eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewWykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj adaptacji budynku przy ulicy Elżbiety 19 B w Tczewie - Rodzinny Klub Zatorze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08

Ogłoszenie nr 94539 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.

Tczew: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj adaptacji budynku przy ulicy Elżbiety 19 B w Tczewie - Rodzinny Klub Zatorze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach poddziałania 8.1.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitarnego Mechanizm ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego RPO WP na lata 2014 - 2020, finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w formule Zintegrowanej Inwestycji Terytorialnej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020: Poddziałanie 6.2.1 Rozwój usług społecznych - mechanizm ZIT (projekt pod nazwą Społeczna od-nowa) oraz Poddziałanie 8.1.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne realizowane na OMT (projekt pod nazwą Miasto od-nowa - rewitalizacja Starego Miasta i Zatorza).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41224-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew, krajowy numer identyfikacyjny 19167527300000, ul. Plac Piłsudskiego 1, 83110 Tczew, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 587 759 343, faks 587 759 355, e-mail eron@um.tczew.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zp.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj adaptacji budynku przy ulicy Elżbiety 19 B w Tczewie - Rodzinny Klub Zatorze

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.3.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" adaptacji budynku położonego przy ul. Elżbiety 19 B w Tczewie - Rodzinny Klub "Zatorze". Zakres prac obejmuje przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na świetlicę środowiskową oraz zagospodarowanie terenu. Przedmiot zamówienia został opisany w programie funkcjonalno - użytkowym oraz w projekcie koncepcyjnym - załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie nie ujęte w programie funkcjonalno - użytkowym oraz w projekcie koncepcyjnym prace, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia oraz wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Stan istniejący: budynek częściowo podpiwniczony, posiada jedną kondygnację nadziemną oraz poddasze użytkowe. Wykonany w technologii tradycyjnej - murowanej, strop drewniany, dach drewniany dwuspadowy kryty dachówką ceramiczną. Do budynku przylegają dwie przybudówki. Obiekt wyposażony w instalację elektryczną, kanalizacyjną, wod.-kan., c.o. Powierzchnia działki: 1231 m2. Powierzchnia zabudowy: 146,90 m2. Całkowita powierzchnia użytkowa: 172,66 m2. Kubatura: 737,55 m3. Budynek w złym stanie technicznym, nie nadaje się do użytkowania. Istniejący budynek figuruje w Gminnej Ewidencji Zabytków i znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 Etap I: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej uzgodnionej z Zamawiającym oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, tj: - opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego wraz z projektem zagospodarowania terenu oraz inwentaryzacją zieleni i inwentaryzacją wycinki zadrzewienia w wymaganym zakresie, - opracowanie ekspertyzy geotechnicznej wraz z wykonaniem badań geologicznych gruntu, - wykonanie innych opracowań wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowę, - opracowanie dokumentacji wykonawczej wielobranżowej, - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych lub technicznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowej realizacji robót, - przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wstępnej koncepcji projektowej i przedłożenia jej do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający w terminie 7 dni od daty przedłożenia wstępnej koncepcji projektowej uprawniony jest do wniesienia ewentualnych uwag, które musi uwzględnić Wykonawca. Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dobór materiałów budowlanych i technologii oraz standardu wykończenia w rozwiązaniach projektowych. 2.2 Etap II: wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową, w tym m.in.: - likwidacja istniejących przybudówek, - zasypanie istniejącego podpiwniczenia oraz wykonanie nowej podłogi na gruncie, - wykonanie nowej więźby dachowej z pokryciem oraz orynnowaniem, - montaż nowych stropów drewnianych, - wykonanie izolacji ścian, - docieplenie budynku, - rozbudowa budynku oraz zmiana układu funkcjonalnego wnętrza budynku, - wykonanie nowych instalacji wewnętrznych oraz wykonanie przyłączenia pieca gazowego, - wykonanie nowych schodów drewnianych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie przyłącza do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej, - wykonanie i montaż tablicy informacyjnej, - zagospodarowanie terenu, - wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, sprawdzeń i prób, m.in. szczelności instalacji wod.-kan. i c.o., ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej, pomiary elektryczne i instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiarskie, płukania sieci, rozruchów instalacji i urządzeń - w tym instalacji c.o. na zimno i na gorąco po rozpoczęciu sezonu grzewczego oraz wszystkich innych badań i prób niezbędnych do użytkowania obiektu, sieci uzbrojenia terenu oraz urządzenia terenu, - obsługa geologiczna i geodezyjna inwestycji wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej, - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 71242000-6, 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT717354.84
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAXI-TERM Wiesław Deneko, , ul. Bronisława Czecha 1/4, 80-288, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1224471,67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1224471,67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2225200,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.