Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 92898 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Warszawa: Usługa mycia zewnętrznego pojazdów samochodowych eksploatowanych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 6021, krajowy numer identyfikacyjny
146268471, ul.
Żwirki i Wigury
9/13,
00-909
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261847581, faks
261847577, e-mail
ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ozgst.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa mycia zewnętrznego pojazdów samochodowych eksploatowanych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021
Numer referencyjny 48/2017/WR/CZOŁG.SAM.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem negocjacji jest świadczenie usług w zakresie mycia zewnętrznego pojazdów samochodowych eksploatowanych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021 przez WYKONAWCĘ na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO zgodnie z załącznikiem Nr 1.1.
2.Zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie:
1)mycie zewnętrzne pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących/ czyszczących (wraz z felgami/kołpakami i oponami);
2)płukanie i osuszenie nadwozia po umyciu.
3.Usługa dotyczyć będzie pojazdów dostawczych, mikrobusów, autobusów, ciężarowych (dwu- i trzyosiowych) i przyczep (jedno- i dwuosiowych).
4.ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby przedmiot umowy wykonywany był w myjni stacjonarnej automatycznej lub ręcznej.
5.ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia, na myjni samochodowej samoobsługowej, myjni mobilnej oraz myjni, w których usługi rozliczane są wyłącznie gotówkowo.
6.Realizacja usług będących przedmiotem zamówienia należy do obowiązków WYKONAWCY. Niedopuszczalne jest aby kierowca lub przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO dokonywał samodzielnie czynności, o których mowa w ust. 4 na myjni WYKONAWCY.
7.WYKONAWCA zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych ZAMAWIAJĄCEGO co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), w godzinach 8÷18.
8.ZAMAWIAJĄCY będzie zlecał wykonanie usług będących przedmiotem zamówienia sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb.
9.WYKONAWCA ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu ZAMAWIAJĄCEGO w trakcie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, w tym m. in. za uszkodzenia i zarysowania karoserii pojazdów i innych części pojazdu umiejscowionych na zewnątrz pojazdu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń w pojeździe, przedstawiciel WYKONAWCY i przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO sporządza na tę okoliczność protokół według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy.
10.Czas rozpoczęcia realizacji usługi mycia od chwili przybycia uprawnionego pojazdu do miejsca wykonania usługi nie dłużej niż 2 godziny.
11.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017r.
ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia,/tj.: 2 osób wykonujących usługi związane z realizacją usługi mycia pojazdów, w szczególności mycie zewnętrzne pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących/ czyszczących (wraz z felgami/kołpakami i oponami) oraz płukanie i osuszenie nadwozia po umyciu/, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, z późn. zm.).
II.5) Główny kod CPV): 50112300-6,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia pn. "Usługa mycia zewnętrznego pojazdów samochodowych eksploatowanych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021" (sprawa nr 33/2017/PN/CZOŁG.SAM.) w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie zostało wszczęte w dniu 24.03.2017 roku i zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 51278 - 2017. Postępowanie zostało unieważnione w dniu 06.04.2017 roku. Przyczyną unieważnienia postępowania był brak ofert. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu [...]". Pierwotne warunki zamówienia w postępowaniu z wolnej ręki nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający zastosował takie same kryteria wyboru oraz warunki udziału w postępowaniu. Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli [...] w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego [...] nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Paweł Ptaszek Mechanika Pojazdowa,
biuro@autocentrum.warszawa.pl,
ul. 17 Stycznia 39,
02-148 ,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.