Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00278800/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci strukturalnej – O/Opole, ul. Firmowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_OPOLE@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci strukturalnej – O/Opole, ul. Firmowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bfe4606-165f-4844-8bc4-e5bb97211cac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00583779/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zus.ezamawiajacy.pl/pn/zus/demand/209778/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Wykonawcy, od momentu ogłoszenia niniejszego postępowania, mają możliwość wystąpienia do Zamawiającego o udostępnienie dokumentacji projektowej - rzuty pomieszczeń stanowiącej Załącznik nr 2 A do SWZ, zgodnie z opisaną procedurą. Udostępnienie PROJEKTU WYKONAWCZEGO – Rzuty pomieszczeń, stanowiącej część opisu przedmiotu zamówienia nastąpi w formie pliku zaszyfrowanego za pomocą darmowego oprogramowania do archiwizacji 7-Zip, opatrzonego hasłem na zasadach opisanych poniżej. 2.1.7.1. Zamawiający udostępni Wykonawcom hasło do pliku w którym umieszczono poniższy dokument zawierający informacje poufne, chronione przez Zamawiającego po podpisaniu Oświadczenia o zachowaniu poufności wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ: UWAGA ! – dokumentacja o poufnym charakterze dotycząca przedmiotu zamówienia stanowiąca tajemnicę Zamawiającego. - udostępniana na wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu hasła od Zamawiającego. PROJEKT WYKONAWCZY – Rzuty pomieszczeń – stanowiący Załącznik nr 2 A do SWZ 2.1.7.2. Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo osoba umocowana (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione, w celu uzyskania hasła do dokumentacji przesyła Zamawiającemu wypełnione i podpisane Oświadczenie o zachowaniu poufności (Załącznik nr 3 do SWZ), w formie elektronicznej na adres e-mail: ZAP_Opole@zus.pl. 2.1.7.3. Oświadczenie o poufności musi być podpisane za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego/elektronicznego podpisu osobistego/podpisu zaufanego - przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione). 2.1.7.4. Po pozytywnej weryfikacji Oświadczenia, Zamawiający prześle Wykonawcy - na adres e-mail wskazany w Oświadczeniu o poufności - wiadomość zawierającą hasło do pliku z dokumentacją, o której mowa w pkt 2.1.7.1, w terminie do dwóch dni roboczych od otrzymania przez Zamawiającego Oświadczenia o poufności. 2.1.7.5. Udostępnienie dokumentów nastąpi na równych zasadach oraz w odniesieniu do wszystkich Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o poufności. 2.1.7.6. Zwłoka Wykonawcy w przesłaniu Zamawiającemu Oświadczenia o poufności nie może stanowić podstawy domagania się wydłużenia terminu składania ofert. 2.1.7.7. Dokumentacja może być wykorzystana jedynie w celu sporządzenia i złożenia oferty w niniejszym postępowaniu lub w przypadku wyboru oferty, jak najkorzystniejszej do celów realizacji przedmiotu zamówienia.3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zus.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z pkt. 1.5. SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zus.ezamawiajacy.pl/pn/zus/demand/209778/notice/public/details
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): pkt. 12 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 240000.271.107.2025-ZAP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. modernizację pomieszczenia punktu dystrybucyjnego,
2. wymianę okablowania poziomego i pionowego,
3. budowę tras kablowych,
4. budowę instalacji bezprzewodowej sieci Wi-Fi,
5. instalację klimatyzacji pomieszczenia punktu dystrybucyjnego,
6. instalację zasilania elektrycznego w tym gwarantowanego,
7. modernizację systemów bezpieczeństwa (kontrola dostępu, system sygnalizacji włamania
i napadu),
8. wymianę szaf RACK,
9. modernizację oświetlenia w pomieszczeniu punktu dystrybucyjnego,
10. przełożenie i podłączenie wyposażenia do nowych szaf, wykonanie połączeń od strony urządzeń końcowych, wykonanie połączeń wewnętrznych w szafie oraz wykonanie mapy połączeń,
11. po zatwierdzeniu sprawności działania nowego systemu okablowania sieciowego – zdemontowanie i zutylizowanie starego okablowania sieciowego, PELi oraz pozostałych zastąpionych elementów starego systemu okablowania (szafy, rozdzielnie itp.),
12. sporządzenie dokumentacji powykonawczej (projektowej z ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji zadania za zgodą Inwestora i Projektanta, materiałowej, protokołów prób i pomiarów powykonawczych wyszczególnionych w projekcie wykonawczym i STWiOR, wymaganych aktualnymi przepisami prawa),
13. przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu dla Użytkowników w zakresie prawidłowej
i bezpiecznej obsługi wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń,
14. udzielenie gwarancji na całość wykonanego przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, instalacje, zainstalowane urządzenia):
a) wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia – nie mniej niż 36 miesięcy,
b) wymagany okres gwarancji na okablowanie strukturalne 25 lat – certyfikat gwarancji systemowej wydany przez producenta okablowania.
Uwagi:
1. Wykonawca zobowiązany jest zamontować w szafie RACK wszystkie niezbędne urządzenia
w celu prawidłowego jej działania; jeżeli jakaś czynność nie została opisana, a jest wymagana do jej prawidłowego działania – wykonawca jest zobowiązany do jej wykonania bez odrębnego wynagrodzenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31681300-6 - Obwody elektryczne
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
42961100-1 - System kontroli dostępu
44322300-6 - Ciągi kablowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z pkt. 7.2. SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający stawia warunek dotyczący zdolności technicznej oraz zawodowej - zgodnie z pkt. 4.1.1.4.1. SWZO udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 7 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024, poz. 507).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:
będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego;
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego;
c) o którym mowa w art 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 - 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. z 2023 r. poz. 2048 oraz z 2024 r. poz. 1166); lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r.
o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 930);
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego;
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa;
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2021 poz. 1745);
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe;
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 4.2.2.1 SWZ;
wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający wykluczy również Wykonawcę:
który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Dz. U. z 2024, poz. 507 ze zm.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.4.2.2.potwierdzających brak podstaw wykluczenia, tj.:
4.4.2.2.1.oświadczenia Wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 507), zgodnie z Załącznikiem nr 14 do SWZ
4.4.2.2.2.oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 13 do SWZ,
4.4.2.2.3.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4.4.2.2.4.zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4.4.2.2.5.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (pkt. 3.12. formularza oferty stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ).
4.4.2.2.6.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.4.2.1. potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. :
4.4.2.1.1 wykaz robót, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia – wskazanego w pkt 4.1.1.4. SWZ – warunku dotyczącego posiadania zdolności technicznej, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający, że Wykonawca wykonał, tj. zakończył (rozpoczęcie może mieć miejsce wcześniej) co najmniej dwie roboty /każda w ramach odrębnego kontraktu/- modernizacje sieci strukturalnej LAN kategorii co najmniej 6A
wraz z zasilaniem w budynkach użyteczności publicznej.
Zamawiający wymaga aby wymieniona modernizacja sieci strukturalnej w ramach każdego kontraktu:
- obejmowała minimalną ilość przebiegów – 700 linii,
- została potwierdzona co najmniej 25 letnim certyfikatem gwarancyjnym producenta okablowania,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
4.4.2.1.2. wykaz osób, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wskazanego w pkt 4.1.1.4 SWZ warunku dotyczącego posiadania zdolności technicznej – osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zgodnie z pkt 4.1.1.4 osób wskazanych w Wykazie osób;
4.4.2.1.3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
9.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zus.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-23
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, konstrukcyjno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Szkolenie dla kadry zarządzającej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 385 w miejscowości Kopice"
- Sukcesywna dostawa materiałów bariatrycznych i medycznych
- B/05/2025 Roboty budowlane w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Wykonanie i montaż tablic informujących o nazwie formy ochrony przyrody (w ilości 8 szt.)
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.