To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-27
Ogłoszenie nr 100841 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.
Warszawa: Usługa mycia zewnętrznego pojazdów samochodowych eksploatowanych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 92898-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 6021, krajowy numer identyfikacyjny
146268471, ul.
Żwirki i Wigury
9/13,
00-909
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261847581, faks
261847577, e-mail
ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ozgst.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa mycia zewnętrznego pojazdów samochodowych eksploatowanych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):48/2017/WR/CZOŁG.SAM.
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem negocjacji jest świadczenie usług w zakresie mycia zewnętrznego pojazdów samochodowych eksploatowanych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021 przez WYKONAWCĘ na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO zgodnie z załącznikiem Nr 1.1. 2.Zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie: 1)mycie zewnętrzne pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących/ czyszczących (wraz z felgami/kołpakami i oponami); 2)płukanie i osuszenie nadwozia po umyciu. 3.Usługa dotyczyć będzie pojazdów dostawczych, mikrobusów, autobusów, ciężarowych (dwu- i trzyosiowych) i przyczep (jedno- i dwuosiowych). 4.ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby przedmiot umowy wykonywany był w myjni stacjonarnej automatycznej lub ręcznej. 5.ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia, na myjni samochodowej samoobsługowej, myjni mobilnej oraz myjni, w których usługi rozliczane są wyłącznie gotówkowo. 6.Realizacja usług będących przedmiotem zamówienia należy do obowiązków WYKONAWCY. Niedopuszczalne jest aby kierowca lub przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO dokonywał samodzielnie czynności, o których mowa w ust. 4 na myjni WYKONAWCY. 7.WYKONAWCA zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych ZAMAWIAJĄCEGO co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), w godzinach 8÷18. 8.ZAMAWIAJĄCY będzie zlecał wykonanie usług będących przedmiotem zamówienia sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb. 9.WYKONAWCA ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu ZAMAWIAJĄCEGO w trakcie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, w tym m. in. za uszkodzenia i zarysowania karoserii pojazdów i innych części pojazdu umiejscowionych na zewnątrz pojazdu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń w pojeździe, przedstawiciel WYKONAWCY i przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO sporządza na tę okoliczność protokół według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy. 10.Czas rozpoczęcia realizacji usługi mycia od chwili przybycia uprawnionego pojazdu do miejsca wykonania usługi nie dłużej niż 2 godziny. 11.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017r. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia,/tj.: 2 osób wykonujących usługi związane z realizacją usługi mycia pojazdów, w szczególności mycie zewnętrzne pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących/ czyszczących (wraz z felgami/kołpakami i oponami) oraz płukanie i osuszenie nadwozia po umyciu/, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50112300-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT184410.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 222457,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia pn. "Usługa mycia zewnętrznego pojazdów samochodowych eksploatowanych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021" (sprawa nr 33/2017/PN/CZOŁG.SAM.) w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie zostało wszczęte w dniu 24.03.2017 roku i zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 51278 - 2017. Postępowanie zostało unieważnione w dniu 06.04.2017 roku. Przyczyną unieważnienia postępowania był brak ofert. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu [...]". Pierwotne warunki zamówienia w postępowaniu z wolnej ręki nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający zastosował takie same kryteria wyboru oraz warunki udziału w postępowaniu. Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli [...] w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego [...] nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.