Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Mikołów: Dostawa papieru, papieru kancelaryjnego i wizytówkowego, kopert i etykiet samoprzylepnych
Numer ogłoszenia: 49694 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego 12/14, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2262705, fax 032 2262705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedmiot prawa publicznego-sądownictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, papieru kancelaryjnego i wizytówkowego, kopert i etykiet samoprzylepnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: CZĘŚĆ I Papier do drukarek, kserokopiarek i telefaksów kod CPV: 21125692-2 - wielkość zamówienia -2800 ryz. CZĘŚĆ II 1. Papier kancelaryjny, papier wizytówkowy kod CPV 21125000-5 - wielkość zamówienia odpowiednio- 4 ryzy, 2 opakowania. 2. Koperty kod CPV 21232300-1 - wielkość zamówienia - 10.500 kompletów. 3. Etykiety przylepne kod CPV 25241310-8- wielkość zamówienia - 12.200 sztuk. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 21.12.50.00-5, 21.23.23.00-1, 25.24.13.10-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: ZamawiajÄ cy nie ĹźÄ da od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postÄpowaniu mogÄ wziÄ Ä udziaĹ Wykonawcy, ktĂłrzy speĹniÄ nastÄpujÄ ce warunki: 1. PosiadajÄ uprawnienie do wykonywania dziaĹalnoĹci lub czynnoĹci koniecznej dla wykonania zamĂłwienia oraz nie podlegajÄ wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; 2. PosiadajÄ niezbÄdnÄ wiedzÄ i doĹwiadczenie oraz dysponujÄ potencjaĹem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamĂłwienia. 3. ZnajdujÄ siÄ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ cej wykonanie zamĂłwienia Ocena speĹniania warunkĂłw Ocena speĹniania warunkĂłw bÄdzie dokonywana na podstawie oceny dokumentĂłw, jakie naleĹźy doĹÄ czyÄ do oferty - zgodnie z treĹciÄ punktu VI niniejszej SIWZ. Wykonawca nie speĹniajÄ cy tych warunkĂłw podlega wykluczeniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, Ĺźe Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreĹlonej dziaĹalnoĹci lub czynnoĹci oraz, Ĺźe nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Wykonawcy zobowiÄ zani sÄ dostarczyÄ: a) aktualny odpis z wĹaĹciwego rejestru albo aktualne zaĹwiadczenie o wpisie do ewidencji dziaĹalnoĹci gospodarczej, jeĹźeli odrÄbne przepisy wymagajÄ wpisu do rejestru lub zgĹoszenia do ewidencji dziaĹalnoĹci gospodarczej wystawione nie wczeĹniej niĹź 6 miesiÄcy przed upĹywem terminu skĹadania ofert; b) oĹwiadczenie Wykonawcy, iĹź speĹnia warunki udziaĹu w postÄpowaniu okreĹlone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Dokumenty winny byÄ zĹoĹźone w formie oryginaĹu lub kserokopii poĹwiadczonej za zgodnoĹÄ z oryginaĹem przez WykonawcÄ. Dokumenty nie sporzÄ dzone w jÄzyku polskim, naleĹźy zĹoĹźyÄ wraz z tĹumaczeniem na jÄzyk polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie., adres strony, na której będzie prowadzona: www.mikolow.sr.gov.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mikolow.sr.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 08:15, miejsce: Sąd Rejonowy w Mikołowie ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14 43-190 Mikołów (pokój nr 42).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sąd Rejonowy w Mikołowie ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14 43-190 Mikołów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do drukarek, kserokopiarek i telefaksów kod CPV: 21125692-2 - wielkość zamówienia -2800 ryz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- ZAKUP I SUKCESYWNY ODBIÓR Z OTACZARNI MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ - II
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 6 w Mikołowie w roku szkolnym 2023/2024 - nabiał.
- Roboty budowlane przy zabytkowym obiekcie budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25
- Modernizacja źródeł ciepła na niskoemisyjne w budynku dydaktycznym oraz warsztatów szkolnych w Zespole Szkól Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
- ZP-2200-26/24 DOSTAWA PAPIERU KSERO, KOPERT, ART. BIUROWYCH
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert i baterii na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
więcej: Etykiety samoprzylepne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.