eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Remont sali gimnastycznej i łącznika w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Dębickich Saperów przy ul. Grottgera 3 w Dębicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Dębica: Remont sali gimnastycznej i łącznika w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Dębickich Saperów przy ul. Grottgera 3 w Dębicy
Numer ogłoszenia: 228456 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89503 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Dębickich Saperów, ul. Grottgera 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6812602, faks 0-14 6812602.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej i łącznika w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Dębickich Saperów przy ul. Grottgera 3 w Dębicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych objętych projektem budowlanym tj. wymiana balustrady w sali gimnastycznej, zamurowanie kilku okien w łączniku, wykonanie ścianek działowych i częściowa wymiana stolarki oraz wykonanie robót objętych zgłoszeniem: wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej, wymiana posadzki w sali ćwiczeń korekcyjnych, wymiana posadzki na galerii, malowanie sali gimnastycznej i niezbędne roboty wykończeniowe. Zakres robót do wykonania: - demontaż istniejącej żelbetowej balustrady na galerii, - wykonanie nowej balustrady stalowej z wypełnieniem ze szkła hartowanego, - wymiana kraty stalowej przy schodach i demontaż zbędnej kraty, - wymurowanie ścianki działowej pod schodami na parterze, - montaż ścianki gipsowo-kartonowej przy schodach na piętrze, - wymiana balustrady schodowej w obrębie projektowanych ścianek, - montaż drzwi wewnętrznych w projektowanych ściankach działowych, - wymiana stolarki okiennej w łączniku, - wymiana drzwi zewnętrznych w łączniku i na galerii, - wymiana posadzki na galerii, - wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej, - dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali gimnastycznej, - malowanie sali gimnastycznej, - wymiana posadzki w sali do ćwiczeń korekcyjnych, - roboty wykończeniowe w niezbędnym zakresie. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie obejmuje: a) dokonanie wizji lokalnej terenu budowy będącego przedmiotem umowy, b) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, warunkami wykonania i odbiorów oraz aktualnie obowiązującymi polskimi normami, polskim prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, c) wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, d) utrzymanie porządku na terenie objętym pracami w czasie ich realizacji oraz ponoszenie kosztów wywozu nieczystości stałych, e) przywrócenie placu budowy do stanu sprzed rozpoczęcia robót. Wykonawca uporządkuje teren placu budowy usuwając śmieci, gruz, kurz itp. oraz obiekty zaplecza budowy, f) oznakowanie, zabezpieczenie ternu robót. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przedłoży w tym celu stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi z materiałów Wykonawcy, które muszą być dopuszczone do obrotu w budownictwie oraz w budynkach przeznaczonych na szkoły. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, pożarowymi, aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie. Za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną. Ponadto, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje a po zakończeniu robót uporządkuje teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zabezpieczy teren robót. Szkody wynikłe z braku zabezpieczeń Wykonawca pokryje na własny koszt. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu końcowego robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.80 - Powtórne malowanie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 240920.29 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEST-BIURO B.Ważny, P.Ważny s.c., ul. Bp.J. Pelczara 6, 35-312 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 240920.29
  • Oferta z najniższą ceną: 240920.29 oferta z najwyższą ceną: 240920.29
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.