eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych (tuszy, tonerów, taśm, bębnów) na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-09

Ogłoszenie nr 95017 - 2017 z dnia 2017-06-09 r.

Wrocław: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych (tuszy, tonerów, taśm, bębnów) na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny 000288981, ul. Wybrzeże L.Pasteura 1, 50-367 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 7841174, faks 71 7840045, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych (tuszy, tonerów, taśm, bębnów) na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UMW / AZ / ZC - 16 / 17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych regenerowanych (tuszy, tonerów, taśm, bębnów) - wymienionych w załączniku nr 2 do Siwz, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Materiały eksploatacyjne regenerowane muszą posiadać takie same lub lepsze parametry w zakresie wydajności jak produkty oryginalne, produkowane przez producenta urządzenia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do materiałów wymienionych w załączniku nr 2 do Siwz (tzw. zamienników). Przez równoważne Zamawiający rozumie produkty w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne (w przypadku, gdy urządzenia zostały wymienione w załączniku nr 2 do Siwz), oraz posiadające takie same lub lepsze parametry w zakresie wydajności jak produkty oryginalne, produkowane przez producenta urządzenia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu tych materiałów z podaniem nazwy producenta i modelu wraz z adnotacją, których pozycji asortymentowych dotyczą. 2. Załącznik nr 2 do Siwz zawiera wykaz materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, które muszą być objęte 12 miesięczną gwarancją od dnia dostawy. Zaoferowane materiały eksploatacyjne nie mogą spowodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. 3. Materiały eksploatacyjne regenerowane muszą mieć wymienione podstawowe elementy drukujące, tzn. wałek optyczny, listwę zgarniająca, elementy uszczelniające. 4. Podane w załączniku nr 2 do Siwz ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. 5. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych rodzajów materiałów w ilości przedstawionej w załączniku nr 2 do Siwz, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 6. Miejsce dostaw: Zakłady / Katedry/ Kliniki/ inne Jednostki organizacyjne (łącznie 215 Jednostek Uniwersytetu Medycznego rozmieszczonych na terenie miasta Wrocławia). 7. Gwarancja: Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji: min. 12 miesięcy od dnia każdej dostawy. 8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do Siwz (Formularz asortymentowo-cenowy). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 9. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 22600000-6, 30192320-0, 30192340-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT177000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ballpen s.c.; Joanna Sowa, Jacek Sufryd, ballpen.sc@wp.pl, ul. Brzezińska 17/9, 54-018, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193637,67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193637,67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204151,54
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 70 Pzp przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Uzasadnienie faktyczne: Pod pojęciem "powszechnie dostępne" należy rozumieć produkty bądź usługi o charakterze masowym, bardzo popularnym, seryjnym, powtarzalnym, pospolitym, łatwo dostępnym zarówno na rynku lokalnym jak i ogólnopolskim. Natomiast jako ustalone standardy jakościowe należy rozumieć rzeczy bądź usługi znormalizowane, spełniające przeciętne wymagania stawiane dla danego asortymentu (grupy towarowej). Warunek powszechnej dostępności i ustalonych standardów jakościowych wyklucza możliwość zastosowania trybu zapytania o cenę przy zamawianiu dostaw nietypowych, realizowanych przez niewielką liczbę podmiotów, nieznormalizowanych, trudno porównywalnych z uwagi na posiadane różnorodne cechy jakościowe. Biorąc powyższe pod uwagę, tryb zapytania o cenę może być stosowany dla udzielania zamówień dotyczących dostawy akcesoriów komputerowych takich jak: tusze, tonery, itp. ponieważ należą one do grupy produktów spełniających wyżej podane przesłanki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.