eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Materia³y do leczenia wodog³owia (nr sprawy 35/10)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-04-23

Lublin: Materia³y do leczenia wodog³owia (nr sprawy 35/10)
Numer og³oszenia: 94855 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzieciêcy Szpital Kliniczny , ul. Chod¼ki 2, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7185125, faks 081 7185125.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dsk.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y do leczenia wodog³owia (nr sprawy 35/10).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³y do leczenia wodog³owia.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y spe³nione, je¶li Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y spe³nione, je¶li Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y spe³nione, je¶li Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y spe³nione, je¶li Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y spe³nione, je¶li Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA - za³±cznik nr 1. 2. Wype³niony formularz kosztorysu ofertowego - za³±cznik nr 2. 3. W przypadku osób fizycznych sk³adaj±cych o¶wiadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, o¶wiadczenie Wykonawcy wskazuj±ce osobê upowa¿nion± w do wystêpowania i skadania oferty w jej imieniu. 4. O¶wiadczenie o posiadaniu aktualnych za¶wiadczeñ, atestów (lub innych dokumentów) ¶wiadcz±cych o dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty. 5. W przypadku z³o¿enia oferty przez kilka podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (konsorcjum), nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo zawieraj±ce o¶wiadczenia woli wszystkich cz³onków konsorcjum, wskazuj±ce na osobê umocowan± (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiêbiorców w udziale w okre¶lonym postêpowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczaæ wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. Oferta konsorcjum winna zawieraæ dokumenty, o których mowa w pkt II SIWZ ka¿dego z cz³onków konsorcjum osobno. 6. Ulotki, katalogi, foldery.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jako¶æ - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

a) nast±pi³a zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê (np. w wyniku przekszta³ceñ, przejêæ, itp.) b) nast±pi³a zmiana nazwy handlowej c) obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcê mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporz±dzenia Aneksu do umowy. d) w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych maj±cych zastosowanie przy udzielaniu zamówieñ publicznych tre¶æ umów bêdzie zmienia³a siê stosownie do wprowadzanych rozwi±zañ prawnych e) nast±pi³a zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nast±pi jedynie zmiana ceny brutto f) nast±pi³ brak produktów na rynku z przyczyn niezale¿nych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje mo¿liwo¶æ zast±pienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równowa¿nego, ale przy cenie nie wy¿szej ni¿ w umowie g) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego - mo¿liwo¶æ wprowadzenia produktu równowa¿nego o tych samych parametrach i zastosowaniu h) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie i) w przypadku zmiany ilo¶ci sztuk w opakowaniu - nast±pi przeliczenie ilo¶ci sztuk na odpowiedni± ilo¶æ opakowañ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsk.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzieciêcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chod¼ki 2, pok. 210..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Dzieciêcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chod¼ki 2, pok. 212 (Dyspozytornia)..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zastawka typu Pudenz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zastawka typu Pudenz.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jako¶æ - 30

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zastawka cylindryczna z kompletem drrenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zastawka cylindryczna z kompletem drrenów.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jako¶æ - 30

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: £±czniki proste , ³±cznik luer do drena¿u zewnêtrznego, ³±cznik prosty trójdro¿y..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: £±czniki proste , ³±cznik luer do drena¿u zewnêtrznego, ³±cznik prosty trójdro¿y..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jako¶æ - 30

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dreny komorowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dreny komorowe.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jako¶æ - 30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.