eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrząstowiceZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY CHRZĄSTOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY CHRZĄSTOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chrzastowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/preda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY CHRZĄSTOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48df602e-c4f8-4171-a794-351b9f25609f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023142/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej i obiektów gminy Chrząstowice i jeje jednostek podległych w roku 2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235682

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 42
Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 409,508
Informacja o statusie Zamawiającego. Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne
Informacja o umowach zakupu energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy rozdzielone

Informacja o umowach o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy na czas nieokreślony
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy
Kolejna

Informacja o obecnym sprzedawcy Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ
Informacja o OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ
Prawo dysponowania ppe Zamawiający posiada prawo do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
Ceny energii elektrycznej zostaną zmienione o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel.
Zamawiający podaje parametry dystrybucyjne, dane adresowe i oznaczenia punktów poboru energii zgodnie z danymi zawartymi w umowach dystrybucyjnych.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i oświadczenie Mocodawcy stanowią integralną część umowy.
Zakres pełnomocnictwa jest wyczerpujący dla prawidłowego wykonania umowy.
Proces podpisania umowy Zmawiający udostępni Wykonawcy kopie dokumentów:
• nadania numeru NIP;
• nadania numeru REGON;
• KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 1
Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej, kurierskiej lub elektronicznej z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego
Sposób rozliczania Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię elektryczną.
OSD dostarcza faktury rozliczeniowe w okresach 10 - dniowych dla grupy taryfowej Bx, jednomiesięcznych dla grupy taryfowej C2x i dwumiesięcznych dla grupy taryfowej C1x. Poza tymi dla grup komunalnych zgodnie z Taryfą.
Zamawiający wymaga rozliczeń w oparciu o wskazanie rzeczywistego zużycia energii przekazanego przez OSD.
Zamawiający nie dopuszcza do sytuacji, w której Wykonawca samodzielnie dokonuje szacowania zużycia energii.
Sposób fakturowania Faktura winna zawierać pełne dane identyfikacyjne Zamawiającego, tj.: nazwę, adres i NIP oraz dane Odbiorcy, tj. nazwę i adres..
Sposób rozliczenia W części faktury dotyczącej rozliczenia Wykonawca umieści informacje o numerze ppe, dane lokalizacyjne ppe, grupa taryfowa, daty odczytów, zużycie w strefach w okresie rozliczeniowym, cena jednostkowe energii elektrycznej, wartość netto, wartość podatku VAT i wartość brutto
Informacja o sposobie dostarczania faktur Wykonawca dostarczy faktury na adres Odbiorcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 204672,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów.
Podstawowe informacje:
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 26
Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1b do SWZ
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 137,577
Informacja o statusie Zamawiającego. Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne
Informacja o umowach zakupu energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Szczegóły znajdują się w kolumnie F załącznika nr 1b do SWZ
Informacja o umowach o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy na czas nieokreślony
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Szczegóły znajdują się w kolumnie E załącznika nr 1b do SWZ
Informacja o obecnym sprzedawcy Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1b do SWZ
Informacja o OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1b do SWZ
Prawo dysponowania ppe Zamawiający posiada prawo do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
Ceny energii elektrycznej zostaną zmienione o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel.
Zamawiający podaje parametry dystrybucyjne, dane adresowe i oznaczenia punktów poboru energii zgodnie z danymi zawartymi w umowach dystrybucyjnych.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy.
Zakres pełnomocnictwa jest wyczerpujący dla prawidłowego wykonania umowy.
Proces podpisania umowy Zmawiający udostępni Wykonawcy kopie dokumentów:
• nadania numeru NIP;
• nadania numeru REGON;
• KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 1
Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej, kurierskiej lub elektronicznej z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego
Sposób rozliczania Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię elektryczną.
OSD dostarcza faktury rozliczeniowe w okresach 10 - dniowych dla grupy taryfowej Bx, jednomiesięcznych dla grupy taryfowej C2x i dwumiesięcznych dla grupy taryfowej C1x. Poza tymi dla grup komunalnych zgodnie z Taryfą.
Zamawiający wymaga rozliczeń w oparciu o wskazanie rzeczywistego zużycia energii przekazanego przez OSD.
Zamawiający nie dopuszcza do sytuacji, w której Wykonawca samodzielnie dokonuje szacowania zużycia energii.
Sposób fakturowania Faktura winna zawierać pełne dane identyfikacyjne Zamawiającego, tj.: nazwę, adres i NIP oraz dane Odbiorcy, tj. nazwę i adres..
Sposób rozliczenia W części faktury dotyczącej rozliczenia Wykonawca umieści informacje o numerze ppe, dane lokalizacyjne ppe, grupa taryfowa, daty odczytów, zużycie w strefach w okresie rozliczeniowym, cena jednostkowe energii elektrycznej, wartość netto, wartość podatku VAT i wartość brutto
Informacja o sposobie dostarczania faktur Wykonawca dostarczy faktury na adres Odbiorcy.
Informacja o instalacjach wytwórczych będących własnością Zamawiającego. Zamawiający nie planuje budowy nowych instalacji wytwarzających energię elektryczną bez zewnętrznego finansowego wsparcia.
W przypadku, gdy dojdzie do oddania wybudowanej instalacji w ppe niniejszego postępowania, Zamawiający godzi się na podpisanie umowy odkupu energii elektrycznej wytworzonej w instalacji PV wg wzoru wykonawcy z zastrzeżeniem, że rozliczenia powadzone będą na podstawie danych zawartych w miesięcznych raportach TGE publikowanych na stronie https://www.tge.pl/dane-statystyczne, gdzie cena jednostkowa energii wytworzonej w instalacji wytwórczej zamawiającego obliczona będzie równa średnioważonej cenie Indeksu TGeBASE_WAvg pomniejszonej o marżę wykonawcy, z zastosowaniem wzoru:
Ce=Ci-M
gdzie:
Ce - Cena energii elektrycznej wytworzona w instalacji Zamawiającego [zł/MWh}
Ci - Średnioważona cena energii wg Indeksu TGeBASE_WAvg dla miesiąca rozliczenia dostaw [zł/MWh]
M - marża wykonawcy, w tym koszty bilansowania handlowego [zł/MWh]

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 69619,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej w ramach umowy kompleksowej dla ppe z instalacją wytwórczą.
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 7
Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1c do SWZ
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 99,998
Informacja o statusie Zamawiającego. Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Kolejna
Informacja o umowach obowiązujących Zamawiającego Kompleksowa
Informacja o obecnym sprzedawcy Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1c do SWZ
Informacja o OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1c do SWZ
Prawo dysponowania ppe Zamawiający posiada prawo do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
Ceny energii elektrycznej zostaną zmienione o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych parametrów dystrybucyjnych w przypadku, gdy Prezes Urzędu Regulacji Energetyki zatwierdzi Taryfę TAURON Dystrybucja SA obowiązującą w trakcie trwania umowy.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel.
Zamawiający podaje parametry dystrybucyjne, dane adresowe i oznaczenia punktów poboru energii zgodnie z danymi zawartymi w umowach dystrybucyjnych.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy.
Zakres pełnomocnictwa jest wyczerpujący dla prawidłowego wykonania umowy.
Proces podpisania umowy Zmawiający udostępni Wykonawcy kopie dokumentów:
• nadania numeru NIP;
• nadania numeru REGON;
• KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
Ilość umów/aneksów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 7
Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej, kurierskiej lub elektronicznej z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego
Sposób rozliczania Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię elektryczną.
OSD dostarcza faktury rozliczeniowe w okresach 10 - dniowych dla grupy taryfowej Bx, jednomiesięcznych dla grupy taryfowej C2x i dwumiesięcznych dla grupy taryfowej C1x. Poza tymi dla grup komunalnych zgodnie z Taryfą.
Zamawiający wymaga rozliczeń w oparciu o wskazanie rzeczywistego zużycia energii przekazanego przez OSD.
Zamawiający nie dopuszcza do sytuacji, w której Wykonawca samodzielnie dokonuje szacowania zużycia energii.
Sposób fakturowania Faktura winna zawierać pełne dane identyfikacyjne Zamawiającego, tj.: nazwę, adres i NIP oraz dane Odbiorcy, tj. nazwę i adres..
Sposób rozliczenia W części faktury dotyczącej rozliczenia Wykonawca umieści informacje o numerze ppe, dane lokalizacyjne ppe, grupa taryfowa, daty odczytów, zużycie w strefach w okresie rozliczeniowym, cena jednostkowe energii elektrycznej i poszczególnych parametrów dystrybucyjnych, wartość netto, wartość podatku VAT i wartość brutto
Informacja o sposobie dostarczania faktur Wykonawca dostarczy faktury na adres Odbiorcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 152446,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231397,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291639,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231397,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hekla Energy sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793212199

7.3.3) Ulica: Ludwika Idzikowskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231397,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77780,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97978,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77780,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hekla Energy sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793212199

7.3.3) Ulica: Ludwika Idzikowskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77780,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił sie od podpisania umowy. Złożono tylko jedną ofertę nie podlegająca odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.