Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-04-23
Lublin: Materia³y do leczenia wodog³owia (nr sprawy 35/10)
Numer og³oszenia: 94855 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzieciêcy Szpital Kliniczny , ul. Chod¼ki 2, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7185125, faks 081 7185125.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dsk.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y do leczenia wodog³owia (nr sprawy 35/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³y do leczenia wodog³owia.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y spe³nione, je¶li Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y spe³nione, je¶li Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y spe³nione, je¶li Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y spe³nione, je¶li Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y spe³nione, je¶li Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz OFERTA - za³±cznik nr 1. 2. Wype³niony formularz kosztorysu ofertowego - za³±cznik nr 2. 3. W przypadku osób fizycznych sk³adaj±cych o¶wiadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, o¶wiadczenie Wykonawcy wskazuj±ce osobê upowa¿nion± w do wystêpowania i skadania oferty w jej imieniu. 4. O¶wiadczenie o posiadaniu aktualnych za¶wiadczeñ, atestów (lub innych dokumentów) ¶wiadcz±cych o dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty. 5. W przypadku z³o¿enia oferty przez kilka podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (konsorcjum), nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo zawieraj±ce o¶wiadczenia woli wszystkich cz³onków konsorcjum, wskazuj±ce na osobê umocowan± (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiêbiorców w udziale w okre¶lonym postêpowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczaæ wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. Oferta konsorcjum winna zawieraæ dokumenty, o których mowa w pkt II SIWZ ka¿dego z cz³onków konsorcjum osobno. 6. Ulotki, katalogi, foldery.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jako¶æ - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
a) nast±pi³a zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê (np. w wyniku przekszta³ceñ, przejêæ, itp.) b) nast±pi³a zmiana nazwy handlowej c) obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcê mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporz±dzenia Aneksu do umowy. d) w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych maj±cych zastosowanie przy udzielaniu zamówieñ publicznych tre¶æ umów bêdzie zmienia³a siê stosownie do wprowadzanych rozwi±zañ prawnych e) nast±pi³a zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nast±pi jedynie zmiana ceny brutto f) nast±pi³ brak produktów na rynku z przyczyn niezale¿nych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje mo¿liwo¶æ zast±pienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równowa¿nego, ale przy cenie nie wy¿szej ni¿ w umowie g) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego - mo¿liwo¶æ wprowadzenia produktu równowa¿nego o tych samych parametrach i zastosowaniu h) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie i) w przypadku zmiany ilo¶ci sztuk w opakowaniu - nast±pi przeliczenie ilo¶ci sztuk na odpowiedni± ilo¶æ opakowañ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsk.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzieciêcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chod¼ki 2, pok. 210..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Dzieciêcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chod¼ki 2, pok. 212 (Dyspozytornia)..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zastawka typu Pudenz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zastawka typu Pudenz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zastawka cylindryczna z kompletem drrenów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zastawka cylindryczna z kompletem drrenów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: £±czniki proste , ³±cznik luer do drena¿u zewnêtrznego, ³±cznik prosty trójdro¿y..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: £±czniki proste , ³±cznik luer do drena¿u zewnêtrznego, ³±cznik prosty trójdro¿y..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dreny komorowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dreny komorowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jako¶æ - 30
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa gad¿etów promocyjnych
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych
- Us³uga wy¿ywienia specjalnego polegaj±c± na sukcesywnym ¶wiadczeniu spo³ecznych us³ug przygotowywania, dostarczania i podawania posi³ków na specjalne potrzeby KUL
- Zakup us³ugi zakwaterowania wraz z wy¿ywieniem policjantów delegowanych do pe³nienia s³u¿by w sezonowych posterunkach Policji w m. Okuninka nad Jeziorem Bia³ym oraz w m. Bia³ka nad Jeziorem Bialskim
- Dostawa ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych dla Zespo³u Szkó³ nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 roku do 31.08.2025 roku
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów"
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego i wielorazowego u¿ytku - uzupe³nienie
- Dostawa wyrobów medycznych, akcesoriów i osprzêtu do urz±dzeñ bêd±cych na wyposa¿eniu Zamawiaj±cego
- "Dostawa endoprotez oraz innych materia³ów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego i wielorazowego u¿ytku dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotne w Turku.
- Dostawa wyrobów medycznych do aspiratora Cusa dla UCK
- Dostawa mankietów uciskowych i zestawów przewodów dla UCK
wiêcej: Zbiorniki i torby do gromadzenia p³ynów ustrojowych, dreny i zestawy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.