Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-20
Poznań: Wywóz odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 90051 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z XI wyszczególnionych poniżej części : I część - Wywóz odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych Skarbu Państwa w m. Poznań, os. Lotnictwa Polskiego 7 i 9 (zamieszkałych przez 506 osób*). 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o zalecanej pojemności 7 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 2 szt. Uwaga! Dopuszcza się ustawienie kontenerów o innej pojemności, w ilości zapewniającej potrzeby mieszkańców, dla których wywóz odpadów winien się odbywać min. 1 raz w tygodniu; 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. II część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Poznań: z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa, ul. Firlika 11E-I oraz z budynku mieszkalnego z kwaterami internatowymi - ul. Firlika 11A-D. 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 7 m3 stanowiącym własność Wykonawcy, w ilości 5 szt./miesiąc 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. III część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Poznań: A -z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa, ul. Smardzewska 16 (zamieszkałego przez 173 osoby*) oraz B - z budynku mieszkalnego z kwaterami internatowymi, ul. Piotra Skargi 2. 1.A - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o zalecanej pojemności 1,1 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 3 szt. 2.B - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 4 razy w miesiącu) - kontenerami o pojemności 120 l, stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 2 szt.; 3.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. IV część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Poznań: A - z siedziby Zamawiającego, ul. Dojazd 30 (w przewidywanej ilości 16 m3 / m-c) oraz B - z budynku mieszkalnego z kwaterami internatowymi, ul. Dojazd 10. 1.A - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami - kontenerami o pojemności 7-10 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 2 szt.; 2.B - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 1,1 m3 stanowiącym własność Wykonawcy, w ilości 3 szt. 3.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. V część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Poznań z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa, ul. Głuszyna 232 (zamieszkałego przez 61 osób*). 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 1,1 m3 stanowiącym własność Wykonawcy, w ilości 2 szt. 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. VI część - Wywóz odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych Skarbu Państwa w m. Swarzędz, os. M. Mielżyńskiego 92-94, 105-107, 119, 135 i 136 oraz ul. Grudzińskiego 18C i 18E (zamieszkałych przez 582 osób*). 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 1,1 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 10 szt. na os. M. Mielżyńskiego i 4 szt. na ul. Grudzińskiego; 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. VII część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Biedrusko: A - z budynków mieszkalnych Skarbu Państwa, ul. 1 Maja 64 i 88, ul. Wolności 77/1, ul. Wolności 77/3 (zamieszkałych przez 21 osób*), B - z budynków internatowych, ul. Ogrodowa 94, 97, 98, 99, ul. Świerczewskiego 92, 93, 95 oraz w m. Murowana Goślina: C - z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa, ul. Wojska Polskiego 9 (zamieszkałego przez 89 osób*). 1.A - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerem o pojemności 7-10 m3 stanowiącym własność Wykonawcy; Uwaga! Dopuszcza się ustawienie kontenerów o innej pojemności, w ilości zapewniającej potrzeby mieszkańców, dla których wywóz odpadów winien się odbywać min. 1 raz w tygodniu; 2.B - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w miesiącu) - kontenerem o pojemności 7 m3, stanowiącym własność Wykonawcy; 3.C - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerem o pojemności 7-10 m3 stanowiącym własność Wykonawcy; 4.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. VIII część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Śrem: A - z budynków mieszkalnych Skarbu Państwa, ul. Żurawia 16 i 18, B - z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa, ul. Żurawia 14 (od 01.01.2011), C - z budynku internatowego, ul. Kilińskiego 20. 1.A - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 1,1 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 6 szt.; 2.B - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerami o pojemności 1,1 m3 stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 3 szt.; 3.C - Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 2 razy w miesiącu) - kontenerem o pojemności 1,1 m3, stanowiącym własność Wykonawcy; . 4.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. IX część - Wywóz odpadów komunalnych w m. Witkowo: z budynku internatowego - ul. Żwirki i Wigury 2, z budynku mieszkalnego z kwaterami internatowymi - ul. Pogodna 5A oraz z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa - ul. Pogodna 5. 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 4 razy w miesiącu) - kontenerami o pojemności 240 l, stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 2 szt. na ul. Żwirki i Wigury i 3 szt. na ul. Pogodnej 5A oraz kontenerami o pojemności 1,1 m3, stanowiącymi własność Wykonawcy, w ilości 3 szt. na ul. Pogodnej 5 (min. 1 raz w tygodniu); 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. X część - Wywóz odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych Skarbu Państwa w m. Ostrów Wlkp., Al. Słowackiego 13 i 15. 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerem o pojemności 7 m3 stanowiącym własność Wykonawcy; 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu. XI część - Wywóz odpadów komunalnych z budynku mieszkalnego Skarbu Państwa w m. Sieradz, ul. Puławskiego 1 (od 01.01.2011). 1.Wywóz odpadów zgodnie z istniejącymi potrzebami (min. 1 raz w tygodniu) - kontenerem o pojemności 1,1 m3 stanowiącym własność Wykonawcy; 2.Wywóz odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów z remontów - wg potrzeb, nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu usługi wywozu odpadów komunalnych z gospodarstw domowych. Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane w drodze decyzji przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług, na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2008 r. Nr 05, poz. 236 - tekst jednolity);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. kwotę 10.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo lub dokument potwierdzający upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dla osób fizycznych).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia) ilości obsługiwanych budynków oraz ilości kontenerów przeznaczonych do wywozu, w rezultacie sprzedaży lokali mieszkalnych i zawiązania się wspólnot mieszkaniowych. Powyższe zmiany następować będą na podstawie aneksu do umowy przygotowanego przez Zamawiającego. 2. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Dojazd 30
60-631 Poznań
p. 111, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 10:00, miejsce: kancelaria w siedzibie zamawiającego, p. 1a, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chodów"
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z OBSZARU GMINY OLESNO
- USŁUGI ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY SORKWITY
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.