eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa wyrobów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orzeszkowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-208

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1d47ccb-8003-4787-b9a4-fe80f6e8eb10

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006180/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 SUKCESYWNA DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136824

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136824

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, złożenia oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w
zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2. W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy korzystać z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/04/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 19

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 11

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 12

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 13

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 14

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 15

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 16

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 17

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 18

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 19

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości wyrobów są maksymalnym
szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że
zamówieniem podstawowym objęte jest 80% zamówienia określonego w pakiecie, a
pozostałe 20% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 80% przedmiotu
zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 20 % Zamawiający wykorzysta w trakcie
obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na
wyroby medyczne celem ratowania osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i
ochrony zdrowia osób w związku z rzeczywistymi potrzebami pacjentów Zamawiającego.
Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Aktualne karty techniczne zaoferowanego wyrobu zawierające opis przedmiotu zamówienia przyporządkowane do nr ref dla:
a) PAKIET 2 POZ. 5, 6, 7, 8, 14, 15, 16, 17, 21*
b) PAKIET 3 POZ. 1*
c) PAKIET 4 POZ. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8*
d) PAKIET 6 POZ. 4,5,6*
e) PAKIET 8 POZ. 1, 2, 3*
f) PAKIET 9 POZ. 1, 2, 3, 5*
g) PAKIET 10 POZ. 3*
h) PAKIET 11 POZ. 11*
i) PAKIET 15 POZ. 4, 5*

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Aktualne karty techniczne zaoferowanego wyrobu zawierające opis przedmiotu zamówienia przyporządkowane do nr ref dla:
a) PAKIET 2 POZ. 5, 6, 7, 8, 14, 15, 16, 17, 21*
b) PAKIET 3 POZ. 1*
c) PAKIET 4 POZ. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8*
d) PAKIET 6 POZ. 4,5,6*
e) PAKIET 8 POZ. 1, 2, 3*
f) PAKIET 9 POZ. 1, 2, 3, 5*
g) PAKIET 10 POZ. 3*
h) PAKIET 11 POZ. 11*
i) PAKIET 15 POZ. 4, 5*

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 455 ustawy Pzp lub przy przestrzeganiu postanowień ust. 3
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku:
a) wstrzymania lub zakończenia produkcji danego wyrobu lub wygaśnięcia deklaracji
zgodności wyrobu medycznego, - wyrób ten może zostać wówczas wykreślony z umowy albo zostać zastąpiony innym
równoważnym wyrobem o tych samych wskazaniach co wyrób objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena wyrobu objętego niniejszą umową;
b) nastąpi zmiana wielkości opakowań dostarczanych przez producenta wyrobu, - w związku z czym może ulec także zmianie cena opakowania wyrobu w stosunku proporcjonalnym do zmiany wielkości opakowania, w sposób niezmieniający dotychczasowej ceny za faktycznie dostarczoną jednostkę wyrobu,
c) wystąpienia zmian w nazwach lub adresach stron lub zmiany związane z
przekształceniem podmiotowym stron,
d) działań organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy,
e) obniżenia cen jednostkowych netto wyrobów,
f) zmian obowiązujących przepisów prawa, związanych z przedmiotem umowy, które weszły w życie po zawarciu umowy,
g) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy, tak aby strony umowy jednoznacznie zinterpretowały jej zapisy,
h) zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wyłącznie w komparycji umowy, nowe dane teleadresowe mogą być pisemnie notyfikowane przez stronę, której one dotyczą, w odrębnym oświadczeniu, pisemnie tylko poświadczonym przez drugą stronę
4. Zmiany zakwalifikowane jako nieistotne, mogą być wprowadzone do Umowy w każdym czasie.
5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że w związku z nałożonymi zadaniami obronnymi w ramach realizacji Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27.10.2023 r. w sprawie w sprawie przygotowania i wykorzystania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa (Dz.U.2023.2482) Zamawiający jest zobowiązany udzielać świadczenia zdrowotne w każdym czasie, także podczas wystąpienia sytuacji kryzysowych oraz
zaistnienia zagrożenia państwa i w czasie wojny. Wykonawca w czasie trwania niniejszej umowy zobowiązuje się do świadczenia usług przewidzianych tą umową w zakresie niezbędnym do właściwego funkcjonowania Zamawiającego również podczas wystąpienia
sytuacji kryzysowych, zaistnienia zagrożenia państwa oraz w czasie wojny.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136824

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

Część 12 : Tak

Część 13 : Tak

Część 14 : Tak

Część 15 : Tak

Część 16 : Tak

Część 17 : Tak

Część 18 : Tak

Część 19 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.