TIG-141 teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 103 w tym 77 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
b) Liczba uczestników dla szkolenia TIG-141 - 5 osób,
c) Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Turek województwo Wielkopolskie,
d) Zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczególnym wskazaniem zalecanej bibliografii, odzieży roboczej, sprzętu,
e) Wykonawca zobowiązany jest w cenie zapewnić badania lekarskie, egzamin kwalifikacyjny i certyfikat,
f) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników, zaświadczeń materiałów szkoleniowych,
g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie,
h) Organizacja i przeprowadzenie egzaminu przez komisję z Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytucji Spawalnictwa,
i) Termin realizacji zamówienia 1 lipiec – 30 listopada 2025 r.
j) Termin realizacji będzie ustalony z Wykonawcą w dogodnym dla obydwu stron terminie
k) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom serwisu kawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawalniczej metodą TIG-141 w miejscowości Środa Wielkopolska
a) Realizacja szkolenia TIG-141 teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 103 w tym 77 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
b) Liczba uczestników dla szkolenia TIG-141 - 5 osób,
c) Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Środa Wielkopolska województwo Wielkopolskie,
d) Zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczególnym wskazaniem zalecanej bibliografii, odzieży roboczej, sprzętu,
e) Wykonawca zobowiązany jest w cenie zapewnić badania lekarskie, egzamin kwalifikacyjny i certyfikat,
f) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników, zaświadczeń materiałów szkoleniowych,
g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie,
h) Organizacja i przeprowadzenie egzaminu przez komisję z Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytucji Spawalnictwa,
i) Termin realizacji zamówienia 1 lipiec – 30 listopada 2025 r.
j) Termin realizacji będzie ustalony z Wykonawcą w dogodnym dla obydwu stron terminie
k) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom serwisu kawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawalniczej metodą TIG-141 w miejscowości Nidzica
a) Realizacja szkolenia TIG-141 teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 145 w tym 109 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
b) Liczba uczestników dla szkolenia TIG-141 - 10 osób,
c) Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Nidzica województwo Warmińsko - Mazurskie,
d) Zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczególnym wskazaniem zalecanej bibliografii, odzieży roboczej, sprzętu,
e) Wykonawca zobowiązany jest w cenie zapewnić badania lekarskie, egzamin kwalifikacyjny i certyfikat,
f) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników, zaświadczeń materiałów szkoleniowych,
g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie,
h) Organizacja i przeprowadzenie egzaminu przez komisję z Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytucji Spawalnictwa,
i) Termin realizacji zamówienia od 30 czerwca 2025 r. do 31 lipca 2025r.
j) Termin realizacji będzie ustalony z Wykonawcą w dogodnym dla obydwu stron terminie
k) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom serwisu kawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-30 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawalniczej metodą MAG-135 w miejscowości Gołdap
a) Realizacja szkolenia MAG-135 teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 153 w tym 115 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
b) Liczba uczestników dla szkolenia MAG-135 - 8 osób,
c) Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Gołdap województwo Warmińsko - Mazurskie,
d) Zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczególnym wskazaniem zalecanej bibliografii, odzieży roboczej, sprzętu,
e) Wykonawca zobowiązany jest w cenie zapewnić badania lekarskie, egzamin kwalifikacyjny i certyfikat,
f) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników, zaświadczeń materiałów szkoleniowych,
g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie,
h) Organizacja i przeprowadzenie egzaminu przez komisję z Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytucji Spawalnictwa,
i) Termin realizacji zamówienia od 23 czerwca 2025r. do 31 lipca 2025r.
j) Termin realizacji będzie ustalony z Wykonawcą w dogodnym dla obydwu stron terminie
k) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom serwisu kawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-23 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII – Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawalniczej metodą TIG-141 w miejscowości Pisz
a) Realizacja szkolenia TIG-141 teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 111 w tym 83 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
b) Liczba uczestników dla szkolenia MAG-135 - 8 osób,
c) Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Pisz województwo Warmińsko - Mazurskie,
d) Zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczególnym wskazaniem zalecanej bibliografii, odzieży roboczej, sprzętu,
e) Wykonawca zobowiązany jest w cenie zapewnić badania lekarskie, egzamin kwalifikacyjny i certyfikat,
f) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników, zaświadczeń materiałów szkoleniowych,
g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie,
h) Organizacja i przeprowadzenie egzaminu przez komisję z Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytucji Spawalnictwa,
i) Termin realizacji zamówienia od 01 września 2025 r. do 30 września 2025r.
j) Termin realizacji będzie ustalony z Wykonawcą w dogodnym dla obydwu stron terminie
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII – Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawalniczej metodą MAG-135 w miejscowości Olsztyn
a) Realizacja szkolenia MAG-135 teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 153 w tym 115 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
b) Liczba uczestników dla szkolenia MAG-135 - 10 osób,
c) Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Olsztyn województwo Warmińsko - Mazurskie,
d) Zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczególnym wskazaniem zalecanej bibliografii, odzieży roboczej, sprzętu,
e) Wykonawca zobowiązany jest w cenie zapewnić badania lekarskie, egzamin kwalifikacyjny i certyfikat,
f) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników, zaświadczeń materiałów szkoleniowych,
g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie,
h) Organizacja i przeprowadzenie egzaminu przez komisję z Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytucji Spawalnictwa,
i) Termin realizacji zamówienia od 30 czerwca 2025 r. do 31 lipca 2025r.
j) Termin realizacji będzie ustalony z Wykonawcą w dogodnym dla obydwu stron terminie
k) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom serwisu kawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-30 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX – Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawalniczej metodą TIG-141 w miejscowości Elbląg
a) Realizacja szkolenia TIG-141 teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 111 w tym 83 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
b) Liczba uczestników dla szkolenia TIG-141 - 10 osób,
c) Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Elbląg województwo Warmińsko - Mazurskie,
d) Zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczególnym wskazaniem zalecanej bibliografii, odzieży roboczej, sprzętu,
e) Wykonawca zobowiązany jest w cenie zapewnić badania lekarskie, egzamin kwalifikacyjny i certyfikat,
f) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników, zaświadczeń materiałów szkoleniowych,
g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie,
h) Organizacja i przeprowadzenie egzaminu przez komisję z Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytucji Spawalnictwa,
i) Termin realizacji zamówienia od 23 czerwca 2025r. do 31 lipca 2025 r.
j) Termin realizacji będzie ustalony z Wykonawcą w dogodnym dla obydwu stron terminie
k) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom serwisu kawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-23 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X – Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawalniczej metodą TIG-141 w miejscowości Pleszew
a) Realizacja szkolenia TIG-141 teoretycznego i praktycznego przy czum minimalna ilość godzin 103 w tym 77 godzin praktycznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wiedze, doświadczenie i uprawnienia,
b) Liczba uczestników dla szkolenia TIG-141 - 5 osób,
c) Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Pleszew województwo Wielkopolskie,
d) Zapewnienie materiałów szkoleniowych tj. materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, ze szczególnym wskazaniem zalecanej bibliografii, odzieży roboczej, sprzętu,
e) Wykonawca zobowiązany jest w cenie zapewnić badania lekarskie, egzamin kwalifikacyjny i certyfikat,
f) Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej tj. dziennika zajęć, listy obecności uczestników, zaświadczeń materiałów szkoleniowych,
g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie,
h) Organizacja i przeprowadzenie egzaminu przez komisję z Urzędu Dozoru Technicznego lub Instytucji Spawalnictwa,
i) Termin realizacji zamówienia 1 lipiec – 30 listopada 2025 r.
j) Termin realizacji będzie ustalony z Wykonawcą w dogodnym dla obydwu stron terminie
k) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom serwisu kawowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dla części I, II, III, IV, V, VII, IX:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,:
4) zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończone usługi), co najmniej 2 kursy dotyczące spawalnicze metodą TIG-141
15. Warunki udziału w postępowaniu dla części VI, VII:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
5) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
6) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
7) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,:
8) zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże że:
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończone usługi), co najmniej 2 kursy dotyczące spawalnicze metodą MAG-135
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
b) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte 2 wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu – załącznik do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczy nie dopuszcza łącznego spełnienia warunków.5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, wówczas zamówienia musi być realizowane przez tego Wykonawcę, który wykazuje spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, z którego wynikać będzie które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem do SWZ – oświadczenie dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały zawarte we wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-28
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- 6-D-2025 - Zakup i dostawa oleju napędowego dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Usługa polegająca na wykonaniu wielowymiarowej inwentaryzacji przestrzeni miasta Radomia.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Utworzenie terenu rekreacji i wypoczynku na os. Ustronie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim - prawo jazdy kategoria B
- Organizacja 10 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Organizacja 10-dniowego wyjazdu terapeutycznego dla młodzieży z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Dostawa, wdrożenie i konfiguracja sprzętu informatycznego, urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Cyberbezpieczna Gmina Kostomłoty.
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!"
- Przeprowadzenie kursu - Podstawy inwestowania na giełdzie.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.