eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaBudowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Publicznych nr. 1 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Grota Roweckiego na działkach nr. 1666/2, 1667, 1669, 1668/1, 1668/2, 1668/3, 4910/2 oraz 1480/17.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Ostrów Mazowiecka: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Publicznych nr. 1 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Grota Roweckiego na działkach nr. 1666/2, 1667, 1669, 1668/1, 1668/2, 1668/3, 4910/2 oraz 1480/17.
Numer ogłoszenia: 89257 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43149 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 6440759, faks 029 6440760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Publicznych nr. 1 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Grota Roweckiego na działkach nr. 1666/2, 1667, 1669, 1668/1, 1668/2, 1668/3, 4910/2 oraz 1480/17..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem i infrastrukturą towarzyszącą (droga pożarowa, przyłącze energetyczne, wodociągowe, kanalizacja sanitarna i deszczowa - połączenie funkcjonalnie i bryłowo z budynkiem istniejącym szkoły) przy Zespole Szkół Publicznych nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej. Salę zaprojektowano z zapleczem składającym się z dwóch zespołów przebieralnio- szatniowych, pokoju nauczycieli wf, magazynu na sprzęt sportowy i pomieszczeń dodatkowych - wc dla niepełnosprawnych i pomieszczenia porządkowego oraz dwóch sal lekcyjnych. Sala sportowa o wymiarach areny 16x26 m w technologii tradycyjnej murowanej z elementami konstrukcji żelbetowej wylewanej, dach z dźwigarów w konstrukcji drewnianej klejonej o rozpiętości dźwigarów w osi 16 m. Obiekt zostanie wyposażony w media techniczne takie jak: woda zimna i ciepła, kanalizacja sanitarna, instalacja centralnego ogrzewania, wentylacja grawitacyjna i mechaniczna, instalacja elektryczna i teletechniczna, instalacja odgromowa, odprowadzenie wód opadowych. Sala sportowa zaprojektowana została z przeznaczeniem do gier zespołowych i gimnastyki z możliwością podziału sali kotarą na 2 części. Powierzchnia zabudowy 995 m2, powierzchnia użytkowa 750,62 m2, kubatura budynku 6500 m3, wysokość sali gimnastycznej 9,18 m. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 3.Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: Zakład Energetyczny, ZGK Sp.z o.o. w Ostrowi Mazowieckiej, ZEC Sp. z o. o. w Ostrowi Mazowieckiej) o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z w/w sieciami. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru i potwierdzić odbiór wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przyłączeniowych. 5. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a)organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, c)doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót, d)obsługę geodezyjną całości zadania, między innymi wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, e)opłatę za zajęcie pasa drogowego na czas wykonania wjazdu z drogi powiatowej, f)wykonanie i przekazanie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 6. Obowiązkiem wykonawcy jest sprawdzenie, czy dostarczone projekty są kompletne bez wad lub błędów dających się wykryć przy zachowaniu poziomu należytej staranności. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi i sztuką budowlaną. 7.Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia rozwiązania zamiennego w porozumieniu z Projektantem. 8. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 9. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP oraz przepisami branżowymi. 10. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. 11. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania i wykończenia podlegają akceptacji przed wbudowaniem przez Inspektora Nadzoru w porozumieniu z Zamawiającym. 12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo -terminowo -finansowego w zależności od wysokości środków finansowych w trakcie realizacji umowy. Płatność za wykonane roboty w br. do kwoty 1.000.000,00 zł. Pozostała płatność po zatwierdzeniu budżetu na 2014 rok..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Produkcyjne Sp-nia ZIB, Fabryczna 5, Biała Podlaska, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3599187,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2998779,99

  • Oferta z najniższą ceną: 2998779,99 / Oferta z najwyższą ceną: 3945925,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.