Og³oszenie z dnia 2025-12-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego dla dzieci i m³odzie¿y w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MOPS Mys³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gwarków 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego dla dzieci i m³odzie¿y w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-71157c27-3a04-4e42-a6bc-31ab06436d77
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00581738
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00044206/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.15 Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego dla dzieci i m³odzie¿y w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wsparcie=Rozwój” wspó³finansowanego ze ¦rodków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla ¦l±skiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Spo³eczny+).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71157c27-3a04-4e42-a6bc-31ab06436d773.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym z³o¿enie oferty, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl/ (dalej nazywanej jako „Platforma”) formularza „Z³ó¿ ofertê” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ informacji oraz dokumentów przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres:
zp@mops-myslowice,pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Zalecenia:
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
c) w¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
d) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES.
e) pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem XAdES. W przypadku korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawieraj±cego podpis
f) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
g) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
Szczegó³y w Rozdziale 17 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy – MOPS Mys³owice- informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach maj±cy siedzibê przy ul. Gwarków 24, 41-400 Mys³owice, reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach.
2. W Miejskim O¶rodku Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych - Agnieszkê KOTWAS, z którym mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych pod adresem email: iodo@mops-myslowice.pl dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,
3. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej,
4. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowi±zywania Umowy, nie krótszy ni¿ 4 lata od zakoñczenia postêpowania. Okresy te dotycz± równie¿ wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami Umowy).
5. obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
...
9. W przypadku, gdy dla nale¿ytej realizacji zamówienia, konieczne bêdzie przetwarzanie danych osobowych, Strony zachowaj± w tym zakresie wszelkie wymagania wynikaj±ce z przepisów prawa polskiego oraz z przepisów bezpo¶rednio stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocze¶nie w przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawr± dodatkowe umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczaj±cego poza wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.
10.W momencie przekazania danych osobowych wykonawców na platformê CST2021 administratorem danych osobowych staje siê:
1) Zarz±d Województwa ¦l±skiego pe³ni±cy funkcjê Instytucji Zarz±dzaj±cej FE SL 2021-2027 z siedzib± przy ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, adres email: kancelaria@slaskie.pl.
W Urzêdzie Marsza³kowskim Województwa ¦l±skiego zosta³a wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych (Inspektor Ochrony Danych), adres email: daneosobowe@slaskie.pl;
2) minister w³a¶ciwy ds.rozwoju regionalnego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.241.1-64/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego dla dzieci i m³odzie¿y w formie 10-dniowego turnusu (kolonii) do miejscowo¶ci górskiej w województwie ma³opolskim, w otoczeniu Tatr.
W kolonii uczestniczyæ bêd± dzieci w wieku szkolnym od 7 do 18 roku ¿ycia z rodzin zastêpczych, rodzinnych domów dziecka oraz dzieci biologiczne rodzin zastêpczych/prowadz±cych rodzinny dom dziecka.
Szacunkowa liczba uczestników kolonii/zimowiska: 52 dzieci w wieku szkolnym (z mo¿liwo¶ci± zwiêkszenia lub zmniejszenia liczby o 5 osób)
Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie w ramach projektu „Wsparcie=Rozwój” wspó³finansowanego ze ¦rodków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla ¦l±skiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Spo³eczny+).
Zamówienie obejmuje równie¿ transport uczestników z wyznaczonego przez Zamawiaj±cego miejsca w Mys³owicach do miejsca wypoczynku i z powrotem.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55243000-5 - Us³ugi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
55270000-3 - Us³ugi ¶wiadczone przez placówki oferuj±ce wy¿ywienie i miejsca noclegowe
63500000-4 - Us³ugi biur podró¿y, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63000000-9 - Us³ugi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, us³ugi biur podró¿y
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-14 do 2026-03-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowejWykonawca musi byæ uprawniony do ¶wiadczenia us³ug turystycznych, tj.: Wykonawca musi posiadaæ aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiêbiorców u³atwiaj±cych nabywanie powi±zanych us³ug turystycznych, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (Dz. U. z 2023 r, poz. 2211, z pó¼n.zm.) w przypadku podmiotów zagranicznych, do których nie stosuje siê art. 22 ust. 2 w/w ustawy, stosowne zezwolenie, które uprawnia Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawnymi.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialno¶ci cywilnej OC (OC deliktowe + kontraktowe) na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³. w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, zwi±zanej ze ¶wiadczeniem us³ug turystycznych.
2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, i¿:
1) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje:
us³ugê polegaj±c± na zorganizowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 2 us³ug o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. us³ugê organizacji zorganizowanego wypoczynku dzieci i m³odzie¿y, tj. kolonie, obozy, zimowiska, zielone szko³y obejmuj±ce co najmniej 50 uczestników w wieku szkolnym wraz z dowodami potwierdzaj±cymi, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie.
Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania siê us³ugami (umowami) realizowanymi na rzecz ró¿nych podmiotów zlecaj±cych.
2) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji tego zamówienia publicznego umo¿liwiaj±cymi realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj.
a) 1 kierownika wypoczynku spe³niaj±cego warunki, o których mowa w art. 92p ust. 1-6 ustawy z dnia 7 wrze¶nia 1991r. o systemie o¶wiaty (Dz. U. z 2025 r. poz. 881), zwanej dalej ustaw±
b) Kadry wychowawczej sk³adaj±cej siê z co najmniej 4 wychowawców
spe³niaj±cych warunki, o których mowa w art. 92p ust. 1-6 ustawy z dnia 7
wrze¶nia 1991r. o systemie o¶wiaty (Dz. U. z 2025 r. poz. 881), zwanej dalej
ustaw±.
c) 1 psychologa posiadaj±cego wykszta³cenie wy¿sze /mgr psychologii/ z
minimum rocznym do¶wiadczeniem w pracy z dzieæmi
d) 1 pielêgniarka/ratownik medyczny przebywaj±cy ca³± dobê na terenie
o¶rodka
Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Wykazu us³ug zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ, o których mowa w pkt. 3.4 ppkt 1 wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
b) Wykazu osób zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nienie wymagañ okre¶lonych w SWZ
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 7 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca, wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 7 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert. W sytuacji korzystania przez Wykonawcê z zasobów podmiotów trzecich w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim jest sk³adane, wraz z ofert±, tak¿e dla tych podmiotów.
2 .Wykonawca, wraz z ofert± sk³ada odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Wykonawca, wraz z ofert± sk³ada aktualne potwierdzenie wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiêbiorców u³atwiaj±cych nabywanie powi±zanych us³ug turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (dokument potwierdzaj±cy uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci turystycznej)
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w prowadzonym postêpowaniu zgodnie z art.106 ustawy PzP1) Szczegó³owy opis planowanych zajêæ, aktywno¶ci i harmonogramu, w tym:
• program terapeutyczny,
• program rekreacyjny,
• program wycieczki jednodniowej
• program dzia³añ ¶rodowiskowych
zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ -formularz oferty
2) Informacje o miejscu realizacji kolonii wraz z przedstawieniem warunków analogicznych z wymogami Zamawiaj±cego (opisanych w za³±czniku nr 1 do SWZ (OPZ)) zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ -formularz oferty
2. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±
3. Zamawiaj±cy dopuszcza w sytuacji okre¶lonej w art.107 ust.2 ustawy Pzp do uzupe³nienia przedmiotowego ¶rodka dowodowego w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 3 dni robocze.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
wymienione w rozdziale 6 SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca, wraz z ofert± sk³ada aktualne potwierdzenie wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiêbiorców u³atwiaj±cych nabywanie powi±zanych us³ug turystycznych, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (dokument potwierdzaj±cy uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci turystycznej)2. zg³oszenie kuratorowi o¶wiaty zamiar zorganizowania wypoczynku, o którym mowa w art. 92d ustawy z dnia 7 wrze¶nia 1991 r. o systemie o¶wiaty i przekazaæ Zamawiaj±cemu najpó¼niej na 2 dni przed rozpoczêciem realizacji przedmiotu umowy dokument potwierdzaj±cy wykonanie obowi±zku organizatora wypoczynku, o którym mowa powy¿ej.
3. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 150.000,00 z³.
4. zawarcie umowy ubezpieczenia dla uczestników kolonii od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków na co najmniej 10.000,00 z³ na osobê na czas trwania turnusu, a w szczególno¶ci w trakcie przejazdów i pobytu. Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy wykonania tego obowi±zku najpó¼niej na 2 dni przed rozpoczêciem realizacji
przedmiotu umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
1) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
5. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp („(…), z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.”).
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ niniejszej Umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i pod rygorem bezskuteczno¶ci wymagaj± formy aneksu podpisanego przez obie Strony.Zamawiaj±cy, dzia³aj±c zgodnie z dyspozycj± przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp mo¿e wyraziæ zgodê na dokonanie zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) konieczno¶ci przesuniêcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, je¿eli ich przesuniêcie jest wynikiem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialny jest Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci, je¿eli stanowi ono nastêpstwo:
a) zmiany w strukturze lub organizacji Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶ci dokonania zmiany w obszarze finansowania zamówienia itp.,
2) przesuniêcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wyst±pienia si³y wy¿szej, o której mowa w § 10 umowy;
3) konieczno¶ci przesuniêcia terminów umownych, je¶li owa konieczno¶æ powsta³a na skutek okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy;
W/w zmiany nie mog± wp³yn±æ na ostateczny termin zakoñczenia kolonii, tj 01.03.2026r.
4) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powo³a³ siê w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania
o udzielenie zamówienia; zmiany zakresu zamówienia powierzonego ww. podwykonawcom;
5) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy;
6) zmiany osób bezpo¶rednio zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia. Powodem takiej zmiany mog± byæ zmiany organizacyjne u Wykonawcy, zdarzenia losowe lub nienale¿yte wykonywanie obowi±zków w ramach ¶wiadczonej us³ugi. Zmieniamy personel techniczny musi równie¿ spe³niaæ warunki postawione na etapie postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego, co Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu;
7) zmianê obiektu zakwaterowania, zaoferowanego przez Wykonawcê sk³adan± ofert± na inny o standardzie nie gorszym, z zachowaniem wymagañ Zamawiaj±cego wskazanych w SWZ, zaoferowanych przez Wykonawcê dodatkowych atrakcji. Zmiana obiektu zakwaterowania mo¿liwa jest w okoliczno¶ci gdy: oferowany pierwotnie obiekt nie spe³nia wymagañ
Zamawiaj±cego, wskazanych w SWZ, w szczególno¶ci: w zakresie standardu zakwaterowania, wymaganego zaplecza sanitarnego, wy¿ywienia, czysto¶ci oraz w okoliczno¶ci zagro¿enia zdrowia uczestników kolonii. Zmiana obiektu mo¿liwa jest równie¿ w sytuacji, gdy oferowany obiekt zakwaterowania lub jego najbli¿sze otocznie uleg³y uszkodzeniu, w wyniku np.: silnych wiatrów, powodzi, po¿aru, itp. zdarzeñ. Stron± inicjuj±c± zmianê umowy mo¿e byæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca.
Wykonawca wnioskuj±cy o zmianê niniejszej Umowy, przedk³ada Zamawiaj±cemu pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy.
Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
Wszelkie istotne zmiany tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mog± byæ dokonywane wy³±cznie w przypadkach okre¶lonych powy¿ej i wymagaj± formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie wymagaj± aneksowania Umowy nastêpuj±ce zmiany:
1) zmiany danych do kontaktu, zmiany danych teleadresowych, zmiany danych zwi±zanych
z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy;
2) zmiany danych rejestrowych
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-14
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego dla dzieci i m³odzie¿y w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Zajêcia zwi±zane z wyborem kierunku kszta³cenia i zawodu dla uczniów klas IV-VIII.
- Przygotowywanie i wydawanie gor±cych posi³ków z naturalnych sk³adników dla klientów MOPS Mys³owice
- ¦wiadczenie us³ug transportu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Dostawa ambulansu dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mys³owice
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzêdu Miasta Chorzów oraz cz³onków ich gospodarstw domowych
- Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Jaszczurcza Góra w Mr±gowie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego dla dzieci i m³odzie¿y w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Zakwaterowanie i wy¿ywienie dla uczestników obozu zimowego
- Prowadzenie szkoleñ dla nauczycieli oraz zajêæ, pó³kolonii, wydarzeñ dla uczniów
- Organizacja warsztatów wyjazdowych wspieraj±cych uczniów w ramach projektu pt. "Rozwój kszta³cenia ogólnego w Powiecie Wo³owskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





