eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa macierzy dyskowej



Ogłoszenie z dnia 2025-06-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa macierzy dyskowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364760520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielna 132/134

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-805

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@akmf.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akmf.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność związana z oprogramowaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa macierzy dyskowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d45fea0-f405-461a-874d-8dc19f08761c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.akmf.pl/open-preview-auction.html/341407

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.akmf.pl/open-preview-auction.html/341407

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy, która dostępna jest pod adresem: https://przetargi.akmf.pl/.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin Platformy (dostępny pod adresem internetowym
https://przetargi.akmf.pl/user/terms), zwany dalej Regulaminem. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki
korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zgodnie z Rozdziałem XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP/2025/11/WNP-002138

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie najmu na okres 44 miesięcy dwóch zestawów macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem, usługą wsparcia serwisowego oraz usługą wdrożeniową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań równoważności zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (jeżeli warunki zostały
określone przez Zamawiającego).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
i. Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań normy ISO 27001:2023 lub równoważny oraz
ii. Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań normy ISO 9001:2015 lub równoważny.
B) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej dwie osoby posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie z zakresu oferowanego rozwiązania systemu macierzy, z których każda:
i. posiada certyfikat wystawiony przez producenta oferowanego rozwiązania potwierdzający zdane egzaminy produktowe oraz
ii. posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu oferowanego rozwiązania tj. wzięła udział w co najmniej dwóch wdrożeniach obejmujących swym zakresem konfigurację i uruchomienie oferowanego rozwiązania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków, Wykonawcy wykazują łącznie.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
Szczegółowe informacje są zawarte w SWZ w Rozdziale VI WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
- odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w ust. 1 pkt 1) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokument lub dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1
pkt 1) powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie ustępu 3 stosuje się.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1 pkt 1) powyżej, jeżeli
Wykonawca wskaże w Załączniku nr 3 do SWZ (Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy), że ww. dokumenty są dostępne pod
określonym adresem internetowych bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4) SWZ:
a) Certyfikatu potwierdzającego spełnienie wymagań normy ISO 27001:2023 lub równoważnego na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4) lit. A) tiret i. SWZ;
b) Certyfikatu potwierdzającego spełnienie wymagań normy ISO 9001:2015 lub równoważnego na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4) lit. A) tiret ii. SWZ;
c) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (wraz z informacją m.in. o ich kwalifikacjach zawodowych oraz doświadczeniu), niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4) lit. B) tiret i. oraz ii SWZ. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa powyżej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zgodnie art. 106 ust. 1 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, wymaga się od Wykonawcy złożenia aktualnych na dzień składania ofert następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, tj. dokumentu, w którym Wykonawca wskaże wszystkie parametry techniczne oferowanego sprzętu odpowiadające opisanym w Załączniku nr 1 do SWZ wymaganiom minimalnym, jakie muszą zostać spełnione przez oferowany sprzęt; wymagane parametry minimalne, które musi spełnić oferowany przez Wykonawcę sprzęt, zostały ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ),
2) Karty katalogowej lub innego równoważnego dokumentu dla oferowanego sprzętu opracowanej/go przez producenta sprzętu (parametry, które musi spełnić oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie, zostały ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ).
2. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż trzy (3) dni robocze. Zamawiający nie wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3. Karty katalogowe lub inne równoważne dokumenty opracowane przez producenta sprzętu, o których mowa w ust. 1 pkt 2) powyżej złożona/e w języku angielskim, nie wymaga/ją złożenia dodatkowego tłumaczenia na język polski, o którym mowa w Rozdziale II ust. 3 SWZ (na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Zamawiający wyraża zgodę na złożenie ww. dokumentu/ów w jęz. angielskim).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu wskazane w Rozdziale IIIA SWZ:
1) specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, tj. dokument, w którym Wykonawca wskaże wszystkie parametry techniczne oferowanego sprzętu odpowiadające opisanym w Załączniku nr 1 do SWZ wymaganiom minimalnym, jakie muszą zostać spełnione przez oferowany sprzęt; wymagane parametry minimalne, które musi spełnić oferowany przez Wykonawcę sprzęt, zostały ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ),
2) Karta katalogowa lub inny równoważny dokument dla oferowanego sprzętu opracowana/y przez producenta sprzętu (parametry, które musi spełnić oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie, zostały ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium
w wysokości: 11 000,00 zł (jedenaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr rachunku bankowego Zamawiającego 73 1130 1017 0020 1494 9720 0001 z dopiskiem na przelewie: „Wadium
w postępowaniu nr PZP/2025/11/WNP-002138”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w ust. 2 pkt 2)-4) powyżej, Wykonawca przekazuje wraz z ofertą Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej albo poręczenia, adresatem (beneficjentem) takiego dokumentu powinien być Zamawiający, a z treści tych dokumentów musi
w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, ubezpieczyciela, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie
i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) stwierdzające, że występuje jedna lub więcej okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy – bez konieczności potwierdzania tych okoliczności.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) ustawy, zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
10. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakich Wykonawców wadium jest wnoszone.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w
Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Postanowienia SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest
uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy regulującej
współpracę Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej w formie oraz w sposób opisany w rozdziale XIII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W uzupełnieniu Sekcji II pkt 2.8 Ogłoszenia: Na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie jest zobowiązany do zamieszczania Planu postępowań o udzielenie zamówień w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Przedmiotowe postępowanie jest ujęte w Planie postępowań, który jest opublikowany na stronie Zamawiającego pod adresem https://www.akmf.pl/zamowienia-publiczne/plan-postepowan-o-udzielanie-zamowien.
Zamawiający zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wprowadził dodatkową przesłankę wykluczenia tj. "Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego”.
Zamawiający w Sekcji IV. - Przedmiot zamówienia w polu 4.2.10 uszczegóławia, że najem Urządzeń wraz ze wsparciem serwisowym rozpocznie się z chwilą podpisania Protokołu zdawczo - odbiorczego, o którym mowa w § 5 ust. 5 Umowy i trwa przez okres 44 miesięcy. Termin wykonania zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
Zgodnie z Rozdziałem XX pkt 4 lit. c) SWZ: 4. Przed zawarciem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu: c) dokument potwierdzający posiadanie statusu partnera producenta Urządzeń, nie niższy niż drugi w kolejności licząc od najwyższego poziomu partnerstwa w hierarchii poziomów partnerstwa stosowanej przez producenta, w przypadku gdy producent stosuje kilka poziomów partnerstwa zgodnie z pkt 3.6 OPZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.