Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Gdańsk: Wykonanie gadżetów reklamowych Miasta Gdańska tj. toreb. długopisów, smyczy, balonów i chorągiewek
Numer ogłoszenia: 91557 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów reklamowych Miasta Gdańska tj. toreb. długopisów, smyczy, balonów i chorągiewek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia gadżetów reklamowych Miasta Gdańska tj. toreb, długopisów, smyczy, balonów oraz chorągiewek
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części.
1.1.Część nr 1 - Torby reklamowe:
Torby reklamowe wykonane z papieru kredowego 170g/m2, laminat mat, torba biała z nadrukiem dwóch kolorów (apla kolor czerwony Pantone 186 C i napisy czarne) - 100% zadruku. Nadruk dwustronny, dwie strony torby identyczne. Uchwyt przewlekany ze sznurka poliestrowego w kolorze apli. Usztywnione dno (tekturką 350g/m2) i góra torby (tekturką 960g/m2-1,6mm). Nadruk wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór - załącznik nr 1 do siwz.
1) Rozmiar: szer. 24 cm wys. 34 cm gł. 9 cm - 23 000 sztuk.
2) Rozmiar: szer. 20 cm wys. 24 cm gł. 9 cm - 10 000 sztuk.
1.2.Część nr 2 - Torby podręczne - 100 sztuk:
Torby typu Mark Twain wykonane z nylonu 1681D i skóry wymiary 37x27x7 cm, kieszeń na zamek magnetyczny z tyłu - z przodu dwa magnesy, wewnątrz kieszeń na zamek i kieszonki na telefon, wizytówki. Pasek z miękką nakładką na ramię. Nadruk wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór -załącznik nr 2 do siwz.
1.3.Część nr 3 - Długopisy reklamowe - 25 000 sztuk.
Długopisy typu Galaxy metal klip,dł. 145 mm, metalowy klip, gładki polerowany-pełny, końcówka metalowa, mechanizm typu TWIST, wkład niebieski. Długopisy pakowane po 100 szt. w worek foliowy. Nadruk jeden kolor wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór - załącznik nr 3 do siwz.
1) Kolor czarny - 12 500 szt.
2) Kolor czerwony -12 500 szt.
1.4.Część nr 4 - Smycze promocyjne 30 000 sztuk.
Smycze odblaskowe, kolor czerwony: szer. 1,5 cm, dł. 93 cm, materiał 100 % poliester, smycz tkana, 1 kolor nadruku po jednej stronie wg. wzoru Zamawiającego, metalowy karabińczyk, zaczep do komórki. Wzór - załącznik nr 4 do siwz.
1.5.Część nr 5- Balony reklamowe + akcesoria : patyk , zapinka - 20 000 sztuk.
Balony lateksowe wykonane z 100% naturalnego kauczuku, rodzaj: pastel, rozmiar B-85-10,5 (cali), waga balonu do nadruku: B-85 - 2,7 gr.
1) Kolor czerwony - 101-red nadruk biały - 10000 szt. nadruk wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego jeden kolor nadruku. Wzór - załącznik nr 5 do siwz.
2) Kolor biały - 002 white nadruk dwa kolory: czerwony i czarny- 10000 szt. . nadruk wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego dwa kolory nadruku. Wzór - załącznik nr 6 do siwz.
1.6.Część nr 6 - Chorągiewki reklamowe - 20 000 sztuk.
Papier offset 100 g, format A5 (150x210mm), full color , patyczek plastikowy 350 mm, śr. 4 mm. Dwa rodzaje nadruku wg. wzoru Zamawiającego.
1) czerwona - 10 000 sztuk - wzór - załącznik nr 7 do siwz.
2) kremowa dwustronna - 10 000 sztuk - wzór - załącznik nr 8 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 35.12.34.00-6, 18.93.00.00-7, 30.19.21.21-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część nr 1 : Torby reklamowe.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostarczeniu toreb papierowych o wartości łącznej co najmniej 10 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
Część nr 2 : Torby podręczne.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostarczeniu toreb z nylonu o wartości łącznej co najmniej 5 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
Części nr 3 : Długopisy reklamowe.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostarczeniu długopisów reklamowych o wartości łącznej co najmniej 10 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
Części nr 4 : Smycze promocyjne.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostarczeniu smyczy promocyjnych o wartości łącznej co najmniej 10 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
Dla części nr 5 i 6 Zamawiający nie wymaga warunku posiadania wiedzy i doświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególności należy do nich nadzwyczajna zmiana stosunków, w tym zmiana przepisów, w oparciu o które realizowane jest niniejsze zamówienie.
2.Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Sala Obsługi Mieszkańców, stanowiska 14-17. Otwarcie ofert : 30.03.2011 r. godz. 10:30, pokój 132 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Marzena Szczepańska, pokój 127, tel. (58) 323-61-84, fax. (58) 323-62-59, e-mail: marzena.szczepanska@gdansk.gda.pl, w dniach pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00, w śr. - w godz. od 8:00 do 17:00, w pt. - od 8:00 do 15:00.
3. Sygnatura postępowania : BZP-271-021/22/23/BPPM/11/MS.
4. Termin realizacji zamówienia - 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Torby reklamowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby reklamowe wykonane z papieru kredowego 170g/m2, laminat mat, torba biała z nadrukiem dwóch kolorów (apla kolor czerwony Pantone 186 C i napisy czarne) - 100% zadruku. Nadruk dwustronny, dwie strony torby identyczne. Uchwyt przewlekany ze sznurka poliestrowego w kolorze apli. Usztywnione dno (tekturką 350g/m2) i góra torby (tekturką 960g/m2-1,6mm). Nadruk wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór - załącznik nr 1 do siwz.
1)Rozmiar: szer. 24 cm wys. 34 cm gł. 9 cm - 23 000 sztuk.
2)Rozmiar: szer. 20 cm wys. 24 cm gł. 9 cm - 10 000 sztuk.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 35.12.34.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Torby podręczne - 100 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby typu Mark Twain wykonane z nylonu 1681D i skóry wymiary 37x27x7 cm, kieszeń na zamek magnetyczny z tyłu - z przodu dwa magnesy, wewnątrz kieszeń na zamek i kieszonki na telefon, wizytówki. Pasek z miękką nakładką na ramię. Nadruk wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór -załącznik nr 2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 35.12.34.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Długopisy reklamowe - 25 000 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopisy typu Galaxy metal klip,dł. 145 mm, metalowy klip, gładki polerowany-pełny, końcówka metalowa, mechanizm typu TWIST, wkład niebieski. Długopisy pakowane po 100 szt. w worek foliowy. Nadruk jeden kolor wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór - załącznik nr 3 do siwz.
1) Kolor czarny - 12 500 szt.
2) Kolor czerwony -12 500 szt.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Smycze promocyjne 30 000 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smycze odblaskowe, kolor czerwony: szer. 1,5 cm, dł. 93 cm, materiał 100 % poliester, smycz tkana, 1 kolor nadruku po jednej stronie wg. wzoru Zamawiającego, metalowy karabińczyk, zaczep do komórki. Wzór - załącznik nr 4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 35.12.34.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Balony reklamowe + akcesoria : patyk , zapinka - 20 000 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balony lateksowe wykonane z 100% naturalnego kauczuku, rodzaj: pastel, rozmiar B-85-10,5 (cali), waga balonu do nadruku: B-85 - 2,7 gr.
1) Kolor czerwony - 101-red nadruk biały - 10000 szt. nadruk wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego jeden kolor nadruku. Wzór - załącznik nr 5 do siwz.
2) Kolor biały - 002 white nadruk dwa kolory: czerwony i czarny- 10000 szt. . nadruk wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego dwa kolory nadruku. Wzór - załącznik nr 6 do siwz.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Chorągiewki reklamowe - 20 000 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier offset 100 g, format A5 (150x210mm), full color , patyczek plastikowy 350 mm, śr. 4 mm. Dwa rodzaje nadruku wg. wzoru Zamawiającego.
1) czerwona - 10 000 sztuk - wzór - załącznik nr 7 do siwz.
2) kremowa dwustronna - 10 000 sztuk - wzór - załącznik nr 8 do siwz.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zestawów odczynnikowych do oznaczeń przeciwciał IgG i IgM przeciwko TBE w płynie mózgowo rdzeniowym i surowicy metodą ELISA oraz oceny awidności p/c IgG anty Rubella wirus w surowicy dla UCK.
- Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego - 5 pakietów.
- Budowa Student Holu w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków czystości
- Dostawa artykułów do sprzątania, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów do myjek
- ZP.DGK.3.2025 Hurtowy zakup worków do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przez Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim
- 89/ZP/25 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI POMIESZCZEŃ, SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ
- Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów prewencyjnych
- Zakup i dostawa środków czystości
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.