Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00235682/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY CHRZĄSTOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38
1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chrzastowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/preda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY CHRZĄSTOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48df602e-c4f8-4171-a794-351b9f25609f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023142/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej i obiektów gminy Chrząstowice i jeje jednostek podległych w roku 2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 42Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 409,508
Informacja o statusie Zamawiającego. Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne
Informacja o umowach zakupu energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy rozdzielone
Informacja o umowach o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy na czas nieokreślony
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy
Kolejna
Informacja o obecnym sprzedawcy Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ
Informacja o OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ
Prawo dysponowania ppe Zamawiający posiada prawo do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
Ceny energii elektrycznej zostaną zmienione o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel.
Zamawiający podaje parametry dystrybucyjne, dane adresowe i oznaczenia punktów poboru energii zgodnie z danymi zawartymi w umowach dystrybucyjnych.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i oświadczenie Mocodawcy stanowią integralną część umowy.
Zakres pełnomocnictwa jest wyczerpujący dla prawidłowego wykonania umowy.
Proces podpisania umowy Zmawiający udostępni Wykonawcy kopie dokumentów:
• nadania numeru NIP;
• nadania numeru REGON;
• KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 1
Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej, kurierskiej lub elektronicznej z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego
Sposób rozliczania Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię elektryczną.
OSD dostarcza faktury rozliczeniowe w okresach 10 - dniowych dla grupy taryfowej Bx, jednomiesięcznych dla grupy taryfowej C2x i dwumiesięcznych dla grupy taryfowej C1x. Poza tymi dla grup komunalnych zgodnie z Taryfą.
Zamawiający wymaga rozliczeń w oparciu o wskazanie rzeczywistego zużycia energii przekazanego przez OSD.
Zamawiający nie dopuszcza do sytuacji, w której Wykonawca samodzielnie dokonuje szacowania zużycia energii.
Sposób fakturowania Faktura winna zawierać pełne dane identyfikacyjne Zamawiającego, tj.: nazwę, adres i NIP oraz dane Odbiorcy, tj. nazwę i adres..
Sposób rozliczenia W części faktury dotyczącej rozliczenia Wykonawca umieści informacje o numerze ppe, dane lokalizacyjne ppe, grupa taryfowa, daty odczytów, zużycie w strefach w okresie rozliczeniowym, cena jednostkowe energii elektrycznej, wartość netto, wartość podatku VAT i wartość brutto
Informacja o sposobie dostarczania faktur Wykonawca dostarczy faktury na adres Odbiorcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 204672,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów.Podstawowe informacje:
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 26
Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1b do SWZ
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 137,577
Informacja o statusie Zamawiającego. Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne
Informacja o umowach zakupu energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Szczegóły znajdują się w kolumnie F załącznika nr 1b do SWZ
Informacja o umowach o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy na czas nieokreślony
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Szczegóły znajdują się w kolumnie E załącznika nr 1b do SWZ
Informacja o obecnym sprzedawcy Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1b do SWZ
Informacja o OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1b do SWZ
Prawo dysponowania ppe Zamawiający posiada prawo do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
Ceny energii elektrycznej zostaną zmienione o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel.
Zamawiający podaje parametry dystrybucyjne, dane adresowe i oznaczenia punktów poboru energii zgodnie z danymi zawartymi w umowach dystrybucyjnych.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy.
Zakres pełnomocnictwa jest wyczerpujący dla prawidłowego wykonania umowy.
Proces podpisania umowy Zmawiający udostępni Wykonawcy kopie dokumentów:
• nadania numeru NIP;
• nadania numeru REGON;
• KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 1
Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej, kurierskiej lub elektronicznej z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego
Sposób rozliczania Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię elektryczną.
OSD dostarcza faktury rozliczeniowe w okresach 10 - dniowych dla grupy taryfowej Bx, jednomiesięcznych dla grupy taryfowej C2x i dwumiesięcznych dla grupy taryfowej C1x. Poza tymi dla grup komunalnych zgodnie z Taryfą.
Zamawiający wymaga rozliczeń w oparciu o wskazanie rzeczywistego zużycia energii przekazanego przez OSD.
Zamawiający nie dopuszcza do sytuacji, w której Wykonawca samodzielnie dokonuje szacowania zużycia energii.
Sposób fakturowania Faktura winna zawierać pełne dane identyfikacyjne Zamawiającego, tj.: nazwę, adres i NIP oraz dane Odbiorcy, tj. nazwę i adres..
Sposób rozliczenia W części faktury dotyczącej rozliczenia Wykonawca umieści informacje o numerze ppe, dane lokalizacyjne ppe, grupa taryfowa, daty odczytów, zużycie w strefach w okresie rozliczeniowym, cena jednostkowe energii elektrycznej, wartość netto, wartość podatku VAT i wartość brutto
Informacja o sposobie dostarczania faktur Wykonawca dostarczy faktury na adres Odbiorcy.
Informacja o instalacjach wytwórczych będących własnością Zamawiającego. Zamawiający nie planuje budowy nowych instalacji wytwarzających energię elektryczną bez zewnętrznego finansowego wsparcia.
W przypadku, gdy dojdzie do oddania wybudowanej instalacji w ppe niniejszego postępowania, Zamawiający godzi się na podpisanie umowy odkupu energii elektrycznej wytworzonej w instalacji PV wg wzoru wykonawcy z zastrzeżeniem, że rozliczenia powadzone będą na podstawie danych zawartych w miesięcznych raportach TGE publikowanych na stronie https://www.tge.pl/dane-statystyczne, gdzie cena jednostkowa energii wytworzonej w instalacji wytwórczej zamawiającego obliczona będzie równa średnioważonej cenie Indeksu TGeBASE_WAvg pomniejszonej o marżę wykonawcy, z zastosowaniem wzoru:
Ce=Ci-M
gdzie:
Ce - Cena energii elektrycznej wytworzona w instalacji Zamawiającego [zł/MWh}
Ci - Średnioważona cena energii wg Indeksu TGeBASE_WAvg dla miesiąca rozliczenia dostaw [zł/MWh]
M - marża wykonawcy, w tym koszty bilansowania handlowego [zł/MWh]
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 69619,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej w ramach umowy kompleksowej dla ppe z instalacją wytwórczą.Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 7
Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1c do SWZ
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 99,998
Informacja o statusie Zamawiającego. Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Kolejna
Informacja o umowach obowiązujących Zamawiającego Kompleksowa
Informacja o obecnym sprzedawcy Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1c do SWZ
Informacja o OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1c do SWZ
Prawo dysponowania ppe Zamawiający posiada prawo do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
Ceny energii elektrycznej zostaną zmienione o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych parametrów dystrybucyjnych w przypadku, gdy Prezes Urzędu Regulacji Energetyki zatwierdzi Taryfę TAURON Dystrybucja SA obowiązującą w trakcie trwania umowy.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel.
Zamawiający podaje parametry dystrybucyjne, dane adresowe i oznaczenia punktów poboru energii zgodnie z danymi zawartymi w umowach dystrybucyjnych.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy.
Zakres pełnomocnictwa jest wyczerpujący dla prawidłowego wykonania umowy.
Proces podpisania umowy Zmawiający udostępni Wykonawcy kopie dokumentów:
• nadania numeru NIP;
• nadania numeru REGON;
• KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
Ilość umów/aneksów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 7
Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej, kurierskiej lub elektronicznej z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego
Sposób rozliczania Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię elektryczną.
OSD dostarcza faktury rozliczeniowe w okresach 10 - dniowych dla grupy taryfowej Bx, jednomiesięcznych dla grupy taryfowej C2x i dwumiesięcznych dla grupy taryfowej C1x. Poza tymi dla grup komunalnych zgodnie z Taryfą.
Zamawiający wymaga rozliczeń w oparciu o wskazanie rzeczywistego zużycia energii przekazanego przez OSD.
Zamawiający nie dopuszcza do sytuacji, w której Wykonawca samodzielnie dokonuje szacowania zużycia energii.
Sposób fakturowania Faktura winna zawierać pełne dane identyfikacyjne Zamawiającego, tj.: nazwę, adres i NIP oraz dane Odbiorcy, tj. nazwę i adres..
Sposób rozliczenia W części faktury dotyczącej rozliczenia Wykonawca umieści informacje o numerze ppe, dane lokalizacyjne ppe, grupa taryfowa, daty odczytów, zużycie w strefach w okresie rozliczeniowym, cena jednostkowe energii elektrycznej i poszczególnych parametrów dystrybucyjnych, wartość netto, wartość podatku VAT i wartość brutto
Informacja o sposobie dostarczania faktur Wykonawca dostarczy faktury na adres Odbiorcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 152446,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231397,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291639,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231397,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hekla Energy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793212199
7.3.3) Ulica: Ludwika Idzikowskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231397,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77780,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97978,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77780,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hekla Energy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793212199
7.3.3) Ulica: Ludwika Idzikowskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77780,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił sie od podpisania umowy. Złożono tylko jedną ofertę nie podlegająca odrzuceniu.
INNE PRZETARGI CHRZĄSTOWICE
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z przebudową pętli autobusowej i parkingu w m. Lędziny oraz wymiana wiat przystankowych w Gminie Chrząstowice
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Chrząstowice wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
więcej: przetargi CHRZĄSTOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej PURA LUX w Głowaczowie na okres 01.09.2025 r. do 31.12.2026 r.'
- Dostawa Energii Elektrycznej na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego Gminy Purda i podległych jednostek w okresie 12 miesięcy od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych na 2025/26 rok
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wierzbinek - dostawa
- "Wymiana istniejących systemów grzewczych w budynkach użyteczności publicznej z uwzględnieniem odnawialnych źródeł energii w gminie Busko-Zdrój"
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.