Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Tarnowskie Góry: Remont i modernizacja kotłów nr 1 i nr 2 typ WLM 2,5 w kotłowni w Nakle Śląskim, ul. Powstańców
Numer ogłoszenia: 91126 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, fax 032 3813727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja kotłów nr 1 i nr 2 typ WLM 2,5 w kotłowni w Nakle Śląskim, ul. Powstańców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja kotłów nr 1 i nr 2 typ WLM 2,5 w kotłowni w Nakle Śląskim, ul. Powstańców. Część A) zamówienia dotyczy kotła nr 1 (nr fabryczny: 27356) i obejmuje: wymianę części ciśnieniowej kotła wraz z jej modernizacją, remont obmurza ze sklepieniem, ługowanie kotła, modernizację instalacji podmuchu, remont rusztu z napędem, remont kosza węglowego i warstwownicy, modernizację automatyki kontrolno-pomiarowej i zabezpieczającej oraz blokad, modernizację instalacji odpylania, roboty demontażowe, próby ciśnieniowe, badania, uzgodnienia technologii z UDT, protokoły z badań UDT i inne konieczne do prawidłowej pracy kotła. Część B) zamówienia dotyczy kotła nr 2 (nr fabryczny: 27355) i obejmuje: wymianę części ciśnieniowej kotła wraz z jej modernizacją, remont obmurza ze sklepieniem, ługowanie kotła, modernizację instalacji podmuchu, remont rusztu z napędem, remont kosza węglowego i warstwownicy, modernizację automatyki kontrolno-pomiarowej i zabezpieczającej oraz blokad, modernizację instalacji odpylania, roboty demontażowe, próby ciśnieniowe, badania, uzgodnienia technologii z UDT, protokoły z badań UDT i inne konieczne do prawidłowej pracy kotła. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentacje przetargową oraz wizję w miejscu prowadzenia prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3) którzy udzielą 3 letniej gwarancji na wykonane usługi oraz zastosowane wyroby i materiały będące przedmiotem niniejszego postępowania, licząc od daty obustronnie podpisanego protokołu końcowego odbioru robót, 4) którzy w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dwie lub więcej prac, odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, 5) którzy posiadają stosowne, aktualne uprawnienia do wykonywania napraw (remontów) kotłów nadane przez organ Urzędu Dozoru Technicznego. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b. Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. c. Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. e. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy). f. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). g. Umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). h. Kosztorys ofertowy z podziałem na elementy na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 7 do SIWZ). i. Wykaz, co najmniej dwóch wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat prac, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości przedmiotu umowy oraz daty i miejsca wykonania, oraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (wg zał. nr 4 do SIWZ). j. Kopia stosownych, aktualnych uprawnień do wykonywania napraw (remontów) kotłów nadanych przez organ Urzędu Dozoru Technicznego k. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat posiadanych uprawnień, ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5 do SIWZ), ze szczególnym wskazaniem koordynatora prac, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane prawem. l. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. m. Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, p.101. Możliwość przesłania SIWZ pocztą, po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie.SIWZ jest bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień protokolarnego przekazania placu budowy. Termin zakończenia prac ustala się do 90 dni licząc od dnia podpisania umowy. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach merytorycznych: Rafał Ulfik, inspektor w Biurze ds. Inwestycji tel. + 48 32 381-37-66 - w kwestiach formalnych: Katarzyna Atamaniec, podinspektor w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 21 maja 2008 roku o godzinie 11:00. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i modernizacja kotłów nr 1 i nr 2 typ WLM 2,5 w kotłowni w Nakle Śląskim, ul. Powstańców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A) zamówienia dotyczy kotła nr 1 (nr fabryczny: 27356) i obejmuje: wymianę części ciśnieniowej kotła wraz z jej modernizacją, remont obmurza ze sklepieniem, ługowanie kotła, modernizację instalacji podmuchu, remont rusztu z napędem, remont kosza węglowego i warstwownicy, modernizację automatyki kontrolno-pomiarowej i zabezpieczającej oraz blokad, modernizację instalacji odpylania, roboty demontażowe, próby ciśnieniowe, badania, uzgodnienia technologii z UDT, protokoły z badań UDT i inne konieczne do prawidłowej pracy kotła..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i modernizacja kotłów nr 1 i nr 2 typ WLM 2,5 w kotłowni w Nakle Śląskim, ul. Powstańców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B) zamówienia dotyczy kotła nr 2 (nr fabryczny: 27355) i obejmuje: wymianę części ciśnieniowej kotła wraz z jej modernizacją, remont obmurza ze sklepieniem, ługowanie kotła, modernizację instalacji podmuchu, remont rusztu z napędem, remont kosza węglowego i warstwownicy, modernizację automatyki kontrolno-pomiarowej i zabezpieczającej oraz blokad, modernizację instalacji odpylania, roboty demontażowe, próby ciśnieniowe, badania, uzgodnienia technologii z UDT, protokoły z badań UDT i inne konieczne do prawidłowej pracy kotła..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa robota gaśniczego na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą pieluchomajtek w 2026 roku
- Dostawa wyposażenia pracowni dla technika elektryka, technika elektronika i technika mechatronika w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach powiatu - szkoły i budynku warsztatów szkolnych ZSTiO w Tarnowskich Górach
- Pokrycie dachu blachą płaską na rąbek wraz z naprawą kominów i dociepleniem stropodachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Lublińcu, ul. Grunwaldzka 19
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- remont kotła na bloku nr 2.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





