eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiPrzetarg nieograniczony na naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 10/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 10/2009
Numer ogłoszenia: 89339 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 10/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się w wyposażeniu Szpitala, wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w zakresie: konserwacji, przeglądów oraz prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. Konserwacja polegać będzie na dokonywaniu czynności konserwacyjno-przeglądowych aparatury i sprzętu medycznego zgłaszanych wg potrzeb Zamawiającego, a w razie stwierdzenia awarii - jego naprawa celem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej. Przez naprawy rozumie się wszystkie prace wykonywane w celu usprawnienia aparatury i sprzętu medycznego, w tym także montaże, demontaże, przeglądy i orzeczenia o stanie technicznym aparatury i sprzętu medycznego użytkowanego przez oddziały szpitalne. W przypadku awarii aparatury i sprzętu medycznego Zamawiający w każdym czasie wezwie Wykonawcę celem niezwłocznej jego naprawy. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia o awarii (w dni robocze) lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. Wykonawca zapewni materiały niezbędne do naprawy i konserwacji sprzętu. Wykonawca gwarantuje, że posiada niezbędne kwalifikacje i uprawnienia a także niezbędny potencjał techniczny do wykonania określonych czynności. Wykonawca wykonuje czynności w siedzibie Zamawiającego. Wyjątkowo może zaistnieć konieczność wykonania tych czynności poza jego siedzibą. W takim przypadku Zamawiający zostanie poinformowany o takiej konieczności. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć naprawione urządzenie na swój koszt zaraz po wykonaniu usługi po uprzednim ustaleniu terminu dostawy. Wykonawca udzieli 6-cio miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną za szkody związane z nieprawidłowym wykonaniem naprawy. Kod przedmiotu zamówienia CPV - 50421000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na poszczególne pakiety..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie utrzymania sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi związane z utrzymaniem sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych (załącznik nr 4). Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5)Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w zakresie pkt. 1. 6)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie należy załączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 3 usług typu podobnego do przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie(załącznik nr 4 do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5.Oświadczenie zawierające informacje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania i może ubiegać o zamówienie publiczne zgodnie z treścią art. 22 ust.1 pkt. 1-3 oraz art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 6.Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli). Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 7.Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Inkubatory a) IK - 31 b) IK- 13 A c) ATOM - 850.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Defibrylatory: a) ZOOL Basic/Pacing b) ZOOL M c) M-series Basic/Pacing.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lancetron GT- BS 2. Lancetron GT-400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Aparat RTG YSF 100/genaerator UD-150 L-F, lampa 06/12 P18 Dk 80 s 2. Aparat RTG STOMAX-100 zębowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pompy Infuzyjne: a) Braun b) Perfusor Compact -610 BS c) XL5000 Micro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Inhalatory: a) Sumist Plus b) Tomex L-2 c) Tomex B-L-2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator Hematologiczny MICROS 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Koagulometr K-3002 OPTIC.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ssaki : a) Elektryczny SOM-2 b) SO-4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Analizator biochemiczny Expres Plus 2.Analizator RKZ typ 248 3.Analizator jonoselektywny M-644.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Aparaty do znieczuleń: a)Anestar b)Mini Max c)Polsen d)Chirana 2.Kardiomonitor z pulksosymetrem Diaskope TRAVELLE 3.Kardiomonitor Diaskope II WISMO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylizatory: a) As 666 WPA-250 b) AS 446 WPA-100 c) Formaldehydowy FA 90/1 poj 120 d) ASVE e) AS-2 f) Myjnia ultradźwiękowa UMD 642.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat RTG z ramieniem C i torem wizyjnym RADIUS.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprzęt endoskopowy marki Olympus, Keymed, Erbe: a) procesor CV-145 b) źródło światła CLE-145 c) monitor OEV-191 d) wózek WM-NP1 e) pompa płucząca OFP f) ssak endoskopowy SSU-2 g) videgastroskop GIF Q165 h) videkolonoskop CF-Q165L i) diatermia ICC 300/ APC 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Detektory tętna płodu a) UDT-120 b) UDT-10M c) UDT-83 2.Kardiotokograf: a)KTG Oxford Team b)KTG Fetalmon-2 3.Elektrokardiograf: a) EKG - E30 b EKG-AsCard D1 c)EKG AsCard D3 d)EKG -AsCard D2 e)Kardiomonitor Viridia M-3 4.Pulsoksymetr a)Nowometrix b)Opsypleth c)Nowometrix Medical.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stoły operacyjne a) WS - 1A b) SU- 030 2. Lampy a) Operacyjna sufitowa Hannalux Hereus 130x90 Blue b) Bezcieniowa 700 c) Lampa do fototerapii LF-1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat do elektrokoagulacji 2. Elektrokoagulator ICC-300 Erbe 3. Kapnograf SWW-167 4. Respirator Companion 2801 5. Wirówka MPW 341, Labofuge 200 6. Specol 11 7. Fotometr Epol - 20 8. Łaźnia wodna LW - 102 9. Spektofotometr S-1k 10. Komorabadań cieplnych KBC-125 W 11. Laser Biostymulacyjny Terapulus 12. Aparat do krioterapii KRYOTOR -600 13. Podgrzewacz okładów ET -6-S 14. Fotel rehabilitacyjny RT - T/b 15. Wirówka do kończyn górnych 1114 T 16. Wirówka do kończyn dolnych 1117T 17. Sonikator 730 - dwu głowicowy 18. Negatoskop NGT-41 19. Znacznik do błon RTG Zb-5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.