To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-07
Ogłoszenie nr 93889 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.
Opole: Druk materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach wydarzeń miejskich z III sektorem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510339
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, krajowy numer identyfikacyjny
53141266800000, ul.
Rynek-Ratusz
-,
45-015
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 44 38 702,
77 44 38 704, faks
77 44 58 326, e-mail
pzp@um.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach wydarzeń miejskich z III sektorem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach wydarzeń miejskich z III sektorem. Zadanie 1: VII Piknik Rodzinny nad Odrą Plakat - projekt graficzny, jednostronny, format A2, kolor 4+0, kreda błysk, 130g/m2 - 1000 sztuk Ulotka A5 - projekt graficzny, dwustronne, kolor 4+ 4, kreda błysk, 130 g/m2 - 3000 sztuk Zadanie 2: III Święto Lata Plakat - projekt graficzny, jednostronny, format A2, kolor 4+0, kreda błysk, 130g/m2 - 1000 sztuk Ulotka A5 - projekt graficzny, dwustronne, kolor 4 + 4, kreda błysk, 130 g/m2 - 3000 sztuk Zadanie 3: III Festiwal Dzielnic Plakat - projekt graficzny, jednostronny, format A2, kolor 4+0, kreda błysk, 130g/m2 - 2000 sztuk
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79823000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 7 informuję, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 Prawa Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający na str. 7 SIWZ opisał m.in. w pkt. 8 sposób przygotowania ofert: "Oferta ma być złożona w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie ma być zaadresowane na adres Zamawiającego: Urząd Miasta Opola, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piastowska 17 pok. 515, 45-082 Opole z dopiskiem: Oferta dot. zamówienia publicznego pn. Druk materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach wydarzeń miejskich z III sektorem". Wykonawca Drukarnia Kopia Dorota Nawrocka, ul. Nowy świat 11a, 20-418 Lublin prawidłowo zaadresował kopertę, jednakże bez dodania wyrażenia "Oferta dot. zamówienia publicznego". Przesyłka wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej została doręczona w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. 25.05.2017 r. ok. godz. 900 do kancelarii Urzędu Miasta Opola z siedzibą w Ratuszu na Rynku. Z uwagi na brak wymaganych przez Zamawiającego informacji na kopercie, oferta Wykonawcy została przekazana do Wydziału Zamówień Publicznych po terminie składania ofert. Brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie zasady jawności (art. 86 ust. 2 Prawa), a także procedury udzielenia zamówienia publicznego. Wada postępowania jest nieusuwalna oraz wywiera tak istotny wpływ na umowę w sprawie zamówienia publicznego, że powoduje jej bezwzględną nieważność, a tym samym prawną bezskuteczność. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/18/2025/A2/A Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku magazynowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Oleskiej 95
- "Zapewnienie posiłków dla uczestników półkolonii półkolonii organizowanych przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Wykonanie i dostawa materiałów na potrzeby Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.