eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wywóz odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Poznań: Wywóz odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 90051 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z XI wyszczególnionych poniżej części : I część - Wywóz odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych Skarbu Państwa w m. Poznań, os. Lotnictwa Polskiego 7 i 9 (zamieszkałych przez 506 osób*). 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o zalecanej pojemności 7 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 2 szt. Uwaga! Dopuszcza się ustawienie kontenerów o innej pojemności, w ilości zapewniającej potrzeby mieszkańców, dla których wywóz odpadów winien się odbywać min. 1 raz w tygodniu; 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. II część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Poznań: z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa, ul. Firlika 11E-I oraz z budynku mieszkalnego z kwaterami internatowymi - ul. Firlika 11A-D. 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 7 m3 stanowiącym własność Wykonawcy, w ilości 5 szt./miesiąc 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. III część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Poznań: A -z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa, ul. Smardzewska 16 (zamieszkałego przez 173 osoby*) oraz B - z budynku mieszkalnego z kwaterami internatowymi, ul. Piotra Skargi 2. 1.A - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o zalecanej pojemności 1,1 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 3 szt. 2.B - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 4 razy w miesiącu) - kontenerami o pojemności 120 l, stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 2 szt.; 3.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. IV część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Poznań: A - z siedziby Zamawiającego, ul. Dojazd 30 (w przewidywanej ilości 16 m3 / m-c) oraz B - z budynku mieszkalnego z kwaterami internatowymi, ul. Dojazd 10. 1.A - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami - kontenerami o pojemności 7-10 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 2 szt.; 2.B - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 1,1 m3 stanowiącym własność Wykonawcy, w ilości 3 szt. 3.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. V część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Poznań z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa, ul. Głuszyna 232 (zamieszkałego przez 61 osób*). 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 1,1 m3 stanowiącym własność Wykonawcy, w ilości 2 szt. 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. VI część - Wywóz odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych Skarbu Państwa w m. Swarzędz, os. M. Mielżyńskiego 92-94, 105-107, 119, 135 i 136 oraz ul. Grudzińskiego 18C i 18E (zamieszkałych przez 582 osób*). 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 1,1 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 10 szt. na os. M. Mielżyńskiego i 4 szt. na ul. Grudzińskiego; 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. VII część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Biedrusko: A - z budynków mieszkalnych Skarbu Państwa, ul. 1 Maja 64 i 88, ul. Wolności 77/1, ul. Wolności 77/3 (zamieszkałych przez 21 osób*), B - z budynków internatowych, ul. Ogrodowa 94, 97, 98, 99, ul. Świerczewskiego 92, 93, 95 oraz w m. Murowana Goślina: C - z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa, ul. Wojska Polskiego 9 (zamieszkałego przez 89 osób*). 1.A - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerem o pojemności 7-10 m3 stanowiącym własność Wykonawcy; Uwaga! Dopuszcza się ustawienie kontenerów o innej pojemności, w ilości zapewniającej potrzeby mieszkańców, dla których wywóz odpadów winien się odbywać min. 1 raz w tygodniu; 2.B - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w miesiącu) - kontenerem o pojemności 7 m3, stanowiącym własność Wykonawcy; 3.C - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerem o pojemności 7-10 m3 stanowiącym własność Wykonawcy; 4.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. VIII część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Śrem: A - z budynków mieszkalnych Skarbu Państwa, ul. Żurawia 16 i 18, B - z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa, ul. Żurawia 14 (od 01.01.2011), C - z budynku internatowego, ul. Kilińskiego 20. 1.A - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 1,1 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 6 szt.; 2.B - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 1,1 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 3 szt.; 3.C - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 2 razy w miesiącu) - kontenerem o pojemności 1,1 m3, stanowiącym własność Wykonawcy; . 4.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. IX część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Witkowo: z budynku internatowego - ul. Żwirki i Wigury 2, z budynku mieszkalnego z kwaterami internatowymi - ul. Pogodna 5A oraz z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa - ul. Pogodna 5. 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 4 razy w miesiącu) - kontenerami o pojemności 240 l, stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 2 szt. na ul. Żwirki i Wigury i 3 szt. na ul. Pogodnej 5A oraz kontenerami o pojemności 1,1 m3, stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 3 szt. na ul. Pogodnej 5 (min. 1 raz w tygodniu); 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. X część - Wywóz odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych Skarbu Państwa w m. Ostrów Wlkp., Al. Słowackiego 13 i 15. 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerem o pojemności 7 m3 stanowiącym własność Wykonawcy; 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. XI część - Wywóz odpadów komunalnych z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa w m. Sieradz, ul. Puławskiego 1 (od 01.01.2011). 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerem o pojemności 1,1 m3 stanowiącym własność Wykonawcy; 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu usługi wywozu odpadów komunalnych z gospodarstw domowych. Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane w drodze decyzji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług, na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2008 r. Nr 05, poz. 236 - tekst jednolity);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. kwotę 10.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo lub dokument potwierdzający upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dla osób fizycznych).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia) ilości obsługiwanych budynków oraz ilości kontenerów przeznaczonych do wywozu, w rezultacie sprzedaży lokali mieszkalnych i zawiązania się wspólnot mieszkaniowych. Powyższe zmiany następować będą na podstawie aneksu do umowy przygotowanego przez Zamawiającego. 2. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Dojazd 30 60-631 Poznań p. 111, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 10:00, miejsce: kancelaria w siedzibie zamawiającego, p. 1a, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.