Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Zgorzelec: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (w rejonie ulicy Słowiańskiej) oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec-Północ w rejonie ulicy Słowiańskiej.
Numer ogłoszenia: 91829 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, fax 075 77 56 988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (w rejonie ulicy Słowiańskiej) oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec-Północ w rejonie ulicy Słowiańskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (w rejonie ulicy Słowiańskiej) oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec-Północ w rejonie ulicy Słowiańskiej. 1.2Przedmiot zamówienia obejmuje: 1/ Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zgorzelec (w rejonie ulicy Słowiańskiej), przyjętego Uchwałą Nr 125/07 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 28.12.2007r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zgorzelec. 2/ Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec-Północ, w rejonie ulicy Słowiańskiej, przyjętego Uchwałą Nr 126/07 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 28.12.2007r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w Zgorzelcu w rejonie ul. Słowiańskiej. 1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym sporządzenia projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. z 26 maja 2004r. Nr 118, poz. 1233) z uwzględnieniem wymogów określonych w art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póź.zm.). 1.3.1 Wymagana skala zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 1: 5000. 1.3.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo- finansowym dot. opracowania projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - załącznik Nr 6 do SIWZ. 1.3.3 ETAP I - obejmuje następujący zakres prac: 1/ udział w pracach (czynnościach) związanych z formalnym rozpoczęciem prac nad zmianą studium oraz zebranie materiałów wyjściowych dot. opracowania zmiany studium (mapy, materiały), 2/ rozpoznanie istniejącego zagospodarowania oraz uwarunkowań (materiały robocze), w zakresie niezbędnym do opracowania projektu zmiany studium, 3/ analiza zgłoszonych wniosków do zmiany studium z propozycją ich rozpatrzenia przez Burmistrza Miasta Zgorzelec, 4/ opracowanie projektu zmiany studium - część graficzna i tekstowa (w formie projektu przepisu gminnego -uchwały wraz z załącznikiem graficznym), 5/ przedłożenie projektu zmiany studium do konsultacji, 6/ opracowanie projektu zmiany studium z uwzględnieniem uwag z konsultacji (część tekstowa i graficzna - w formie przepisu gminnego). 1.3.4 ETAP II - obejmuje następujący zakres prac: 1/ uzyskanie opinii Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, 2/ uzyskanie pozostałych opinii wymaganych przez przepisy prawa, 3/ uzyskanie uzgodnień wymaganych przez przepisy prawa, 4/ opracowanie projektu zmiany studium z uwzględnieniem uwag wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii, wprowadzenie korekt (część tekstowa i graficzna), 5/ wyłożenie projektu zmiany studium do publicznego wglądu - początek wyłożenia. 1.3.5 ETAP III - obejmuje następujący zakres prac: 1/ przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag złożonych do wyłożonego projektu zmiany studium, 2/ przedstawienie Burmistrzowi Miasta złożonych uwag i propozycji ich rozpatrzenia, 3/ opracowanie projektu zmiany studium z uwzględnieniem sposobu rozpatrzenia przez Burmistrza Miasta uwag złożonych do projektu zmiany studium - (część tekstowa i graficzna), 4/ przekazanie projektu zmiany studium do uchwalenia wraz z dokumentami, o których mowa w art. 20 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717 z póź.zm), udział w pracach Komisji Rady Miasta, 5/ udział w uchwaleniu projektu zmiany studium - prezentacja projektu zmiany studium na sesji Rady Miasta, 6/ przygotowanie dokumentacji planistycznej. 1.4. Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec Północ w rejonie ulicy Słowiańskiej należy opracować zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póź.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz.1587). 1.4.1 Wymagana skala miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 1:2000. 1.4.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo- finansowym dot. opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - załącznik Nr 7 do SIWZ. 1.4.3 ETAP I - obejmuje następujący zakres prac: 1/ udział w pracach (czynnościach) związanych z formalnym rozpoczęciem prac nad zmianą planu, zebranie materiałów wyjściowych dot. opracowania projektu zmiany planu (mapy, materiały), 2/ rozpoznanie istniejącego zagospodarowania oraz uwarunkowań (materiały robocze) w zakresie niezbędnym do opracowania projektu zmiany planu, 3/ analiza zgłoszonych wniosków do zmiany planu z propozycją ich rozpatrzenia przez Burmistrza Miasta Zgorzelec, 4/ opracowanie projektu zmiany planu - część graficzna i tekstowa (w formie projektu przepisu gminnego-uchwały wraz z załącznikiem graficznym), 5/ przedłożenie projektu zmiany planu do konsultacji, 6/ opracowanie projektu zmiany planu z uwzględnieniem uwag z konsultacji (część tekstowa i graficzna- w formie przepisu gminnego). 1.4.4 ETAP II - obejmuje następujący zakres prac: 1/ opracowanie wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów na cele nierolne i nieleśne, 2/ opracowanie prognozy skutków ekonomicznych uchwalenia zmiany miejscowego Planu zagospodarowania przestrzennego, 3/ opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko dot. projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4/ uzyskanie opinii Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, 5/ uzyskanie pozostałych opinii wymaganych przez przepisy prawa, 6/ uzyskanie uzgodnień wymaganych przez przepisy prawa, 7/ opracowanie projektu zmiany planu z uwzględnieniem uwag wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii - wprowadzenie korekt (część tekstowa i graficzna), 8/ wyłożenie projektu zmiany planu do publicznego wglądu - początek wyłożenia, 1.4.5 ETAP III - obejmuje następujący zakres prac: 1/ przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag złożonych do wyłożonego projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 2/ przedstawienie Burmistrzowi Miasta złożonych uwag i propozycji ich rozpatrzenia, 3/ opracowanie projektu zmiany planu z uwzględnieniem sposobu rozpatrzenia przez Burmistrza Miasta uwag złożonych do projektu zmiany planu (część tekstowa i graficzna), 4/ przekazanie projektu zmiany planu do uchwalenia wraz z dokumentami, o których mowa w art. 20 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz 717 z póź.zm.), udział w pracach Komisji Rady Miasta, 5/ udział w uchwaleniu projektu zmiany planu - prezentacja projektu zmiany planu na sesji Rady Miasta, 6/ przygotowanie dokumentacji planistycznej, 7/ przygotowanie uchwały do przekazania wojewodzie i do publikacji w dzienniku urzędowym województwa, 8/ przekazanie wtórników zmiany planu po publikacji w dzienniku urzędowym. 1.5 Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, pism i zawiadomień wynikających z trybu opracowania zmiany studium i zmiany planu, udziału w dyskusjach publicznych poświęconych zmianie studium i zmianie planu, uczestniczenia w posiedzeniach Komisji Rady Miasta oraz w sesjach Rady Miasta poświęconych pracom nad zmianą studium i zmianą planu, przygotowaniem projektów pism, zawiadomień i uchwał wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany studium i zmiany planu. 1.6 Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę, zgodności zmiany planu i zmiany studium z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia zmiany planu i studium należą do wykonawcy. 1.7 Opracowania muszą zawierać część tekstową i graficzną, uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 10 i art. 15 ust. 2 i 3, z uwzględnieniem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 1.8 Przedmiot zamówienia należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu (standard plików .doc) i rysunków planów w plikach cyfrowych (standard plików .jpg). 1.9 Obszar objęty zmianą planu i zmianą studium zajmuje powierzchnię ok. 50 ha, znajduje się w rejonie ulicy Słowiańskiej. 1.10 Warunki dotyczące dostarczenia dokumentacji. 1.10.1Dokumenty dot. zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a/ tekst zmiany studium - 4 egz. oprawione + płyta CD, b/ rysunek zmiany studium w skali 1:5000 - 4 egz. (w tym min.2 egz. w kolorze) + płyta CD, c/ rysunek zmiany studium czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 4 egz. d/ rysunek zmiany studium w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD - 1 egz. 1.10.2 Dokumenty dot. zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a/ tekst zmiany planu - 4 egz. oprawione + PŁYTA CD, b/ rysunek zmiany planu w skali 1: 2000 - 4 egz. (w tym min. 2 egz. w kolorze) + płyta CD, c/ rysunek zmiany planu czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 4 egz., d/ rysunek zmiany planu w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD - 1 egz. Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 2 metodą spełnia / nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 24.ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 2.1W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1 podpunkt 1, Zamawiający żąda załączenia : 1/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust.1, pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) . Za aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uznaje się zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż sześć m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument, wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie i opatrzone urzędową adnotacją potwierdzającą jego aktualność. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. 2/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego a/ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605). Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 podpunkty 1, i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentu określonego w pkt. 2.1 podpunkt 2a Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski wraz z poświadczeniem przez tłumacza przysięgłego. 2.2 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1 podpunkt 2, Zamawiający żąda: 1/ wykazu co najmniej dwóch wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał : - jedno uchwalone i obowiązujące studium, według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717 z póź.zm.), - jeden uchwalony i obowiązujący plan zagospodarowania przestrzennego, sporządzonego według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717 z póź.zm./ 2/wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby minimum 1 osoba , która będzie wykonywać zamówienie posiadała uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej, zgodnie z art. 5 i 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Dz.U. z dnia 24.01.2001r. Nr 5, poz. 42 z póź.zm.) - załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek, musi spełnić co najmniej jeden z przedsiębiorców. 2.3 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1 podpunkt 3, Zamawiający żąda: 1/polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. 2.4 W celu potwierdzenia, warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1 Zamawiający żąda: - oświadczenia Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ . Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają załącznik nr 3A. 3. Wymagania dotyczące oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 3.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru), 3.2 informacja na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków konsorcjum), 3.3 informacja Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3.4 wypełniony i podpisany Harmonogram rzeczowo-finansowy dot. opracowania projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego- załącznik nr 6 do SIWZ, 3.5 wypełniony i podpisany Harmonogram rzeczowo-finansowy dot. opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgorzelec Wydział Zamówień Publicznych 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 7 Punkt Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Zgorzelcu"
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lelkowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem dokumentacji"
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Plan ogólny Gminy Paszowice"
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II (Łaszczówka-Kolonia i Jeziernia, Wieprzowe Jezioro, Przecinka, Typin)"
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Tomice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.