Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-05
Olkusz: Organizacja staży-wizyt zawodoznawczych dla uczniów szkół zawodowych powiatu olkuskiego w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego
w Małopolsce.
Numer ogłoszenia: 89242 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja staży-wizyt zawodoznawczych dla uczniów szkół zawodowych powiatu olkuskiego w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji staży - wizyt zawodoznawczych dla uczniów szkół zawodowych powiatu olkuskiego w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa § 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy. 1) Wykonawca zapewni przewóz osób w ramach każdej z wizyt, sprawnymi autokarami wyposażonymi w klimatyzację posiadającymi ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia niezbędne do przewozu osób na terenie kraju. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pojazdu przez właściwe służby. 2) Wykonawca zapewni bezpieczny przewóz młodzieży i opiekunów do miejscowości, stanowiącej cel wizyty (w tym do wszystkich miejsc, których odwiedziny stanowią cel wizyty) oraz z powrotem. 3) Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo podstawić autokar lub autokary wraz z kierowcą w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Wskazanie nastąpi na dwa dni przed planowanym terminem wyjazdu. 4) Za początek świadczenia usługi przez Wykonawcę w ramach jednego wyjazdu każdorazowo uznane będzie podstawienie autokaru lub autokarów w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w terminie, o którym mowa w ust. 3, natomiast za zakończenie świadczenia usługi w ramach jednej wizyty każdorazowo uznane będzie odwiezienie uczestników w miejsce podstawienia autokaru lub autokarów, o którym mowa powyżej. 5) W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi, która uniemożliwia dalszą jazdę, Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub podstawienia zastępczego pojazdu tej samej klasy w czasie nie dłuższym niż 4 godziny. 6) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z celem podróży, których uregulowania wymaga ten cel. Dotyczy to w szczególności opłat za autostrady, parkingi oraz inne opłaty drogowe, dodatkowe opłaty w miejscu realizacji wizyty, w tym opłaty za wstęp na teren przedsiębiorstwa/instytucji. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek upewnić się w miejscu wskazanym jako cel podróży, czy istnieją jakiekolwiek dodatkowe koszty związane z realizacją stażu-wizyty zawodoznawczej. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania wszystkich kosztów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy w kolumnie /dodatkowe informacje i koszty/. 8) Wykonawca zobowiązany jest także do kontaktu z przedsiębiorstwem, w którym będą odbywać się staże - wizyty zawodoznawcze, w celu ustalenia szczegółów przyjazdu (uzyskania dodatkowych pozwoleń, organizacji zabezpieczeń, materiałów do ćwiczeń i wszelkich innych rzeczy niezbędnych do przeprowadzenia wizyty). 9) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie uczestników wyjazdów na czas trwania podróży od następstw nieszczęśliwych wypadków. 10) Dane osobowe potrzebne do ubezpieczenia uczestników wyjazdów Wykonawca pozyskuje od przedstawiciela Szkoły, której dany wyjazd dotyczy. 11) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za uczestników wyjazdu przez czas trwania danego wyjazdu. 12) Wykonawca zobowiązuje się do wskazania osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu, która będzie również obecna podczas całego wyjazdu i oprócz funkcji organizacyjnych będzie pełniła rolę opiekuna. 13) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji: a) dokumentacja zdjęciowa obejmująca co najmniej 10 różnych zdjęć. Zdjęcia muszą być dobrej jakości wykonane aparatem cyfrowym, tzn. o wymiarach co najmniej 1024x768 pikseli, nie rozmazane, odpowiednio oświetlone. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zdjęć jeśli nie będą spełniały kryteriów wskazanych powyżej. b) potwierdzenie odbycia stażu-wizyty zawodoznawczej - zał. nr 2, c) lista obecności - zał. nr 3 d) potwierdzenie wydania zaświadczeń zał. nr 5 14) Do zadań Wykonawcy należy również wystawienie zaświadczeń dla uczestników staży-wizyt zawodoznawczych zgodnie ze wzorem wskazanym w zał. 4 do umowy. Wykonawca prześle droga elektroniczną uzupełniony wzór zaświadczenia do akceptacji Zamawiającego na co najmniej 2 dni przed planowaną realizacją stażu-wizyty zawodoznawczej oraz uwzględni wszystkie uwagi Zamawiającego jeżeli takowe wystąpią. 15) Dokumentację wskazaną w pkt. 13 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu po każdym zrealizowanym wyjeździe w terminie do 10 dni roboczych. 16) Wymagania dotyczące noclegu: a) Uczestnicy wyjazdu muszą zostać zakwaterowani w hotelu lub motelu lub pensjonacie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (tj. Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz.2268 z poźn. zm.) w odległości max 3 km od centrum miasta. b) Budynek, w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy wyjazdu musi spełniać wymogi budowlane, przeciwpożarowe i sanitarne, c) Uczniów zakwaterować należy w pokojach dwu-, trzy, cztero- lub pięcioosobowych, przy czym w danym pokoju zakwaterowane muszą być osoby tej samej płci. Należy zapewnić odrębne pokoje dla uczniów i opiekunów, przy czym pokoje opiekunów muszą być 1 lub 2-osobowe, a w przypadku budynków piętrowych, powinny być rozmieszczone w taki sposób, aby na każdej kondygnacji budynku, na której zostali zakwaterowani uczniowie, znajdował się pokój opiekunów. 17) Wymagania dotyczące wyżywienia: a) Suchy prowiant: kanapka lub słodka drożdżówka, woda mineralna niegazowana min. 0,5 l, owoc. Wykonawca powinien wkalkulować wartość 2 suchych prowiantów na każdy wyjazd (droga do i z miejsca docelowego) b) Obiad: zupa, drugie danie, napój c) Pełne wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja. Jeżeli uczestnicy wyjazdu wyrażą zgodę obiad+kolacja może zostać zamieniona na obiado-kolację..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 w/w ustawy. A) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ. B) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: W celu ustalenia przez Zamawiającego czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej ( wzór informacji stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku gdy należy do grupy kapitałowej - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn.zm.). UWAGA: Do oferty należy załączyć także kalkulację sporządzoną poprzez wypełnienie załącznika nr 1 do wzoru umowy - wzór umowy stanowi zał. 5 do SIWZ (należy wpisać ceny brutto poszczególnych wizyt, staży, wyjazdów na targi).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w poniższym zakresie: - Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji lub zmiany terminu realizacji niektórych wizyt stanowiących przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od zamawiającego. Przyczyny o których mowa powyżej to odwołanie targów branżowych lub zmiana ich terminu, cofnięcie zgody na wizytę zawodowoznawczą przez właściciela przedsiębiorstwa lub osobę przez niego upoważnioną. O zaistniałej zmianie Wykonawca zostanie powiadomiony niezwłocznie przez Zamawiającego nie później niż na tydzień przed planowanym wyjazdem. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu, co oznacza, że w przypadku rezygnacji z którejkolwiek wizyty, stażu lub wyjazdu wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o wskazaną w ofercie wartość określonej wizyty (stażu lub wyjazdu). Zamawiający za zgodą Wykonawcy może zaproponować alternatywny wyjazd jeżeli jego koszt nie będzie przekraczał ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz- pokój nr 92.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz- pokój nr 51 (Kancelaria Ogólna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu "Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III".
- "Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku".
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku.
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Usługa organizacji wycieczki do Portugalii dla maksymalnie 45 osób w lutym 2026 roku
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem pieczy zastępczej - postępowanie II
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
- "Organizacja wizyty studyjnej w Hanowerze (Niemcy) w terminie 11-14.02.2026 r. dla maksymalnie 30 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań"
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





