eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Remont sali gimnastycznej i łącznika w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Dębickich Saperów przy ul. Grottgera 3 w Dębicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Dębica: Remont sali gimnastycznej i łącznika w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Dębickich Saperów przy ul. Grottgera 3 w Dębicy
Numer ogłoszenia: 89503 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Dębickich Saperów , ul. Grottgera 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6812602, faks 0-14 6812602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.debica.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej i łącznika w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Dębickich Saperów przy ul. Grottgera 3 w Dębicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych objętych projektem budowlanym tj. wymiana balustrady w sali gimnastycznej, zamurowanie kilku okien w łączniku, wykonanie ścianek działowych i częściowa wymiana stolarki oraz wykonanie robót objętych zgłoszeniem: wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej, wymiana posadzki w sali ćwiczeń korekcyjnych, wymiana posadzki na galerii, malowanie sali gimnastycznej i niezbędne roboty wykończeniowe. Zakres robót do wykonania: -demontaż istniejącej żelbetowej balustrady na galerii, -wykonanie nowej balustrady stalowej z wypełnieniem ze szkła hartowanego, -wymiana kraty stalowej przy schodach i demontaż zbędnej kraty, -wymurowanie ścianki działowej pod schodami na parterze, -montaż ścianki gipsowo-kartonowej przy schodach na piętrze, -wymiana balustrady schodowej w obrębie projektowanych ścianek, -montaż drzwi wewnętrznych w projektowanych ściankach działowych, -wymiana stolarki okiennej w łączniku, -wymiana drzwi zewnętrznych w łączniku i na galerii, -wymiana posadzki na galerii, -wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej, -dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali gimnastycznej, -malowanie sali gimnastycznej, -wymiana posadzki w sali do ćwiczeń korekcyjnych, -roboty wykończeniowe w niezbędnym zakresie. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie obejmuje: a)dokonanie wizji lokalnej terenu budowy będącego przedmiotem umowy, b)prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, warunkami wykonania i odbiorów oraz aktualnie obowiązującymi polskimi normami, polskim prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, c)wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, d)utrzymanie porządku na terenie objętym pracami w czasie ich realizacji oraz ponoszenie kosztów wywozu nieczystości stałych, e)przywrócenie placu budowy do stanu sprzed rozpoczęcia robót. Wykonawca uporządkuje teren placu budowy usuwając śmieci, gruz, kurz itp. oraz obiekty zaplecza budowy, f)oznakowanie, zabezpieczenie ternu robót. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przedłoży w tym celu stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi z materiałów Wykonawcy, które muszą być dopuszczone do obrotu w budownictwie oraz w budynkach przeznaczonych na szkoły. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, pożarowymi, aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie. Za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną. Ponadto, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje a po zakończeniu robót uporządkuje teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zabezpieczy teren robót. Szkody wynikłe z braku zabezpieczeń Wykonawca pokryje na własny koszt. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu końcowego robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.80 - Powtórne malowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty i wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 ze zm. Dz. U. 2008, nr 188, poz. 1155). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przystępujący do wykonania niniejszego zamówienia publicznego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz oferty Wykonawcy, 2.Kosztorys ofertowy Wykonawcy, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu przez Wykonawcę ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 8.Potwierdzoną kopię uprawnień kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, 9.Potwierdzoną kopię zaświadczenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, 10.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty, której przedmiotem jest budowa, przebudowa lub remont budynku o wartości co najmniej 150 000,00 zł, 11.Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu wykonanych robót zostały wykonane należycie, 12.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 13.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 14.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia min. 300 000,00 zł., 15.Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom, 16.Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy, 17.Oświadczenie o przedłużeniu rękojmi. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 ze zm. Dz. U. 2008, nr 188, poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp9.debica.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Dębickich Saperów ul. Grottgera 3 39-200 Dębica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Dębickich Saperów ul. Grottgera 3 39-200 Dębica - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.