eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa zagranicznych i krajowych podróży służbowych pracowników PL 2012 Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Warszawa: Obsługa zagranicznych i krajowych podróży służbowych pracowników PL 2012 Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 94869 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PL 2012 sp. z o. o., ul. Wybrzeże Gdańskie 4, 01-531 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5603710, fax 022 5603755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pl2012.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna utworzona w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa zagranicznych i krajowych podróży służbowych pracowników PL 2012 Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w zakresie obsługi podróży służbowych dla potrzeb PL2012 w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy, w tym: Przedmiot zamówienia a) wyszukiwanie, rezerwacja i wystawienie biletów lotniczych typu kraj, Europa i Intercontinental; proponowanie Zamawiającemu do wyboru minimum 3 opcji przelotu uwzględniających trasę przelotu o najtańszym możliwym koszcie oraz z najmniejszą możliwą ilością przesiadek, wraz z uwzględnieniem dostępnych zniżek i promocji b) wyszukiwanie i rezerwacja pokoi hotelowych w kraju i zagranicą o standardzie minimum 3gwiazdkowym c) wyszukiwanie i wystawienie biletów kolejowych krajowych i zagranicznych d) pośrednictwo w formalnościach wizowych e) wystawienie polisy ubezpieczeniowej (KL, NNW, OC) w wariancie standardowym europejskim oraz w wariancie standardowym reszta świata - w zależności od celu podróży f) realizacja usług na podstawie zlecenia telefonicznego (wystawienie dokumentów po pisemnym potwierdzeniu) , na piśmie, faksem, pocztą elektroniczną lub za pomocą formularza zamieszczonego na stronie internetowej wykonawcy. g) wsparcie dedykowanego agenta od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1800 h) gorąca linia czynna 24-godziny na dobę dająca możliwość (z każdego miejsca na świecie) kontaktu i dokonania pilnych zmian w rezerwacjach przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu i) dostęp do aktualnej (w czasie rzeczywistym) platformy on-line dostępnych biletów lotniczych i pokoi hotelowych, dający możliwość dokonania samodzielnej rezerwacji 24h/dobę przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych j) uwzględnianie upustów wynegocjowanych indywidualnie przez Zamawiającego z przewoźnikami i hotelami; k) w przypadku gdy podróż będzie się rozpoczynać w innym miejscu niż w Polsce, bilet powinien być dostępny w przedstawicielstwie w kraju wyjazdu/wylotu lub w inny sposób dostarczony odbiorcy po uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób umożliwiający rozpoczęcie podróży w wyznaczonym terminie l) dostarczenie dokumentów podróży do siedziby zamawiającego w terminie każdorazowo ustalonym przez strony; w przypadkach nagłych (zamówienie i wyjazd tego samego dnia) dostarczenie dokumentów podróży pasażerowi bezpośrednio do miejsca wylotu/wyjazdu; m) przejęcie obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dot. usług realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych. n) bezpłatne dostarczanie dokumentów podróży (biletów), dokumentów ubezpieczeń oraz faktur do siedziby Zamawiającego o) każdorazowe informowanie Zamawiającego drogą elektroniczną, na wskazane adresy, nt. dokonywanych rezerwacji, obejmujące: dane rezerwacji, cenę oraz termin wykupu, p) faktura zbiorcza wystawiona ostatniego dnia każdego miesiąca wraz ze specyfikacjami, które mogą być przesyłane również drogą mailową, termin płatności 14 dni. Umowa wygaśnie w przypadku wcześniejszego wyczerpania wartości zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej Kod CPV wg słownika 2008: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Pzp tj.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ponadto Wykonawcy muszą udokumentować, że okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości co najmniej 600000PLN brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia ( przez zamówienie należy rozumieć podpisaną i zrealizowaną umowę przez Wykonawcę, na obsługę podróży służbowych), z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania wszystkich w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w cel potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp (na formularzu oferty - załącznik nr 1). b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) 3 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch (2) zamówień o wartości co najmniej 600000PLN brutto każde, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. e) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pl2012.pl, www.marketplanet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: adres Pełnomocnika - Otwarty Rynek Elektroniczny SA, Mokotów Business Park, Budynek Merkury, ul. Wołoska 3, 02-675 Warszawa lub złożyć na Dziennik Podawczy w recepcji Pełnomocnika..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2008 godzina 11:30, miejsce: adres Pełnomocnika - Otwarty Rynek Elektroniczny SA, Mokotów Business Park, Budynek Merkury, ul. Wołoska 3, 02-675 Warszawa lub złożyć na Dziennik Podawczy w recepcji Pełnomocnika..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.