eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie kanalizacji deszczowej na os. Miłocin, Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94736 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Rzeszów: Wykonanie kanalizacji deszczowej na os. Miłocin, Etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7151


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 14495-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek 1, 35064 Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 754 636, faks 178 754 634, e-mail zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie kanalizacji deszczowej na os. Miłocin, Etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.84.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm, Demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 1000 mm, Kanały z rur PVC-U kl. S o śr. Zewn. 630 mm SN 12 ok. 78 m, Kanały z rur PVC-U kl. S o śr. Zewn. 500 mm SN 12 ok. 154 m, Kanały z rur PVC-U kl. S o śr. Zewn. 400 mm SN 12 ok. 135 m, Kanały z rur PVC-U kl. S o śr. Zewn. 315 mm SN 12 ok. 313 m, Kanały z rur PVC-U kl. S o śr. Zewn. 250 mm SN 12 ok. 6 m, Kanały z rur PVC-U kl. S o śr. Zewn. 200 mm SN 12 ok. 61,5 m, Kanały z rur PVC-U kl. S o śr. Zewn. 160 mm SN 12 ok. 174 m, Studnia betonowa kontrolna o1200 z wkładką z PU z włazem D 400 szt. 10, Studnia betonowa kontrolna o1000 z wkładką z PU z włazem D 400 szt. 11, Studnia rewizyjna SN 12 o400 z wkładką z PU z włazem D 400 szt. 29, Studnia wpustu deszczowego SN 12 o400 z rusztem żeliwnym D 400 szt. 10, Wykonanie odtworzenia pasów drogowych o nawierzchni bitumicznej o powierzchni ok. 676 m2, Wykonanie odtworzenia trawników z darni w rolkach ok. 536 m2, Wykonanie odtworzenia chodników z kostki brukowej ok. 30 m2 Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Załączony przedmiar ma jedynie charakter pomocniczy i nie stanowi samodzielnej podstawy do wyceny. Powinien on być brany pod uwagę z całością dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : 1) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Załączony przedmiar ma jedynie charakter pomocniczy i nie stanowi samodzielnej podstawy do wyceny. Powinien on być brany pod uwagę z całością dokumentacji. 2) wzór umowy wraz z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45231113-0, 45231000-5, 45231100-6, 45232000-2, 45231112-3, 45231110-9, 45236000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1226072.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Wodno - Kanalizacyjnych ROKAN Dawid Rość sp.j., rokan@wp.pl, ul. Kwiatkowskiego 6, 35-311, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 789629,61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 789629,61
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 928158,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.