Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-23
Warszawa: Zakup, przejmowanych po wygaśnięciu umowy najmu z SKS (Sołtysiński Kawecki & Szlęzak - Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Sp. k.):
a)mebli i wyposażenia,
b)gotowego projektu budowlanego remontu i rozbudowy,
c) rozpoczętej inwestycji
nr sprawy WR-1/15/MS
Numer ogłoszenia: 93942 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 570 94 63, faks 22 570 94 63 , strona internetowa www.coi.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, przejmowanych po wygaśnięciu umowy najmu z SKS (Sołtysiński Kawecki & Szlęzak - Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Sp. k.): a)mebli i wyposażenia, b)gotowego projektu budowlanego remontu i rozbudowy, c) rozpoczętej inwestycji nr sprawy WR-1/15/MS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 207 tys. EURO.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.15.50.00 - Meble biblioteczne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
UZASADNIENIE DLA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - możliwe jest udzielenie zamówienia na dostawy na szczególnie korzystnych warunkach w związku z likwidacją działalności innego podmiotu, postępowaniem egzekucyjnym albo upadłościowym. Uzasadnienie faktyczne: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej -Curie jest właścicielem Budynków A, B, C przy ul. Wawelskiej 15 w Warszawie posadowionych na działce gruntu oznaczonej numerem ewidencyjnym 4 z obrębu 2-02-09, będącej w użytkowaniu wieczystym. Budynki wraz z działką gruntu, na której są posadowione, stanowią część większej nieruchomości dla której Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa prowadzi księgę wieczystą nr KW 151362. Na podstawie art. 76 ustawy z dnia 25 lipca 1985 r. o jednostkach badawczo-rozwojowych (tekst jednolity Dz. U. nr 44 z 1991 r., poz. 194 z późn. zm.) oraz § 28, pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 października 1993 r. w sprawie zasad organizowania przetargu na sprzedaż środków trwałych przez przedsiębiorstwo państwowe oraz warunków odstąpienia od przetargu (Dz. U. nr 97, poz. 443) Centrum Onkologii w okresie od dnia 15 czerwca 1995 r. do dnia 15 lipca 2014 r. na podstawie umów najmu z dnia 25 sierpnia 1995r., 1 września 1998 r., 20 kwietnia 2001 r., 30 lipca 2004 r. , 1 września 2009 r. oraz Porozumienia z dnia 30 sierpnia 2013 r. wynajmowało należące do Instytutu Budynki A, B, C oraz udostępniało miejsca parkingowe w ramach parkingów położonych obok wymienionych Budynków Kancelarii Radców Prawnych i Adwokatów Sp. k. - Sołtysiński Kawecki & Szlęzak. Najem przeznaczony był na cele administracyjno-biurowe. W okresach najmu Kancelaria przeprowadziła gruntowny remont Budynków i wyposażyła je m.in. w meble, urządzenia techniczne, sieci strukturalne oraz elementy wykończenia i wyposażenie biurowe. Meble, urządzenia i wyposażenie są albo przedmiotami wykonanymi na wymiar, indywidualnie dostosowane lub są wymiarami dobrane do wymiarów pokoi i pomieszczeń lub są wbudowane i stanowią całość funkcjonalną razem z Budynkami. W związku z wygaśnięciem stosunku najmu Budynki zostały zwrócone przez Kancelarię Instytutowi, który wykorzystał Budynki do prowadzenia własnej działalności i zlokalizował w nich obsługę biurową Instytutu, tym samym nie zmienił ich przeznaczenia uwzględniając w pełni umeblowanie, urządzenie i wyposażenie. Ponadto Kancelaria dysponuje, sporządzonym na własny koszt oraz w porozumieniu i za zgodą Instytutu, zatwierdzonym projektem remontu , modernizacji i rozbudowy Budynku D, będącego budynkiem warsztatowo-biurowym, posadowionym na działce gruntu oznaczonej numerem 4 z obrębu 2-02-09, będącej w użytkowaniu wieczystym Instytutu. Ze względu na stan techniczny Budynek D wyłączony został z eksploatacji. Projekt remontu, modernizacji i rozbudowy tego Budynku sporządzony przez Kancelarię przewiduje jego całkowitą modernizację, dobudowanie dodatkowego piętra i uzyskanie około 900 m2 powierzchni biurowej. Projekt został zatwierdzony i na jego podstawie wydano pozwolenie na budowę. Budowa została przez Kancelarię formalnie rozpoczęta, zatrzymana na etapie wstępnym, a następnie zaniechana z powodu zakończenia działalności Kancelarii na terenie przy ul. Wawelskie 15B. Instytut jest zainteresowany nabyciem tego projektu, w celu jego wykorzystania do remontu, rozbudowy i modernizacji Budynku D. Zważywszy, że ze względów technicznych o obiektywnym charakterze, zamówienie może zostać wykonane wyłącznie przez jeden podmiot, to jest Sołtysiński Kawecki & Szlęzak - Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Sp. k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jasnej 26 oraz możliwe jest udzielenie zamówienia na szczególnie korzystnych warunkach w związku z likwidacją działalności Kancelarii w wynajmowanych od Instytut pomieszczeniach, zachowane zostają warunki udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej reki, określone w art. 67 ust. pkt 1 lit. a) i art. 67 ust. 1 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa: Zakup, przejmowanych po wygaśnięciu umowy najmu z SKS:mebli i wyposażenia,gotowego projektu budowlanego remontu i rozbudowy,rozpoczętej inwestycji
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Sołtysiński Kawecki & Szlęzak - Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Sp. k., ul. Jasna 26, 00-838 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga-Połud
- Wykonanie napraw bieżących poszycia dachowego w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych do doświetlenia przejść dla pieszych na terenie Dzielnicy Bielany w Warszawie
- Zakup, dostawa i wymiana dźwigu osobowego platformowego pionowego CIBES HISS A-5000 rok produkcji 1999 r. dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-montażowej.
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PRUSY
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa i montaż wyposażenia w związku z utworzeniem 16. nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Żłobku "Tuptusie".
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kamieńsku w ramach projektu pn.: "Szkoła przyszłości - bądź gotowy na sukces".
- Zakup i dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029 - wyposażenie pralni, kuchni i zmywalni
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.