eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielno › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Budowa ulic od ul. Wojska Polskiego do ul. Słonecznej w Mielnie Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Mielno: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Budowa ulic od ul. Wojska Polskiego do ul. Słonecznej w Mielnie Etap I
Numer ogłoszenia: 90678 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 56310 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno, ul. Bolesława Chrobrego, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, fax 094 3459834.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Budowa ulic od ul. Wojska Polskiego do ul. Słonecznej w Mielnie Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Budowa ulic od ul. Wojska Polskiego do ul. Słonecznej w Mielnie Etap I. Zakres robót budowlanych projektu obejmuje głównie: - Roboty drogowe - 7 ulic, ok. 21,6 tys. m2 nawierzchni polbruk; - Roboty instalacji elektrycznych - ok. 3 km, - Roboty instalacji wod-kan - ok. 3 km. Do zadań Inspektora Nadzoru należy wykonywanie obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru na podstawie ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r. z póź. zm.), w szczególności: a. uczestnictwo w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót, b. kierowanie realizacją projektu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej w okresie trwania budowy oraz przekazanie jej Zamawiającemu po zakończeniu i rozliczeniu inwestycji, c. zapewnienie w imieniu Zamawiającego pełnej usługi nadzoru inwestorskiego budowy i administracji projektu tzn. kontrolę jakości i ilości, monitorowanie postępu i kosztów, d. współpraca z nadzorem autorskim, e. wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych po uzyskaniu aprobaty Zamawiającego, f. rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, g. wizytowanie budowy, nadzorowanie i odbiór robót min 1 x tygodniowo, potwierdzenie wpisem do Dziennika Budowy h. sprawdzanie obmiarów i faktur Wykonawcy wraz z ich opisaniem w ciągu 7 dni od dnia ich otrzymania, i. w imieniu Zamawiającego egzekwowanie od Projektanta jego obowiązków wynikających z art.20 i 21 Prawa budowlanego, j. inicjowanie i przewodniczenie niezbędnym naradom roboczym w miejscu realizacji projektu - na temat postępów robót, a także sporządzanie i wydawanie protokołów z narad, k. zapewnienie obsługi odbiorów oraz przeprowadzenie końcowego odbioru i przygotowanie protokołu i innych niezbędnych dokumentów, l. prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów dla celów rozliczenia inwestycji, przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu finansowego rozliczenia inwestycji dowodami PT i OT w terminie do 60 dni od daty końcowego odbioru robót (po zakończeniu inwestycji). m. obsługa okresu gwarancyjnego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.P. EKOBUD S.C. J. Filipowska, A. Filipowska i M. Kujawa, ul. Słowiańska 11b, 75-842 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 60000
  • Oferta z najniższą ceną: 60000 / oferta z najwyższą ceną: 120000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.