eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Zakup i dostawa leków oraz innych artykułów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Leżajsk: Zakup i dostawa leków oraz innych artykułów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach
Numer ogłoszenia: 90500 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach , Piskorowice-Mołynie 295, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 17 2420941, faks 17 2420941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsp.bip.lezajsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna - własność samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa leków oraz innych artykułów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa leków oraz innych artykułów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach. Zakup leków dla mieszkańców dokonywany będzie doraźnie na podstawie recept imiennych wystawionych przez lekarzy. Artykuły medyczne wg zamówienia zamawiającego. 2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest do wyceny lekarstw zgodnie z kalkulacją cenową - załącznik nr 2 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza zamienników określonych w kalkulacji cenowej załącznik nr 2 SIWZ. Cena brutto leku podana przez wykonawcę będzie obowiązywała przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający nie przewiduje zmiany cen w okresie trwania umowy, z wyjątkiem zmian: -zasad refundacji jako czynnika niezależnego od Wykonawcy tj. zmiana cen podana w Obwieszczeniu Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków. Zmiana cen musi być przez Wykonawcę uzasadniona (np. kserokopia obwieszczenia), wykaz zmian cen podpisany przez wykonawcę - cen korzystnych dla zamawiającego -tj. ceny niższe niż w kalkulacji cenowej załącznik nr 2 SIWZ. 3.W razie potrzeby oferta może zostać poszerzona o inne lekarstwa wypisane na receptę przez lekarzy. 4.Rodzaje leków i ich ilości, a także terminy dostaw będą wynikały i zależały od potrzeb określonych przez lekarzy leczących, ilości mieszkańców i ich stanu zdrowia. 5.Ilość opakowań leków podana w kolumnie 4 załącznika nr 2 SIWZ jest wielkością prognozowaną zakupu do 31 grudnia 2014. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamawiania w mniejszej lub większej ilości leków i artykułów medycznych niż określona w wykazie - w takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tego tytułu. 6.Termin przydatności do spożycia leków dostarczonych nie może być krótszy niż rok od dnia dostawy. 7.Dostarczone opakowania winny być opisane nazwiskiem mieszkańca jak na recepcie oraz posiadać przepisane z recepty dawkowanie. 8.Wykonawca na każdą zrealizowaną imienną receptę wystawi imienną fakturę dostarczoną wraz z dostawą leków. Faktura winna zawierać imię i nazwisko mieszkańca-nabywcy, adres zamieszkania , Pesel, termin płatności, nazwę towaru, ilość, cenę, VAT, kwotę do zapłaty i wyszczególnienie wartości zapłaty do limitu i powyżej limitu - zgodnie z przepisami Ustawy o Pomocy Społecznej z dnia 12 marca 2004 DZ. U. z 2013 roku poz.182 z późniejszymi zmianami. 9. Zamawiający ustala za dostawę leków płatność przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury. 10. Wykonawca na telefoniczne wezwanie zamawiającego winien odebrać recepty i niezwłocznie t.j w terminie odwrotnym (nie dłużej niż 24 godziny) dokonać realizacji recept. 11.Ze względu na specyfikę i konieczność podania lekarstw mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej, Zamawiający może żądać od Wykonawcy dostaw nawet do 2 razy w ciągu doby włączając dni wolne od pracy oraz święta. 12.Zamówienia na lekarstwa nie wymagające recepty i inne artykuły medyczne realizowane będą na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub faxem z podaniem danych do wystawienia faktury. 13.Za transport spełniający wymogi dla przewozu leków oraz za koszt tego transportu i zabezpieczenie leków przed dostępem dla osób niepożądanych w pełni odpowiada Wykonawca. 14.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - zezwolenie Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie apteki ogólnodostępnej w zakresie sprzedaży leków gotowych i przygotowywania leków recepturowych, - oświadczenie o posiadaniu umowy z NFZ na refundację leków

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 2.Załącznik do formularza oferty - kalkulacji cenowej - załącznik nr 2 - rubryki wypełnione i kol. 8, 9, 10, 11 podsumowane. Kolumny 8,9,10,11 dotyczą wartości za prognozowany zakup wykazany w kol. 4 3.Zezwolenie Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie apteki ogólnodostępnej w zakresie sprzedaży leków gotowych i przygotowywania leków recepturowych, 4.Oświadczenie o możliwości realizacji recepty z refundacją NFZ na refundację leków

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający nie przewiduje zmiany cen w okresie trwania umowy, z wyjątkiem zmian: -zasad refundacji, jako czynnika niezależnego od Wykonawcy tj. zmiana cen podana w Obwieszczeniu Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków. Zmiana cen musi być przez Wykonawcę uzasadniona (np. kserokopia obwieszczenia), wykaz zmian cen podpisany przez wykonawcę - cen korzystnych dla zamawiającego -tj. ceny niższe niż w kalkulacji cenowej załącznik nr 2 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsp.bip.lezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach, Piskorowice 295, 37-300 Leżajsk, budynek B, pokój nr 29..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach, Piskorowice 295, 37-300 Leżajsk, budynek B, pokój nr 22..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.