eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa papieru, papieru kancelaryjnego i wizytówkowego, kopert i etykiet samoprzylepnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Mikołów: Dostawa papieru, papieru kancelaryjnego i wizytówkowego, kopert i etykiet samoprzylepnych
Numer ogłoszenia: 93982 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 49694 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2262705, fax 032 2262705.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego - sądownictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, papieru kancelaryjnego i wizytówkowego, kopert i etykiet samoprzylepnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I Papier do drukarek, kserokopiarek i telefaksów kod CPV: 21125692-2 - wielkość zamówienia -2800 ryz. CZĘŚĆ II Papier kancelaryjny, papier wizytówkowy kod CPV 21125000-5 - wielkość zamówienia odpowiednio- 4 ryzy, 2 opakowania. Koperty kod CPV 21232300-1 - wielkość zamówienia - 10.500 kompletów. Etykiety przylepne kod CPV 25241310-8- wielkość zamówienia - 12.200 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 21.12.50.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 28044,18 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BiuroMarket 2 sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28044.18
  • Oferta z najniższą ceną: 28044.18 / oferta z najwyższą ceną: 40936.21
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.