Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-20
Gdańsk: Usługa ochrony obiektów i mienia na terenie nieruchomości zabudowanych zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni, Tczewie, Słupsku, Prabutach i Wejherowie, stanowiących własność Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 9396 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony obiektów i mienia na terenie nieruchomości zabudowanych zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni, Tczewie, Słupsku, Prabutach i Wejherowie, stanowiących własność Województwa Pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi ochrony obiektów i mienia na terenie nieruchomości zabudowanych zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni, Tczewie, Słupsku, Prabutach i Wejherowie, stanowiących własność Województwa Pomorskiego, polegającej na zapewnieniu kontroli nad infrastrukturą obiektów. Usługa będzie realizowana przez pracowników ochrony fizycznej, posiadających licencję I lub II stopnia (dalej zwanych pracownikami ochrony) w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej, oraz poprzez techniczne zabezpieczenia nieruchomości w formie całodobowego monitoringu (urządzenia i systemy alarmowe). 2. Przedmiot zamówienia realizowany przez pracowników ochrony w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej obejmuje trzy nieruchomości: 1) Nieruchomość I - Gdynia, ul. Rdestowa 65, 67, 69, 71 stanowiąca działki: a) nr107/98 o powierzchni 2395 m2 (zabudowana stacją paliw) - pustostan, b) nr108/98 o powierzchni 3850 m2 (zabudowana budynkiem pralni). c) nr109/98 o powierzchni 2339 m2 (zabudowana częścią budynku dostawnego oraz budynkiem kotłowni) - pustostan, d) nr111/97 o powierzchni 1514m2 (część pasa drogowego oraz zabudowana jest częścią budynku dostawnego kotłowni) - pustostan, e) nr112/97 o powierzchni 891m2 (część pasa drogowego - niezabudowana - urządzony plac postojowy), f) nr 99/98 o powierzchni 8198 m2 (urządzona droga wewnętrzna, na przedmiotowej działce znajduje się budynek portierni), g) nr 100/98 o powierzchni 186 m2 (zabudowana budynkiem stacji transformatorowej), h) nr 103/98 o powierzchni 172 m2 (zabudowana zbiornikiem na ścieki technologiczne), i) nr 104/98 o powierzchni 9300 m2 (zabudowana budynkami: stacji obsługi diagnostycznej, magazynu, budynkiem o funkcji usługowo składowej) j) nr 105/98 o powierzchni 4171 m2 (zabudowana budynkiem o funkcji produkcyjno składowej). Na wyżej wymienionej nieruchomości znajduje się 13 najemców. Mienie stanowiące własność najemcy nie podlega ochronie. Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy imienny wykaz najemców. 2) Nieruchomość II - Tczew, ul. 1-go Maja 20 stanowiąca działkę nr 120/13 o powierzchni 2323 m2 (zabudowana budynkiem byłej przychodni lekarskiej - pustostan). 3) Nieruchomość III - Gdańsk, ul. Srebrniki 1, 5, 5a, 5b, 5c, 5d, 9 stanowiąca działki: a) część działki nr 116/3 o powierzchni 4367 m2 (zabudowana budynkiem administracyjno-socjalnym, wiatą garażową - garaże oraz nieczynną stacją paliw z wiatą - pustostany). b) działka nr 116/7 o powierzchni 209 m2 - zabudowana budynkiem stacji transformatorowej, c) działka nr 116/14 o powierzchni 1228 m2 - niezabudowana, d) działka nr 116/27 o powierzchni 13632 m2 - zabudowana budynkiem nr 1 wpisanym do rejestru zabytków o powierzchni użytkowej 285 m2 (pustostan, przybudówkę zajmuje pracownik Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku pełniący obowiązki pracownika recepcji), budynkiem nr 2 o powierzchni użytkowej 648 m2 (pustostan), budynkiem nr 3 o powierzchni użytkowej 246 m2 (pustostan), budynkiem nr 4 o powierzchni użytkowej 435 m2 (pustostan), szczeliną przeciwlotniczą o kubaturze 330 m3. Ponadto na działce posadowiony jest budynek węzła cieplnego będący własnością Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej, który nie podlega ochronie w ramach niniejszego zamówienia. e) działka nr 116/25 o powierzchni 604 m2 - niezabudowana, f) działka nr 116/15 o powierzchni 5469 m2 - niezabudowana, g) działka nr 116/29 o powierzchni.717 m2 - zabudowana osłonami śmietnikowymi, h) działka nr 116/30 o powierzchni 1128 m2 - zabudowana budynkiem nr 5 o powierzchni użytkowej 512,4 m2 (trzy lokale zajmowane przez osoby bez tytułu prawnego, pozostałą część budynku stanowi pustostan), i) działka nr 116/31 o powierzchni 1518 m2 - zabudowana budynkiem nr 6 o powierzchni użytkowej 419 m2 (pustostan), j) działka nr 116/32 o powierzchni 2300 m2 - zabudowana budynkiem nr 7 o powierzchni 340 m2 (pustostan), częścią budynku szklarni o powierzchni 20 m2; k) działka nr 116/33 o powierzchni 1644 m2 - zabudowana budynkiem nr 8 o powierzchni 796 m2 (pustostan), l) działka nr 116/34 o powierzchni 1740 m2 -zabudowana budynkiem murowanym stanowiącym pustostan. 3. Przedmiot zamówienia realizowany przez techniczne zabezpieczenia nieruchomości w formie całodobowego monitoringu (urządzenia i systemy alarmowe) obejmuje cztery nieruchomości: 1) Nieruchomość IV - Gdańsk, ul. Reduta Miś 5/7 stanowiąca budynek szkolny - pustostan o powierzchni całkowitej 1.952,80 m2, posadowiony na działce nr 267/2, 2) Nieruchomość V - Prabuty ul. Kuracyjna stanowiąca: a) budynek byłej pralni - pustostan o powierzchni użytkowej 2.234,1 m2, posadowiony na działce nr 67/7, na części przybudówki na parterze o powierzchni 42,8m2 zawarta jest umowa najmu, pozostałą część budynku stanowi pustostan; b) budynek byłej administracji - pustostan o powierzchni użytkowej 1.738,3 m2, posadowiony na działce 67/5; c) budynek bloku 3 - pustostan o powierzchni użytkowej 1.848,3 m2 posadowiony na działce nr 67/10, d) budynek byłej apteki - budynek o powierzchni całkowitej 331,7 m2 posadowiony na działce nr 67/11. 3) Nieruchomość VI - Wejherowo, ul. Chopina 15 stanowiąca budynek administracyjno - socjalno - warsztatowy (dotyczy tylko części warsztatowej) - pustostan o powierzchni użytkowej 510,28 m2, posadowiony na działce 190/27; 4) Nieruchomość VII - Słupsk, ul. Banacha 12 stanowiąca budynek biurowy - użytkowany przez najemców o powierzchni użytkowej 1.348,5 m2, posadowiony na działce 369/2. Na wyżej wymienionej nieruchomości znajduje się 5 najemców. Mienie stanowiące własność najemcy nie podlega ochronie. Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy imienny wykaz najemców. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy oraz po przekazaniu obiektów i mienia w ustalonym przez strony terminie, na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych i w obecności przedstawicieli ze strony Zamawiającego, obecnego Wykonawcy i Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w trakcie niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowego odstąpienia od umowy w przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o innym sposobie zagospodarowania terenu lub w przypadku zbycia nieruchomości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizowali lub realizują z należytą starannością, co najmniej 2 usługi ochrony polegającą na całodobowej ochronie obiektów i mienia o wartości co najmniej 100 000 zł (brutto) każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 samochodami patrolowymi
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 pracownikami ochrony fizycznej I lub II stopnia oraz co najmniej 2 pracownikami zabezpieczenia technicznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 500.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy PZP przewiduje następujące warunki dokonania zmian zawartej umowy: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) podjęcia przez Zamawiającego decyzji o innym sposobie zagospodarowania terenu lub w przypadku zbycia nieruchomości, w tym skrócenie terminu realizacji; b) gdy zmiana wynika z winy lub na wniosek Zamawiającego; 2) zmiana zakresu świadczenia usługi ochrony mienia (częściowa rezygnacja) w przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o innym sposobie zagospodarowania terenu lub w przypadku zbycia nieruchomości, 3) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4) Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust.6 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Majątku Województwa Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-810 Gdańsk, pok.111 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45-15:45.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pok.4 Ofertę można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45-15:45.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa serwisowania samochodów służbowych dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH NA RZECZ GDAŃSKIEGO CENTRUM INFORMATYCZNEGO
- Plan Urządzenia Lasu dla lasów komunalnych w Gdańsku na okres 2026-2035
- Utrzymanie sterowników CPAnet w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na rzecz DCKUiJK w Legnicy.
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2026 roku
- Świadczenie usługi ochrony mienia na potrzeby Gminy Długołęka (Park w Szczodrem)
- Świadczenie usługi kompleksowej ochrony obiektów należących do Celowego Związku Gmin R-XXI z siedzibą w Słajsinie
- Świadczenie usług ochroniarskich i portierskich wraz z przyjazdem patrolu interwencyjnego na terenie DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25 oraz przy ul. Kaletniczej 8 MCUS.
- USŁUGI OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





