eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów"MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W CHORZOWIE (2)"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO – KANALIZACYJNEJ POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W CHORZOWIE (2)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000869086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Wielkiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.chorzow@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-chorzow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64e1093a-9ba8-4d68-aeed-739606dc4b5c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO – KANALIZACYJNEJ POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W CHORZOWIE (2)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64e1093a-9ba8-4d68-aeed-739606dc4b5c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210148/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Chorzowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359637

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AT.272.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja instalacji wody i kanalizacji w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Chorzowie zlokalizowanej w Chorzowie przy ul. Kazimierza Wielkiego 6.
2.2. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o warunki niniejszego SWZ oraz załączoną dokumentację projektową, która stanowi załącznik nr 4 do SWZ. 2.5. Roboty budowlane wykonywane będą na budynku, który objęty jest wpisem do rejestru zabytków.
2.6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnie działającym budynku. Nie przewiduje się wyłączenia z jego funkcjonowania, w związku z czym, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw wody oraz odprowadzenia ścieków do istniejących przyłączy budynku. W przypadku konieczności wyłączenia istniejącej kanalizacji lub wody na czas realizacji prac związanych z jej przyłączeniem Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wykonać tymczasowe podłączenia wody oraz dostarczyć, ustawić i serwisować w określonym przez Zamawiającego miejscu odpowiednią ilości toalet przenośnych (min. 4 toalety przenośne). Toalety powinny być utrzymywane w czystości i regularnie opróżniane (co najmniej 1 raz w tygodniu, lub częściej w zależności od potrzeb Zamawiającego).
2.7. Ponad to Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom korzystającym ze wspólnych korytarzy, klatek, wejść. Konieczne jest wykonanie kurtyn, tymczasowych ścianek czy folii tak aby pył nie rozprzestrzeniał się po całym budynku.
2.8. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie podzielona na etapy, które zostaną uzgodnione z Zamawiającym w formie harmonogramu prac. Harmonogram zostanie dostosowany do specyfiki obiektu, tak aby zminimalizować́ zakłócenia w codziennym funkcjonowaniu obiektu oraz jego pracowników.
2.19. Warunki prowadzenia robót. Do obowiązków Wykonawcy należy:
� Wykonanie wszelkich koniecznych robót przygotowawczych niezbędnych do prawidłowego rozpoczęcia i przeprowadzenia robót w tym szczególnie robót zabezpieczających.
� Zorganizowanie terenu budowy wraz z jego ewentualnym wygrodzeniem i oznakowaniem oraz przywrócenia go do stanu pierwotnego po zakończeniu inwestycji.
� Dostarczenie i zainstalowanie na własny koszt odpowiedniej tablicy informacyjnej wymaganej przepisami prawa.
� Zorganizowanie zaplecza technicznego i socjalnego budowy, w tym doprowadzenie urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb inwestycji (w uzgodnieniu z Zamawiającym). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy pozostawione na terenie budowy.
� Niezwłoczne wykonanie robót zabezpieczających nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo użytkowników lub zabezpieczenie przed awarią.
� Naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego na własny koszt elementów budynku lub otoczenia w przypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia w związku z wykonywaniem robót. W przypadku przekuć, bruzdowania ścian wymaga się odtworzenia powierzchni całej ściany czy sufitu tak aby zachować estetykę pomieszczeń.
� Prowadzenie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, przepisami BHP i p.poż, sztuką budowlaną.
� Uzgodnienie z Zamawiającym i inspektorem nadzoru typów przyborów sanitarnych, przycisków toaletowych oraz baterii i podgrzewaczy.
� Założenie na własny koszt licznika wody i prądu oraz pokrycie kosztów zużycia mediów
� Prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
� Prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244881,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244881,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOZBUD GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272742701

7.3.3) Ulica: Wolności 123

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244881,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.